Gefeliciteerd

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Highlander
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 23
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:11 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Gefeliciteerd

Bericht door Highlander » vr dec 22, 2006 9:17 am

Ik wil het clubje van oprichters feliciteren met de nu officiele club. Of moet ik daarmee wachten tot 1 januari 2007?

Ik was verrast door het mailtje, maar ik denk dat het een goede zaak is.

Allemaal succes met de taken en verantwoordelijkheden die de functies met zich mee brengen. En onthoud dat het plezier de belangrijkste factor moet blijven.

Highlander

Cadcatz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 375
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:17 am
Locatie: Maarheeze
Contacteer:

Re: Gefeliciteerd

Bericht door Cadcatz » vr dec 22, 2006 9:20 am

Highlander schreef:Ik wil het clubje van oprichters feliciteren met de nu officiele club. Of moet ik daarmee wachten tot 1 januari 2007?

Ik was verrast door het mailtje, maar ik denk dat het een goede zaak is.

Allemaal succes met de taken en verantwoordelijkheden die de functies met zich mee brengen. En onthoud dat het plezier de belangrijkste factor moet blijven.

Highlander
Ik ben met die gek hierboven 8)

Al is het me nu niet meer duidelijk of ik nog lid mag worden...kan iemand me voordragen als lid? :wink:

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » vr dec 22, 2006 11:05 am

@ Highlands, bedankt! Kunnen we binnenkort trouwens een keer langskomen voor een biertje (Jack Daniels is ook goed!)

@ CadCatz: We hebben tegenwoordig een ledencommissie en een bestuur. We hebben afgelopen 2 jaar zo enorm veel wildgroei gehad door de ‘vrijheid blijheid’, waardoor er geen overzicht meer was over wie en wat. Iedereen deed maar wat, ook mensen die we nog nooit hebben gezien. Er is van alles gebeurd waar we vraagtekens bij hebben gezet of zelfs erg van zijn geschrokken. Maar als er wat moest gebeuren (shows, DHR) gebeurde er weinig omdat er buiten steeds dezelfde ‘harde kern’ om, geen animo was.

Vorig jaar hebben we geprobeerd dit duidelijk te maken via het ratbikeforum, zonder succes (maar met veel commentaar). De aartsvaders van Rataplan hebben dikwijls gedacht dat hun ‘geesteskindje’ dood was gebloed aan zijn eigen succes... We hebben gekeken naar een oplossing: er mee kappen of een doorstart maken (en dus weer commentaar... ) Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om het commentaar op de koop toe te nemen...

We profileren ons nu niet meer als een enorme club met het motto ‘vrijheid blijheid’, maar als een kleinere groep vrienden, bestuur, ledencommissie en niet schrikken.... zelfs gedragsregels. Dat betekend hopelijk in de praktijk: fanatiek ratbikes bouwen, samen sleutelen, de treffens af (binnen- en buitenland), op shows staan en de DHR organiseren.

De oude Rataplanners die zich hier in kunnen vinden kunnen zich natuurlijk gewoon weer aanmelden (hopelijk jij ook?!)

We willen absoluut deze nieuwe leden regelmatig tegenkomen (Rataplan wordt nu ingericht als een vriendengroep, iedereen kent iedereen, dus we weten wie = wat = hoe). Ook heel belangrijk is dat we mondeling willen toelichten waar Rataplan voor staat en dat er toch bepaalde gedragsregels zijn in het bikerwereldje. Onze beruchte BBQ-feesten zijn zeer geschikt voor zo’n ontmoeting. We zien je uiteraard graag!

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » vr dec 22, 2006 11:19 am

floris schreef:@ Highlands, bedankt! Kunnen we binnenkort trouwens een keer langskomen voor een biertje (Jack Daniels is ook goed!)

