inigition problem

Tips, vragen, problemen etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Plaats reactie
jboy
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 207
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:21 pm

inigition problem

Bericht door jboy » za apr 17, 2010 6:12 pm

hey beste mensen,

mijn xs 400 wil niet meer starten, iig sinds gisteren/vandaag.

eerst starte hij wel maar als hij dan ongeveer een halve tot een minuut liep viel hij gewoon uit alsof je de sleutel omdraaide en als hij afgekoeld was toen starte hij weer zo, tot weer ongeveer een minuut later :roll:

nu wil hij helemaal niet meer starten, de bougies geven geen vonk meer, en de bougies heb ik kort geleden vervangen dus het lijkt mij dat die het ook niet zijn.

ik had de bougiekabels en doppen al vervangen omdat dit probleem zich al eerder was, had toen ook de bobines doorgemeten en deze waren gewoon in orde, maja misschien als ze warm worden dat ze er mee ophouden?

iemand hier ervaring mee? :) ik hoor het graag,

greats, john 8)

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7190
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » za apr 17, 2010 6:17 pm

Meet ze nu nog maar een keer door. Klinkt idd als kabelbreuk in de bobines. Dit begint meestal alleen als ze warm zijn, later begeven ze het helemaal.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » di apr 20, 2010 7:18 pm

Ja,bobines woren warmer tijdens het gebruik en dan kan er een breuk,die bij koude bobine nog wel contact maakt ontstaan.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

jboy
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 207
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:21 pm

Bericht door jboy » di apr 27, 2010 9:56 pm

nou hij vonkt weer helemaal hoor...alleen nu heb ik volgens mij dat me bougies te warm zijn volgens de plaatjes op internet enz, ik heb namelijk nu open lucht filters en een mooi uitlaatje dus ja :wink:

sproeiers heb ik al groter veranderd alleen ik kan nu niet helemaal lekker zien of ik wel de juiste heb door het soort van heel licht, lijkt wel geel achtig gecoorideerd spul, tis maar heel licht maar op de plaatjes op google staan de plaatjes van een erg overdreven hete bougie, dus ik ga t maar ff proberen 8)

Plaats reactie