DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Plaats reactie
Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Bericht door criticz » za sep 16, 2017 7:08 pm

Zondag 24 september rijden Dwaal, Lola en ondergetekende mee met de Distinguished Gentleman's Ride in Wageningen, in vol ornaat, dwz kilt, colbert en das voor sir Dwaal en jurkje, hakjes, dopje met voile voor lady Criticz. En Lola gewoon zoals ze is.

Het is een rit voor een goed doel: er kan gesponsord/gedoneerd worden en de opbrengsten van deze wereldwijde ritten gaan naar onderzoek over prostaatkanker. Bij deze houden wij dus ons handje op :mrgreen: maar dat is niet voor onszelf, maar voor het goeie doel.
Meer info over het doel en de DGR hier: https://www.gentlemansride.com/about/mens-health
En doneren kan via deze pagina: https://www.gentlemansride.com/rider/Dh ... jzen175921

Foto's volgen, duh.

tally ho! :-**
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Gebruikersavatar
dwaal
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 58
Lid geworden op: ma sep 17, 2007 12:27 pm
Locatie: Amsterdam

Re: DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Bericht door dwaal » do sep 21, 2017 7:12 am

criticz schreef:Zondag 24 september rijden Dwaal, Lola en ondergetekende mee met de Distinguished Gentleman's Ride in Wageningen, in vol ornaat, dwz kilt, colbert en das voor sir Dwaal en jurkje, hakjes, dopje met voile voor lady Criticz. En Lola gewoon zoals ze is.

Het is een rit voor een goed doel: er kan gesponsord/gedoneerd worden en de opbrengsten van deze wereldwijde ritten gaan naar onderzoek over prostaatkanker. Bij deze houden wij dus ons handje op :mrgreen: maar dat is niet voor onszelf, maar voor het goeie doel.
Meer info over het doel en de DGR hier: https://www.gentlemansride.com/about/mens-health
En doneren kan via deze pagina: https://www.gentlemansride.com/rider/Dh ... jzen175921

Foto's volgen, duh.

tally ho! :-**
Klopt mensen - Dhjana en ik doen ons best om zoveel mogelijk geld bij elkaar te bedelen om de Movember stichting te helpen. Aanstaande zondag is het zover - kunnen jullie voor die tijd een donatie doen via deze
https://www.gentlemansride.com/rider/dwaal
of deze
https://www.gentlemansride.com/fundrais ... jzen175921
pagina?

So very much appreciated...
Big Bald Bastard. Triple B searches Double D

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4819
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Re: DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Bericht door voodoo » do sep 21, 2017 7:33 am

En toch had ik liever gezien dat je aan Movember had meegedaan......... :lol:
Stop making sense

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Re: DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Bericht door criticz » do sep 21, 2017 9:49 pm

oke oke
wel met kleindochter, dan
movember.jpg
movember.jpg (50.12 KiB) 8763 keer bekeken
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4819
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Re: DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Bericht door voodoo » vr sep 22, 2017 7:25 am

Lekker ventje ben je toch! :wink:
Stop making sense

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Re: DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Bericht door criticz » zo sep 24, 2017 9:21 pm

Goed.
Mooi ritje. Veel lol gehad met de outfits. Serieus bijgedragen aan het goeie doel.

Maar voor de gezelligheid hoef je de DGR inderdaad niet te doen :x
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Re: DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Bericht door 2strokerob » zo sep 24, 2017 9:26 pm

Ik heb in Rotterdam gereden was zeer grote opkomst bijna 500 motoren..en enkele keer is het best gaaf om met zo'n grote groep te rijden..maar is idd ander soort publiek dan waar ik meestal mee omga...maar leuke brommers en zelfs aantal ratbikes..
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Re: DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Bericht door criticz » ma sep 25, 2017 2:54 pm

oh tof!

wat ik niet zo leuk vond in wageningen, was dat er amper iets gezegd werd over het goeie doel - laat staan hoeveel er door deelnemers of teams was opgehaald (terwijl met name dwaal & sponsors goed waren voor meer dan de helft van de wageningen opbrengst) (ahum, nu niet meer dus ;D ), dat we, zelfs als we daar heel erg ons best voor deden, nauwelijks aan de praat konden komen met anderen, dat de prijzen kennelijk nogal incrowd-only waren (ook als die niks bijzonders hadden gedaan om daarvoor in aanmerking te komen, da's niet echt verwelkomend naar nieuwkomers toe die wel hun best doen), dat het overgrote merendeel van de deelnemers niet eens de rotmoeite nam om zelf iets te doneren, laat staan sponsors te zoeken. maar daar wel op hun sjieke blingblingding de patser uithingen.

organisatie van de rit zelf was echt wel goed geregeld.

ik denk dat dwaal en ik volgend jaar een DG-rit ergens anders gaan proberen. misschien dat dit vooral een lokaal probleem was.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7190
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Re: DGR: support uw aller Dwaal en Criticz

Bericht door magna » ma sep 25, 2017 5:14 pm

criticz schreef:oh tof!

wat ik niet zo leuk vond in wageningen, was dat er amper iets gezegd werd over het goeie doel - laat staan hoeveel er door deelnemers of teams was opgehaald (terwijl met name dwaal & sponsors goed waren voor meer dan de helft van de wageningen opbrengst) (ahum, nu niet meer dus ;D ), dat we, zelfs als we daar heel erg ons best voor deden, nauwelijks aan de praat konden komen met anderen, dat de prijzen kennelijk nogal incrowd-only waren (ook als die niks bijzonders hadden gedaan om daarvoor in aanmerking te komen, da's niet echt verwelkomend naar nieuwkomers toe die wel hun best doen), dat het overgrote merendeel van de deelnemers niet eens de rotmoeite nam om zelf iets te doneren, laat staan sponsors te zoeken. maar daar wel op hun sjieke blingblingding de patser uithingen.

organisatie van de rit zelf was echt wel goed geregeld.

ik denk dat dwaal en ik volgend jaar een DG-rit ergens anders gaan proberen. misschien dat dit vooral een lokaal probleem was.
Dat van geen aandacht voor het goede doel dat herken ik van editie Nijmegen in elk geval niet (van 2 jaar geleden dat ik mee reed) en er werd toen in elk geval ook wel behoorlijk aandacht besteed aan de sponsors en teams die de meeste donaties bij elkaar verzameld hadden. Verder nog een paar ludieke prijsjes erbij. Wel daar ook een hoog ons kent ons gehalte, ik was niet de enige die daar "last" van had.
Het was toen leuk om een keer te doen, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Plaats reactie