@ CadCatz: We hebben tegenwoordig een ledencommissie en een bestuur. We hebben afgelopen 2 jaar zo enorm veel wildgroei gehad door de ‘vrijheid blijheid’, waardoor er geen overzicht meer was over wie en wat. Iedereen deed maar wat, ook mensen die we nog nooit hebben gezien. Er is van alles gebeurd waar we vraagtekens bij hebben gezet of zelfs erg van zijn geschrokken. Maar als er wat moest gebeuren (shows, DHR) gebeurde er weinig omdat er buiten steeds dezelfde ‘harde kern’ om, geen animo was.

Vorig jaar hebben we geprobeerd dit duidelijk te maken via het ratbikeforum, zonder succes (maar met veel commentaar). De aartsvaders van Rataplan hebben dikwijls gedacht dat hun ‘geesteskindje’ dood was gebloed aan zijn eigen succes... We hebben gekeken naar een oplossing: er mee kappen of een doorstart maken (en dus weer commentaar... ) Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om het commentaar op de koop toe te nemen...

We profileren ons nu niet meer als een enorme club met het motto ‘vrijheid blijheid’, maar als een kleinere groep vrienden, bestuur, ledencommissie en niet schrikken.... zelfs gedragsregels. Dat betekend hopelijk in de praktijk: fanatiek ratbikes bouwen, samen sleutelen, de treffens af (binnen- en buitenland), op shows staan en de DHR organiseren.

De oude Rataplanners die zich hier in kunnen vinden kunnen zich natuurlijk gewoon weer aanmelden (hopelijk jij ook?!)

We willen absoluut deze nieuwe leden regelmatig tegenkomen (Rataplan wordt nu ingericht als een vriendengroep, iedereen kent iedereen, dus we weten wie = wat = hoe). Ook heel belangrijk is dat we mondeling willen toelichten waar Rataplan voor staat en dat er toch bepaalde gedragsregels zijn in het bikerwereldje. Onze beruchte BBQ-feesten zijn zeer geschikt voor zo’n ontmoeting. We zien je uiteraard graag!
Daaraan wil ik trouwens wel even toevoegen dat we absoluut geen intenties hebben om een 1%er MC te worden!

De regels die we stellen kom je bij zo'n beetje elke vereniging tegen.

8)
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

Superklomp
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 11
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:44 am
Locatie: Giethoorn
Contacteer:

Bericht door Superklomp » vr dec 22, 2006 11:25 am

Gelukkig, dus ik ben lid???


:-** :-** :-** :-** :-**
Too old to die young

Highlander
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 23
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:11 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Highlander » vr dec 22, 2006 11:52 am

floris schreef:@ Highlands, bedankt! Kunnen we binnenkort trouwens een keer langskomen voor een biertje (Jack Daniels is ook goed!)
Uiteraard kunnen jullie langskomen.

Nieuwjaarsreceptie kan ook.

Cadcatz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 375
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:17 am
Locatie: Maarheeze
Contacteer:

Bericht door Cadcatz » vr dec 22, 2006 11:43 pm

floris schreef: De oude Rataplanners die zich hier in kunnen vinden kunnen zich natuurlijk gewoon weer aanmelden (hopelijk jij ook?!)

We willen absoluut deze nieuwe leden regelmatig tegenkomen (Rataplan wordt nu ingericht als een vriendengroep, iedereen kent iedereen, dus we weten wie = wat = hoe). Ook heel belangrijk is dat we mondeling willen toelichten waar Rataplan voor staat en dat er toch bepaalde gedragsregels zijn in het bikerwereldje. Onze beruchte BBQ-feesten zijn zeer geschikt voor zo’n ontmoeting. We zien je uiteraard graag!
Ik begrijp dat ik nog steeds welkom ben :wink: ondanks dat ik weinig tijd heb om aan bepaalde dingen mee te doen...

Ik ga me (als niemand daar op tegen is) uiteraard weer aanmelden...

Onder deze buitenkant schuilt nog steeds een matzwart hart :wink:
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » za dec 23, 2006 8:21 am

Cadcatz schreef:
floris schreef: De oude Rataplanners die zich hier in kunnen vinden kunnen zich natuurlijk gewoon weer aanmelden (hopelijk jij ook?!)

