Oproep namens F.C.B.A. - Free Christian Biker Association

Nieuws, aankondigingen en andere berichten

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5076
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Oproep namens F.C.B.A. - Free Christian Biker Association

Bericht door Teevee » za nov 16, 2013 4:34 pm

Beste Lezer,
WE HBBEN JE NODIG. Er wordt een beroep op je gedaan omdat er een inzamelingsactie is gestart voor een mede motorrijder en zijn vrouw, Eli & Ruth.
Deze lieve vader, man, opa, broer, zwager, vriend en vice-president van Api Injill MM, Eli Haumahu, is enkele maanden geleden door tragische omstandigheden in het ziekenhuis terecht gekomen met wat in eerste instantie werd gediagnostiseerd als een complete dwarslaesie. Intussen heeft hij met behulp van therapie in het Revalidatiecentrum Het Roessingh in Enschede kracht terug gekregen in zijn armen maar hij is nog wel aan een rolstoel gekluisterd. Een voorzichtige prognose is nu bijgesteld naar een incomplete dwarslaesie.
Hij en zijn vrouw hebben de hartelijke wens om in hun eigen huis hun leven weer op te pakken. Dit is alleen mogelijk met o.a. jouw hulp. Officiële instanties willen wel meewerken maar zijn gebonden aan budgetten en er is minder geld door bezuinigingen, dus wordt het extra moeilijk. SAMEN met jou gaat het WEL tot de mogelijkheden behoren.
Alles is omschreven in een speciaal voor deze actie gebouwde website die je kunt vinden via: http://www.fcba.nl/index.php?pg=project Kies de bovenste optie.
Wij willen ook jou vragen een kleine donatie te doen zodat wij SAMEN ervoor kunnen zorgen dat Eli en zijn vrouw Ruth hun leven in hun eigen huis kunnen oppakken. Een vertrouwde omgeving waar vrienden en buren deel van uitmaken. Zijn grootste wens.
Wij hebben de wens om iedere motorclub, MC en MM in Nederland persoonlijk af te gaan, als ook diverse kerkgenootschappen. Daar willen wij graag in gesprek gaan met de president van elke club of de voorganger van elk kerkgenootschap met de bedoeling dat zij hun leden oproepen tot samenwerking en ondersteuning van dit project. Heb je een adres, telefoonnummer van een club of een juiste ingang, of ben jezelf de juiste persoon, zou je dit dan naar mike@fcba.nl willen sturen? Alle info is van harte welkom dus aarzel niet; je helpt Eli hierbij. Wil je mee ter ondersteuning, dan erg graag. Ik maak graag een afspraak met je. Wil je persoonlijk in gesprek? Ook dat kan; ik hoop er te zijn. Ontvang je deze brief rechtstreeks, dan wil ik je van harte vragen om deel te nemen aan deze actie en deze brief aan zoveel als mogelijk kennissen, vrienden en familie door te sturen en kenbaar te maken via o.a. Facebook. Ongeveer eind januari 2014 zal Eli worden ontslagen bij Revalidatiecentrum Het Roessingh te Enschede. Dan zullen de benodigde aanpassingen klaar moeten zijn in hun huis dus er is veel, erg veel te doen in korte tijd.
Word alsjeblieft niet boos als je deze brief krijgt doorgestuurd of onder ogen krijgt. Het had ook jou kunnen overkomen. Ook dan wil ik proberen er voor je te zijn. Tel je zegeningen die je hebt. Gezondheid is een rijkdom en Eli heeft hier ook niet om gevraagd. En wordt er veel van jou gevraagd? Nee hoor, gewoon naar kennen en kunnen en naar vermogen, elke euro is er één en we zijn er erg dankbaar voor als je hieraan meedoet. SAMEN mogen wij proberen om tussen de 35.000 en 47.500 Euro bij elkaar te krijgen. Ik ben ervan overtuigd dat dit SAMEN absoluut is te doen.
Heb je verder nog ideeën en/of suggesties om dit project tot een succes te maken, dan houd ik mij van harte aanbevolen. Je mag me altijd bellen en/of mailen.
Via de website en Facebook (zie media website) wordt je verder volledig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen voorzien van foto’s, filmpjes en verslagen.
Dank voor je tijd, dank namens Eli & Ruth, dank voor je eventuele gift.
Van harte GOD’s zegen toegewenst.
Mike
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Plaats reactie