Favo muziek onder de ratbikers?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
admin
Site Admin
Berichten: 57
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:31 pm

Bericht door admin » ma jan 15, 2007 7:38 pm

Deze hoort toch meer hier thuis.

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » ma jan 15, 2007 9:10 pm

Rock & roll zoals Chuck Berry,en de Stray Cats.Hardrock a la AC/DC en Iron maiden.Maar ook Gruppo Sportivo en Herman Brood.(veel optredens van Gruppo en Herman gezien)Normaal natuurlijk(ook veel optredens) want daar speelt mijn zwager in mee,en Jovink,ZZ top,Van Halen,Cream,maar ook,jawel, Hank Williams en Johnny Cash,Dropkick Murphy's,Corvus Corax,Evanescense,Nightwish,Meatloaf,Guano Apes met die zangeres met een dijk van een stem,en de 70er rockband Heart met mijn all time favorites Magic man,en barracuda.Lynrd skynrd,Thin lizzy,Creedence Clearwater revival(eerste elpee ooit gekocht) en ben ik in een rustige bui dan Crosby,Stills Nash en Young.Nu een nieuwe ontdekking aan het luisteren,nl.Texas Blues connection met Next days Blues.
Ik heb geloof ik best een brede smaak wat muziek betreft.
Als het maar pit heeft.
Gr Redman

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » ma jan 15, 2007 9:20 pm

de vlieger schreef: hey Goos ken je Speedball dan niet? daar hou ik van!! :D http://www.speedballjr.com/ en nog van heel veel andere dingen en groepen...
Die kende ik dus niet nee! Wat ik op hun site kan beluisteren klinkt wel goed! :D
Altijd alleen instrumentaal?
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4819
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door voodoo » ma jan 15, 2007 9:45 pm

david bowie, brian ferry, MZ, pink floyd/roger waters, thomas dolby, alan parsons project, MZ, elvis costello, nick cave, the gathering, the exploited, suicidal tendencies, metallica, rammstein, talking heads, louis armstrong, fats domino, duke ellington, norah jones,MZ, sjostakovitsj, tschjaikovski, mussorgski, MZ, live, nina hagen, tuck & patti.


en natuurlijk Brittney Spears.......................
Stop making sense

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » ma jan 15, 2007 10:06 pm

voodoo schreef:david bowie, brian ferry, MZ, pink floyd/roger waters, thomas dolby, alan parsons project, MZ, elvis costello, nick cave, the gathering, the exploited, suicidal tendencies, metallica, rammstein, talking heads, louis armstrong, fats domino, duke ellington, norah jones,MZ, sjostakovitsj, tschjaikovski, mussorgski, MZ, live, nina hagen, tuck & patti.


en natuurlijk Brittney Spears.......................
Sorry hoor...volgens mij bedoel je Mrittney Zpears! :twisted:
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » di jan 16, 2007 6:58 am

Heb je MZ op CD of ga je alleen naar live optredens?
Live kan een probleem worden met oliewalmen en brandend rubber.Schijnt vaak voor te komen als MZ optreedt
Gr Redman

Vleer
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 914
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:28 am

Bericht door Vleer » di jan 16, 2007 8:58 am

Wat/wie is MZ? Je motor? :?

Hier in de kast veel Tool, Type 0 Negatief, Rammstein, Faith No More, Korn, Sepultura,Fear Factory, of grunge als Pearl Jam, Nirvana, Soundgarden. Maar ook voor andere stemmingen: Kruder&Dorfmeister, Massive Attack, Underworld, Portishead. En alles wat daar nog tussenin zit, van Linkin Park tot Bruckner. Tis maar net waar ik op het moment zin in heb.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di jan 16, 2007 9:02 am

Wel grappig, je zou zeggen dat al die 'ruige ratbikers' alleen naar rauwdouw teringherrie luisteren, maar men heeft toch wel een afwisselende en soms zelfs verfijnde smaak

Vleer
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 914
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:28 am

Bericht door Vleer » di jan 16, 2007 9:10 am

Teringherrie is helemaal niet erg! :D Maar zou jij daar de hele dag naar kunnen luisteren? Ik wordt daar een beetje moe van op een gegeven moment, ben ook geen 30 meer.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » di jan 16, 2007 9:29 am

floris schreef:Wel grappig, je zou zeggen dat al die 'ruige ratbikers' alleen naar rauwdouw teringherrie luisteren, maar men heeft toch wel een afwisselende en soms zelfs verfijnde smaak
V.w.b. die teringherrie...lekker hoor!
Ook die psychobilly heeft weer veel onderstromen en 9 van de 10 keer is het zo dat die bands 'live' een stuk rouwer zijn dan op cd. Dat douwen komt dan vanzelf los bij mij :twisted:

Kijk anders eens op Youtube, en zoek op 'speedfest' daar kom je ook Demented Are Go tegen, niet de snelste nummers, maar echt geen jaren-50-R&R!
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » di jan 16, 2007 12:00 pm

Hey zie zo hier en daar nog meer gave muziek langs komen. Heart heb ik pas nog op dvd gezien echt waanzinnige stemmen die meiden.
En dan nog Guano Apes en Linkin Park..en idd Vleer voor die andere stemmingen:Kruder en Dorfmeister en Underworld..die laatste ooit op Lowlands live: echt waanzinnig goed..Born Slippy hoor je ook op elk dance festival. En van Sensation white en black heb ik veel cd's van lekker in het koekblok. Is trouwens een heel kickende ervaring ben naar beide een paar keer geweest.Tegenwoordig niet meer vaak..ben ook geen 30 meer 8) .
De enige muzieksoort die altijd gelijk uitgaat is R&B daar heb ik echt een hekel aan ..aan het hele urban gebeuren eigenlijk :evil:
En dan heb ik het natuurlijk niet over de echte ouwe R&B.Trouwens veel klassieke muziek is ook best goed: al dan niet in een modern jasje.Bv Adagio for strings bekend van Tiesto maar ook uit de film Platoon..echt kippenvel die scene en wat te denken van de muziek uit de film Apocalypse now, favoriete scene: helikopter aanval op de muziek van Wagner?
Maar zo blijf je natuurlijk doorgaan met allerlei muziek,mzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » di jan 16, 2007 1:55 pm

cannibal corpse, nattefrost, deicide, disturbed, staind, korn, death, morbid angel,peters pan speedrock, frankie and teh wonderboys(spelen dit weekend in waalwijk), dimmu borgir, godsmack, system of a down, en ik ben halverwege de 30 en kan dag en nacht die herrie aanhoren!!

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » di jan 16, 2007 2:48 pm

hee floris net ff geluisterd naar n paar nummers van deifecation, is zeker lekker om naar te luisteren.
Je komt nog steeds niet hier in de buurt om op te treden!?

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » di jan 16, 2007 3:52 pm

mania schreef:cannibal corpse, nattefrost, deicide, disturbed, staind, korn, death, morbid angel,peters pan speedrock, frankie and teh wonderboys(spelen dit weekend in waalwijk), dimmu borgir, godsmack, system of a down, en ik ben halverwege de 30 en kan dag en nacht die herrie aanhoren!!
Jij bent goed bezig zo halverwege de 30! (Ik wist 't wel...je bent pas 15 :twisted: )
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » di jan 16, 2007 5:10 pm

redman schreef:Rock & roll zoals Chuck Berry,en de Stray Cats.Gr Redman
04 Februari komt Lee Rocker van de Stray Cats in Antwrepen!
Radt, Ratter, Ratst.

Plaats reactie