We willen absoluut deze nieuwe leden regelmatig tegenkomen (Rataplan wordt nu ingericht als een vriendengroep, iedereen kent iedereen, dus we weten wie = wat = hoe). Ook heel belangrijk is dat we mondeling willen toelichten waar Rataplan voor staat en dat er toch bepaalde gedragsregels zijn in het bikerwereldje. Onze beruchte BBQ-feesten zijn zeer geschikt voor zo’n ontmoeting. We zien je uiteraard graag!
Ik begrijp dat ik nog steeds welkom ben :wink: ondanks dat ik weinig tijd heb om aan bepaalde dingen mee te doen...

Ik ga me (als niemand daar op tegen is) uiteraard weer aanmelden...

Onder deze buitenkant schuilt nog steeds een matzwart hart :wink:
Ik zou een paar keer meerijden naar treffens, gewoon om te kijken of je jezelf in het nieuwe concept van Rataplan kan vinden. :wink:

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5623
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » za dec 23, 2006 3:12 pm

@ TEEVEE: kan er ook een last 51 posts' link komen.. Het afstruinen van het hele forum werkt niet echt lekker/handig :?:

tom tailor
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 36
Lid geworden op: za dec 23, 2006 1:43 pm
Locatie: Leiden

Clubhuis enzo

Bericht door tom tailor » za dec 23, 2006 6:13 pm

Hoi,
Komt er ook nog een clubhuis enzo....en een beetje in de buurt van de randstad....
( no offence, maar soms lijkt het of alle treffens in het noorden plaatsvinden )

btw......gefelienzo

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » za dec 23, 2006 7:47 pm

JPi schreef:@ TEEVEE: kan er ook een last 51 posts' link komen.. Het afstruinen van het hele forum werkt niet echt lekker/handig :?:
op de forum indexpagina staat rechts boven "berichten sinds laatste bezoek". Daar kun je vinden wat er nieuw is.

groetjes Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5623
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » za dec 23, 2006 7:59 pm

ahhh had ik nog niet gezien..thnx! :-=

Vleer
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 914
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:28 am

Re: Clubhuis enzo

Bericht door Vleer » za dec 23, 2006 8:08 pm

tom tailor schreef:Hoi,
Komt er ook nog een clubhuis enzo....en een beetje in de buurt van de randstad....
( no offence, maar soms lijkt het of alle treffens in het noorden plaatsvinden )
Nee, vooralsnog zit er geen clubhuis in de planning. Daar zitten namelijk weer wat juridische haken en ogen aan en andere regeltjes waar je aan moet voldoen wil je het netjes regelen. Voorlopig hebben we ff genoeg aan onze eigen regeltjes! :D
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Re: Clubhuis enzo

Bericht door Goos » za dec 23, 2006 8:29 pm

Vleer schreef:
tom tailor schreef:Hoi,
Komt er ook nog een clubhuis enzo....en een beetje in de buurt van de randstad....
( no offence, maar soms lijkt het of alle treffens in het noorden plaatsvinden )
Nee, vooralsnog zit er geen clubhuis in de planning. Daar zitten namelijk weer wat juridische haken en ogen aan en andere regeltjes waar je aan moet voldoen wil je het netjes regelen. Voorlopig hebben we ff genoeg aan onze eigen regeltjes! :D

Ha ha ...inderdaad ja!

Daarbij komt dat het simpelweg niet haalbaar is om een clubhuis te hebben als je leden door het hele land zitten. Waar zet je dat huis dan neer?
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

tom tailor
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 36
Lid geworden op: za dec 23, 2006 1:43 pm
Locatie: Leiden

Bericht door tom tailor » za dec 23, 2006 9:08 pm

Waar zet je dat huis dan neer ??


In Leiden natuurlijk.....

:mrgreen: :mrgreen:

Plaats reactie