Stormratten ?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » vr jan 19, 2007 5:27 pm

Ik schaam me om het te zeggen maar ik ga op de fiets naar het werk.Wel matzwart :D
Was een gekregen racefiets in metallic groen met chroom en dat duurde geen half uur.Meteen dat klotestuur eraf en dat keiharde zadel.Beetje comfort mag wel toch?
Nu ben ik de enigste in ons dorp met een Ratfiets.....
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Gebruikersavatar
de vlieger
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1589
Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:13 pm
Locatie: Tussen hemel en aarde..... (B)
Contacteer:

Bericht door de vlieger » za jan 20, 2007 9:41 pm

gewoon net als alle dagen met de Boxer naart station gereden :D (Ik werk als Treinbegeleider hier in Belgeland) Met de treinen ging het minder volt maar bij ons reden ze tenminste nog ( wel met vertraging natuurlijk)
AfbeeldingAfbeelding
Een hoop Amigo's!!!

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » zo jan 21, 2007 9:19 am

Bij ons reed er niks en werd zelfs het Rode Kruis opgeroepen :evil:

Gebruikersavatar
de vlieger
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1589
Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:13 pm
Locatie: Tussen hemel en aarde..... (B)
Contacteer:

Bericht door de vlieger » zo jan 21, 2007 9:36 pm

floris schreef:Bij ons reed er niks :evil:
weet het er stonden massa's ontevreden reizigers in antwerpen centraal op een stoptreintje naar rosendaal te wachten :twisted: blij dat ik de andere richting uit kon :twisted: :twisted: :twisted:
AfbeeldingAfbeelding
Een hoop Amigo's!!!

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » ma jan 22, 2007 12:40 am

vandaag met King Hulsson naar Arnhem gereden. Het arme beestje had er moeite mee tegen de storm in! Ik trouwens ook, ik kreeg twee hagelbuien in mijn gezicht (pothelm). Om Hulsson te sparen enigszins rustig aan gedaan en dus wat laat aangekomen, het publiek zat al bijna in de zaal....

Weer veilig teruggekomen maar ik merk wel hoe Mrs Wooten me indertijd verwende met haar kuip.

groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die pocht dat hij er helemaal geen moeite mee had.....
tevens groeten van genosse Kurt die meent dat het tijd wordt dat ik eens ga bellen met Superklomp.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » ma jan 22, 2007 1:38 pm

Captain Krimson schreef:Weer veilig teruggekomen maar ik merk wel hoe Mrs Wooten me indertijd verwende met haar kuip.

groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die pocht dat hij er helemaal geen moeite mee had.....
tevens groeten van genosse Kurt die meent dat het tijd wordt dat ik eens ga bellen met Superklomp.....
Ik weet het. Een Guzzi is zo gek nog niet.
Radt, Ratter, Ratst.

Plaats reactie