Kuthonda

Tips, vragen, problemen etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Anonymous

Bericht door Anonymous » do mar 15, 2007 3:24 pm

:( het einde voor de kuthonda :o ik heb een deal gesloten met Redman en de Honda komt aan zijn einde :twisted: niets mee te beginnen en eindeloos gekloot :twisted: Maar Redman heeft alleen het voorwiel en het blok nodig en ik zou het kenteken op kunnen sturen naar Veendam 8)
Maar misschien loopt er iemand hier rond die gebaat is bij een frame etc. met kenteken. :P Voordat ik dus het kenteken opstuur laat ik dat hier even weten :D Gratis (in overleg met redman) op te halen tegen overschrijvingskosten :lol:

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » do mar 15, 2007 5:31 pm

poetrydark schreef::( het einde voor de kuthonda :o ik heb een deal gesloten met Redman en de Honda komt aan zijn einde :twisted: niets mee te beginnen en eindeloos gekloot :twisted: Maar Redman heeft alleen het voorwiel en het blok nodig en ik zou het kenteken op kunnen sturen naar Veendam 8)
Maar misschien loopt er iemand hier rond die gebaat is bij een frame etc. met kenteken. :P Voordat ik dus het kenteken opstuur laat ik dat hier even weten :D Gratis (in overleg met redman) op te halen tegen overschrijvingskosten :lol:
Het frame is altijd leuk voor in de tuin. kan je mooi een celmatis doorheen laten groeien.
Radt, Ratter, Ratst.

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » do mar 15, 2007 7:20 pm

poetrydark schreef::( het einde voor de kuthonda :o ik heb een deal gesloten met Redman en de Honda komt aan zijn einde :twisted: niets mee te beginnen en eindeloos gekloot :twisted: Maar Redman heeft alleen het voorwiel en het blok nodig en ik zou het kenteken op kunnen sturen naar Veendam 8)
Maar misschien loopt er iemand hier rond die gebaat is bij een frame etc. met kenteken. :P Voordat ik dus het kenteken opstuur laat ik dat hier even weten :D Gratis (in overleg met redman) op te halen tegen overschrijvingskosten :lol:
Ga je de wegen onveilig maken met stampertje ?? en wat zijn de plannen hiermee :wink: laat het ons ff weten
gespannfahrer

Anonymous

Bericht door Anonymous » do mar 15, 2007 7:24 pm

:D begin volgende week niet veel tijd,veel werk wacht weer op me :roll: Maar binnenkort kun je foto's naag verwachten van stampertje :P

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » do mar 15, 2007 8:49 pm

Heej Poetry dark gaat rijden! En Redman gaat weer sleutelen....goed bezig heren!

b.t.w......ik had m'n oog al eerder op je tankje laten vallen...gaat die ook weg?
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » do mar 15, 2007 9:02 pm

Het tankje blijft volgens mij in Limburg want ik hou niet zo van die kleine tankjes.Moet ik te vaak stoppen om er weer peut in te doen :D
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Anonymous

Bericht door Anonymous » za mar 17, 2007 9:47 am

:D He Goos,tankje blijft in Venlo :D Ruilen met een doodskop? :twisted:

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » za mar 17, 2007 9:51 am

poetrydark schreef::D He Goos,tankje blijft in Venlo :D Ruilen met een doodskop? :twisted:
Ligt er een beetje aan wat voor doodskop je bedoelt. :wink:

Enne...ff voor de zekerheid...tankje was niet lek ofzo toch? :roll:
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

Anonymous

Bericht door Anonymous » za mar 17, 2007 10:10 am

:D een doodskop op ware grootte,van polyester of andere kunststof gemaakt zodat het in de buitenlucht mee kan :D De tank is niet lek,had hem neergelegd op een lap met benzine en daardoor ging de lak wat drijven :P dacht toen dat de tank was gaan zweten,niet opgelet dus :?

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo mar 18, 2007 1:21 pm

:D Stampertje is in Venlo :D :twisted: Ga zo snel mogelijk sleutelen :wink: En de Honda heeft redman meegenomen 8) Gelijk wel het polyester zweefzadel eraf gehaald :P En natuurlijk komt mijn paardenzadel daar voor in de plaats :-= Verder alle attributen die ook op de Honda zaten :-**

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » zo mar 18, 2007 1:38 pm

Goos schreef:
poetrydark schreef::D He Goos,tankje blijft in Venlo :D Ruilen met een doodskop? :twisted:
Ligt er een beetje aan wat voor doodskop je bedoelt. :wink:

Enne...ff voor de zekerheid...tankje was niet lek ofzo toch? :roll:
En anders bestaat daar heel mooi spul voor, tank cure!
Daarmee krijg je zelf een door de heren Velthuis zelf gebraaien tank dicht :wink:

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo mar 25, 2007 2:56 pm

:D Zo, vrijwaringsbewijs opgestuurd naar redman :D en sleutelen dit weekeind :o Stampertje is inmiddels helemaal zwart :twisted: Kijken?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volgend weekeind weer verder klooien :wink:

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo apr 01, 2007 5:24 pm

:D Toch even dat truttenzadel uitgeprobeerd :D zit best lekker,dus gelijk vastgeschroefd :) stampertje is nu helemaal zwart,helemaal zwart :twisted:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie