ze wil niet meer
Moderators: Goos, Teevee, Woody
ze wil niet meer
HELP
al meer dan een half jaar heb ik problemen met mijn motor, dan weer een achter wiel dat hobbelt, een blok dat vast loopt, en nu doet ze het nog steeds niet goed
ik kan niet harder dan 80(nee ik houd de rem er niet op) dan gaat ze in houden, het lijkt wel af de carbarteur niet meer goed is.
wie o wie heeft hier verstand van en kan mij alsjeblieft helpen
\groetjes mania
ik kan niet harder dan 80(nee ik houd de rem er niet op) dan gaat ze in houden, het lijkt wel af de carbarteur niet meer goed is.
wie o wie heeft hier verstand van en kan mij alsjeblieft helpen
\groetjes mania
Er is na die vastloper een ander blokje onder gegaan toch hè?
Dingen waar ik zo even aan denk is geen benzine genoeg of geen lucht genoeg.
Je carburateurafstelling verloopt meestal niet zomaar maar benzinekranen verstoppen wel en luchtfilters ook.
Dingen waar ik zo even aan denk is geen benzine genoeg of geen lucht genoeg.
Je carburateurafstelling verloopt meestal niet zomaar maar benzinekranen verstoppen wel en luchtfilters ook.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Luchtfilter zit dus goed.
Van dat spul om je carburateurs mee te reinigen lost volgens mij geen verstopte benzinekranen op dus dat zou nog kunnen.
Worden allebei je uitlaatbochten wel heet als hij niet meer lekker trekt?
En trekt hij meteen niet door, ook als de motor koud is?
Van dat spul om je carburateurs mee te reinigen lost volgens mij geen verstopte benzinekranen op dus dat zou nog kunnen.
Worden allebei je uitlaatbochten wel heet als hij niet meer lekker trekt?
En trekt hij meteen niet door, ook als de motor koud is?
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
misschien een domme opmerking maar heb je de carb luchtdicht aan je nieuwe blok gemonteerd.Ik heb eens de fout gemaakt de pakkingen te vergeten en toen zoog hij valse lucht met als gevolg dat de motor niet wilde trekken bij hogere toerentallen. Dan wordt het blok meestal sneller warm dan normaal.
Gr Redman
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2892
- Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
- Locatie: ergens langs de Rijn
Ander vraagje heb je de carburateurs van je oude blok gebruikt,
of zat er bij dit blok een set bij die je hebt gemonteerd ?
Het kan dus zijn dat deze nog afgesteld moeten worden,
of dat de hoofdsproeiers vervangen moeten worden door een met een grotere doorlaat.
Zitten de electra stekkers goed in elkaar, heb je de bougies vervangen,
heb je er geen slechte bougiedop op zitten ??
of zat er bij dit blok een set bij die je hebt gemonteerd ?
Het kan dus zijn dat deze nog afgesteld moeten worden,
of dat de hoofdsproeiers vervangen moeten worden door een met een grotere doorlaat.
Zitten de electra stekkers goed in elkaar, heb je de bougies vervangen,
heb je er geen slechte bougiedop op zitten ??
gespannfahrer
Hallo mania worden wij samen de twee krukken van het forum? Schijnbaar staan we allebei met de bek vol tanden als er iets technisch met de motor gebeurt. Ik kan je verzekeren dat hier een stel mensen rondloopt die niet van ophouden weten,ze helpen met raad en daad. Ik zat in een diep dal wat de techniek en mijn motor betrof,maar ze hebben me er helemaal bovenop geholpen.
Ze zijn zelfs bereid om langs te komen om mee te sleutelen,geweldig.
Ook jij komt dus vroeg of laat van je problemen af
good luck.
Ze zijn zelfs bereid om langs te komen om mee te sleutelen,geweldig.
Ook jij komt dus vroeg of laat van je problemen af
good luck.
nee de oude carberateur zit er nog op en er zitten pas andere bougies op
ik weet het ook allemaal niet meer
maar ik weet wel dat ik dat ding niet uitelkaar ga halen(carberateur), ik heb er al eens naar gekeken en dat ziet me er veel te ingewikkeld uit.
ik heb ze al flink uitgescholden en de sleutels van mijn leen motor ben ik ook al kwijt sorry Ben
ik wil onderhand wel weer eens rijden
ik weet het ook allemaal niet meer
maar ik weet wel dat ik dat ding niet uitelkaar ga halen(carberateur), ik heb er al eens naar gekeken en dat ziet me er veel te ingewikkeld uit.
ik heb ze al flink uitgescholden en de sleutels van mijn leen motor ben ik ook al kwijt sorry Ben
ik wil onderhand wel weer eens rijden
Hij heeft wel goed gelopen neem ik aan nadat het blok gewisseld is?
Afstellen en zo ben ik eigenlijk niet zo bang voor, bij Swinkels weten ze meetal wel waar ze mee bezig zijn. Heb je daar trouwens al gëinformeerd?
Of hij voldoende benzine krijgt is snel te testen. Kraan dicht, slag losmaken, kraan open (met een fles of zo daaronder, anders geeft het zo'n zooi) en kijken of daar een lekkere flinke straal uit komt.
Afstellen en zo ben ik eigenlijk niet zo bang voor, bij Swinkels weten ze meetal wel waar ze mee bezig zijn. Heb je daar trouwens al gëinformeerd?
Of hij voldoende benzine krijgt is snel te testen. Kraan dicht, slag losmaken, kraan open (met een fles of zo daaronder, anders geeft het zo'n zooi) en kijken of daar een lekkere flinke straal uit komt.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
volgens mij zijn ze gewoon luchtdicht, redman
Ik bedoel de inlaatrubbers/aansluiting van carb's op cylinder.De carbs zijn opnieuw gemonteerd en als daar ergens een lekje zit wil het blok ook niet goed doorgaan in toeren.Had Stitch ook eens met zijn Witch geloof ik.
Of er is iets mis met de onsteking/vervroeging?
Gr Redman
Ik bedoel de inlaatrubbers/aansluiting van carb's op cylinder.De carbs zijn opnieuw gemonteerd en als daar ergens een lekje zit wil het blok ook niet goed doorgaan in toeren.Had Stitch ook eens met zijn Witch geloof ik.
Of er is iets mis met de onsteking/vervroeging?
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......