Swamp

Tips, vragen, problemen etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » zo jan 28, 2007 2:25 pm

Grrmmbblll.. heb je weer zoiets met buiten sleutelen: lekker bezig met nieuwe achterbeugel en kisten, alle materialen liggen om je heen..begint het te plenzen en te loeien.. grrmmbbll
Nieuwe beugel was nodig want kisten zijn groter dus er gaat meer in en.. :oops: :oops: :oops: heb een stuk van de schuurmuur eraf gereden..want e.e.a. is breder geworden Dus ook houder verbogen.. en..:oops: :oops: :oops: Swamp om laten vallen.. >:) Weer op die koffer/beugel.. tja..en met nieuwe seizoen/Spanje voor de deur... toch maar ff vervangen door een zwaardere.
Nu de voorste bocht nog.. kijken of de tapeinden heel blijven en die aluklem los te krijgen is. De vorige keer niet...

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo jan 28, 2007 4:18 pm

:twisted: Ik hetzelfde, in de kou met die takkeregen onder een zeiltje aan die kutdraden zitten prutsen. Ik krijg hem niet aan de praat,die kutfiets.
:oops:

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » zo jan 28, 2007 4:23 pm

poetrydark schreef::twisted: Ik hetzelfde, in de kou met die takkeregen onder een zeiltje aan die kutdraden zitten prutsen. Ik krijg hem niet aan de praat,die kutfiets.
:oops:
Misschien moet je haar wat meer als een dame behandelen! Lieve aanmoedigende woordjes enzo! Komplimente hier en daar :roll:

Werkt bij het menselijke geslacht toch ook zo :?
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo jan 28, 2007 4:30 pm

:twisted: Als een dame behandelen @##@#$$##@.
:evil: Als die sleuf geluid gaat maken, dan kan ik daar eens over denken. >:) Ik sta me te pletter te zoeken en te werken en zij staat lui met haar kont tegen de muur geleund,de dweil. :oops:
Niets ervan, ze kan verrekken. Als ze nu niet gauw iets gaat doen haal ik ook nog het zeiltje van haar ruggetje af of ik ram haar tot onderdelen en stuur dat op naar Redman :P Misschien dat hij die zwarte weduwe in het gelid krijgt. :twisted:
Fuck the bitch.

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » zo jan 28, 2007 4:33 pm

:twisted: :twisted: :twisted:

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo jan 28, 2007 4:37 pm

Misschien moet je haar wat meer als een dame behandelen! Lieve aanmoedigende woordjes enzo! Komplimente hier en daar

Wat voor een complimenten eigenlijk????? Omdat ze:
Ze haar bek houdt? Lui tegen de muur leunt? Staat te lekken uit haar carbjes? Dat ze lekker nog steeds dat domme zadel leuk vindt? Haar koplamp omlaag laat hangen? Geen spanning op haar zenuwen toelaat?
Dacht het niet, ik heb de benzine er ook uitgehaald. Krijgt ze pas terug als ze haar :? walgelijke zuigertjes eens wil laten bewegen. Rook uit die dikke,vette pot laat walmen. Haar broek ophijst en haar ketting straktrekt. Luie en arrogante straatteef!!!!!!
Ik hoop dat ze het hoort als ik dat uit het dakraam schreeuw!!!!! >:)

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo jan 28, 2007 4:40 pm

:twisted: :twisted: :twisted: Why :oops:

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 859
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 7:35 pm
Locatie: zwijndrecht

Bericht door elvis » zo jan 28, 2007 5:03 pm

zo je ben je fiets nog al aardig zat aan het worden

maar vergeet niet dat je haar in die staat gekocht heb dus wat aardiger tegn je honda kan heus geen kwaad

heb geduld en je zal zien dat die het binnenkort weer doet

zoniet dan moet je toch echt bij je zelf zoeken waar nu de fout zat :!:
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo jan 28, 2007 5:06 pm

