Muis

Nieuwe creaties en andere bezienswaardigheden

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7190
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Re: Muis

Bericht door magna » wo sep 12, 2018 3:10 pm

De laatste foto's van muis zijn al weer 2 jaar oud en toen reed ie al niet meer op eigen kracht.
Sindsdien heeft ie staan te verpieteren onder een zeiltje in de tuin en dat heeft m geen best gedaan.
De afgelopen maanden ben ik begonnen m langzaam maar zeker op te knappen. Motorisch had ie gelukkig weinig geleden, op de carburateurs na. Deze waren ven binnen en buiten flink geoxideerd en hadden complete revisie nodig.
Verder de voorrem uiteen gehaald en schoon gemaakt, AL het koperwerk gepoetst en van een laklaag je voorzien , diverse zwarte delen van een vers laagje matzwart voorzien en de tank en achterspatbord van een nieuwe laag grijs voorzien. En als laatste een nieuw luchtfilter box gemaakt en net iets anders geplaatst, de oude was flink beschadigddoordat de kick starter er steeds tegenaan sloeg.
Maar muis leeft nu weer. De carburateurs hebben nog wat betere afstelling nodig, maar de 1E proefrit is zonder ernstige problemen verlopen.
De bedoeling is dat muis op eigen kracht mee naar Elfia gaat en daar komt te staan met een te koop bord. Ik verwacht wat meer succes bij het fantasy/steampunk publiek als bij 'reguliere' motorrijders.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Re: Muis

Bericht door 2strokerob » ma sep 17, 2018 11:18 am

Tis een leuk ding, succes met verkopen
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7190
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Re: Muis

Bericht door magna » ma sep 17, 2018 3:22 pm

2strokerob schreef: ma sep 17, 2018 11:18 am Tis een leuk ding, succes met verkopen
Zeker een leuk ding, ik gebruik m alleen veel te weinig (te onpraktisch) om m te houden
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Plaats reactie