Profiteur zijn spanneke

Op verzoek, aangezien de halve club zich op de zijspannen lijkt te hebben gestort.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

profiteur
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 582
Lid geworden op: do sep 06, 2007 12:28 pm
Locatie: land van waas
Contacteer:

Bericht door profiteur » zo feb 22, 2009 7:57 pm

Kweet nie o er iet in de lucht hangt de laatsten tijd maar mijn achterrem heeft het gisteren ook begeven.Motor begon nogal flink te vertragen op de autosnelweg.remschijf begon licht te geven en toen ik probeerde de klauwen wat open te zetten kwamen de gensters nog van de schijf door het koolstof dat verbrande.Heb dan maar niet meer geremd daarna ,Wel daarna nog span vastgereden op boomstronk.zijspanwiel stond 10 cm van de grond :? En vandaag met die miezelregen reed hij nog op 3 poten.dus
weeral werk deze week godver.....me en ik doe al nie graag :lol:
moe nie lekker zijn, maar wel veel.

Gebruikersavatar
Bill-BMW
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 511
Lid geworden op: za mar 08, 2008 12:22 am
Locatie: waar men tent staat,
Contacteer:

Bericht door Bill-BMW » zo feb 22, 2009 8:58 pm

Ach ja, iedereen rijd wel is stukken he, en natuurlijk, den elefant doe hier allemaal ook geen goe aan. Bij mij vonkten mijn bougiekabels tegen de kader door al da zout, zat mene linkse choke vast, bleef gewoon opstaan, schakelpook zat vast, gisteren in pan gevallen, ineens een ratelend geluid aan de linker tet, dacht aan een drijfstang, ma gelukig was het enkel een moer die losgekomen was van één van de tuimelaars van de kleppen en waar ook de cilinders mee vastaan. Dus uitlaatklep had ineens wel heel vel speling. Ma alles werkt weer met de nodige dosis breakkleen en siliconenspray.

Het blijven knutselbrommers he :lol: :lol: :lol: :lol:
Survival Rats Forum
Afbeelding BMW = Bill Motorcycle Weirdo
Zijspan R1100S Monster + R100 GSexPD

profiteur
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 582
Lid geworden op: do sep 06, 2007 12:28 pm
Locatie: land van waas
Contacteer:

Bericht door profiteur » ma feb 23, 2009 3:38 pm

Bobine en kabels al eens ingespoten met siliconenspray en de remklauw gedeeltelijk gedemonteerd.Gewoon de pistons van de klauw vollledig naar voor gepompt en gereinigd.Heb ze er niet uitgehaald. heb geen vervangdichtingen dus deze blijven voorlopig dicht. Ik vond dat de pistons vrij los zaten,dus geen idee hoe het kwam dat ze bleven hangen dit weekend :? :?
moe nie lekker zijn, maar wel veel.

Gebruikersavatar
de vlieger
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1589
Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:13 pm
Locatie: Tussen hemel en aarde..... (B)
Contacteer:

Bericht door de vlieger » di feb 24, 2009 1:13 pm

dolle pret toch, die zijspannen..... :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Een hoop Amigo's!!!

profiteur
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 582
Lid geworden op: do sep 06, 2007 12:28 pm
Locatie: land van waas
Contacteer:

Bericht door profiteur » di feb 24, 2009 2:26 pm

In de modder spelen is tof maar ge moogt niet te veel vast geraken he.Span heeft iets te weinig grondspeling :oops:
moe nie lekker zijn, maar wel veel.

Plaats reactie