:oops: :oops: :oops: Sorry sorry sorry.
Ik zal anders gaan doen tegen mijn dreampie,oke? :D

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » zo jan 28, 2007 7:44 pm

poetrydark schreef:Misschien moet je haar wat meer als een dame behandelen! Lieve aanmoedigende woordjes enzo! Komplimente hier en daar

Wat voor een complimenten eigenlijk????? Omdat ze:
Ze haar bek houdt? Lui tegen de muur leunt? Staat te lekken uit haar carbjes? Dat ze lekker nog steeds dat domme zadel leuk vindt? Haar koplamp omlaag laat hangen? Geen spanning op haar zenuwen toelaat?
Dacht het niet, ik heb de benzine er ook uitgehaald. Krijgt ze pas terug als ze haar :? walgelijke zuigertjes eens wil laten bewegen. Rook uit die dikke,vette pot laat walmen. Haar broek ophijst en haar ketting straktrekt. Luie en arrogante straatteef!!!!!!
Ik hoop dat ze het hoort als ik dat uit het dakraam schreeuw!!!!! >:)
Praat je nou echt zo over dat blonde vrouwtje wat hiernaast staat?
Radt, Ratter, Ratst.

Anonymous

Bericht door Anonymous » ma jan 29, 2007 5:18 pm

Nee, natuurlijk niet, die doet wel wat ik haar voorstel. Nee, het is Gothic Dream die het verrekt om eens wat te gaan doen. Maar ik mag geen onbehoorlijke taal meer uitslaan over haar want dan wordt ik op het forum gelijk aangepakt. :oops: Ik sleutel wel door en ik hoop dat ik er vroeg of laat achterkom waarom die beauty geen spanning heeft. :x

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » ma jan 29, 2007 5:37 pm

poetrydark schreef:Maar ik mag geen onbehoorlijke taal meer uitslaan over haar want dan wordt ik op het forum gelijk aangepakt. :oops:

Je vroeg toch om advies?

:twisted: :wink:

ha ha...
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

Anonymous

Bericht door Anonymous » ma jan 29, 2007 5:47 pm

Ja, ik vroeg om advies en gelukkig krijg ik dat ook van jullie.
:D Maar als ik me kwaadmaak op d'r onwillige houding om niet te willen starten krijg ik dit te zien: :twisted: :twisted: :twisted: Dus moet ik me maar inhouden over Dream. :P
Vandaag heb ik helemaal geen tijd gehad om eens naar haar te gaan kijken. :cry: Ik ben wel even bezig geweest met allerlei dingen te regelen om te monteren. Ik heb gezocht naar skulls,tassen,lantaarns e.d.
Ik probeer dat nu bij elkaar te sprokkelen tijdens de winter zodat ik alles in het voorjaar kan gaan monteren. :P Ook ben ik bezig geweest met de website en afbeeldingen gedownload voor mijn fotopagina van favoriete ratbike's. 8)
Ik heb voor mijn verjaardag vijf liter matzwarte lak gevraagd, ik wil haar twintig keer spuiten zodat het er nooit meer afgaat. :)

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7192
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » ma jan 29, 2007 6:21 pm

moah, met een paar spuitbusjes van de action kom je ook een heel eind. :lol: :lol:
wat de motor aan bling "te kort komt" maak je op de site wel weer goed met de "schaars geklede jongedames" zie ik. het doet bijna pin aan de ogen :shock: :shock:
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » ma jan 29, 2007 7:16 pm

poetrydark schreef:Ja, ik vroeg om advies en gelukkig krijg ik dat ook van jullie.
:D Maar als ik me kwaadmaak op d'r onwillige houding om niet te willen starten krijg ik dit te zien: :twisted: :twisted: :twisted: Dus moet ik me maar inhouden over Dream. :P
D'r zit verschil tussen :twisted: en :evil: !

Als je :twisted: :twisted: :twisted: voor je kiezen krijgt staat dat op z'nm minst gelijk met :-**

:wink:
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

Plaats reactie