ze wil niet meer

Tips, vragen, problemen etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » za feb 03, 2007 8:30 am

mania schreef:nee teevee, voor het blok liep ze ook al niet lekker, bij swinkels zeiden ze dat het wel over ging nu het andere blok er in zit, maar het is niet zo,
het lijkt of de flotter kapot is of blijft hangen
owwww

Da's minder. Dat begint toch op een middagje carburateus reinigen te lijken.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » za feb 03, 2007 8:47 am

Ik zou eerst even een keer de carburateurs "aftappen".

Benzinekraan dicht of de slang even van de kraan halen,
er zitten aan de buiten-/onderkant van je carburateur zowel links als rechts een schroef,
als je deze losdraait, moet er uit het pijpje,onder je vlotterbak benzine uitkomen
het beste is om er iets onder te zetten--iets van een glazen schaaltje/kommetje)
zo kun je ook zien of de boel vies/troebel is.

Als je dat klaar hebt, moet je even een slangetje aan je benzinekraan maken andere eind ook weer in een bakje leggen/hangen
en vervolgens even je benzine kraan op "pri" zetten, als het goed is moet de benzine er snel uitstromen

Mocht het allemaal niet lukken, laat het dan even weten, dan komen we je helpen :wink:

groetjes REDP.
gespannfahrer

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » za feb 03, 2007 2:54 pm

Precies, ik heb een ultrasoonbak, mocht het nodig zijn mag je die gebruiken...iedereen trouwens die het nodig mocht hebben,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » zo feb 04, 2007 7:32 pm

Redpigeon schreef:Ik zou eerst even een keer de carburateurs "aftappen".

Benzinekraan dicht of de slang even van de kraan halen,
er zitten aan de buiten-/onderkant van je carburateur zowel links als rechts een schroef,
als je deze losdraait, moet er uit het pijpje,onder je vlotterbak benzine uitkomen
het beste is om er iets onder te zetten--iets van een glazen schaaltje/kommetje)
zo kun je ook zien of de boel vies/troebel is.

Als je dat klaar hebt, moet je even een slangetje aan je benzinekraan maken andere eind ook weer in een bakje leggen/hangen
en vervolgens even je benzine kraan op "pri" zetten, als het goed is moet de benzine er snel uitstromen

Mocht het allemaal niet lukken, laat het dan even weten, dan komen we je helpen :wink:

groetjes REDP.
ben ff bezig geweest, maar ben daar niet geschikt voor.
geef mij dan maar een oude auto daar kan ik nog wel aan sleutelen, maar die motor is me veel te ingewikkeld :?

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » zo feb 04, 2007 7:36 pm

op het andere forum, kwam het de afgelopen jaren ook alleen maar met hulp vanaf het forum, jammer want ik heb er de ballen niet verstand van, ik (als dochter van een autosloper) heb alleen verstand van slopen.
Ik probeer het deze week nog en anders flikker ik die k*t motor gewoon de ijzercontainer in bij mn pa.
:twisted: :twisted: :evil:

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 859
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 7:35 pm
Locatie: zwijndrecht

Bericht door elvis » zo feb 04, 2007 7:52 pm

mania schreef:op het andere forum, kwam het de afgelopen jaren ook alleen maar met hulp vanaf het forum, jammer want ik heb er de ballen niet verstand van, ik (als dochter van een autosloper) heb alleen verstand van slopen.
Ik probeer het deze week nog en anders flikker ik die k*t motor gewoon de ijzercontainer in bij mn pa.
:twisted: :twisted: :evil:
ja dat kan ook :wink:
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » ma feb 05, 2007 12:03 am

mania schreef:ben ff bezig geweest, maar ben daar niet geschikt voor.
Dan wordt het onderhand tijd dat je het leert :twisted:
mania schreef:Ik probeer het deze week nog en anders flikker ik die k*t motor gewoon de ijzercontainer in bij mn pa.
Er worden hier geen motoren weggeflikkerd ja!

Zonder gekheid, ik wil je met alle plezier een keer komen helpen, zo moeilijk kan het toch niet zijn en ach, als je hem anders wegflikkert kan ik ook niks verpesten.

Heeft iemand toevallig een digitaal WPHB bij de hand van een Suzuki GS450? Heb ik vast wat te lezen.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

kaiman
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 1695
Lid geworden op: di sep 19, 2006 4:09 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door kaiman » ma feb 05, 2007 8:42 am

zijn de bogues bruin of zwart of helder as ze helder zijn krijg je te weinig benzin dan kom je niet omheen naar de cab te kijken.
Laatst gewijzigd door kaiman op ma feb 05, 2007 11:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » ma feb 05, 2007 9:03 am

Een zwak punt van de soezen is de bedrading en dan m.n. de bobines.. en voordat je daar achter bent.. >:) Mocht de motor wel lopen, al dan niet slecht, dan ff met plantenspuit onder de tank sproeien. Grote kans dat je dan blauwe vonkjes ziet overspringen. Je zou de bobines dan (ruim) kunnen insmeren met siliconenkit.. wordt een troepie maar werkt uitstekend! Zijn de membranen van de carbs nog heel en goed gemonteerd?
Suc6!
Laatst gewijzigd door JPi op di feb 06, 2007 1:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » ma feb 05, 2007 1:48 pm

Heeft iemand toevallig een digitaal WPHB bij de hand van een Suzuki GS450? Heb ik vast wat te lezen.[/quote]

geen digitaal, maar wel een echt werkplaatshandboek van de 450gs.
heb ik al van voor naar achter en andersom gelezen, zelfs op zijn kop, en nog snap ik er de ballen niet van :cry:
wel bedankt voor je aanbod :lol:

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7192
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » ma feb 05, 2007 7:11 pm

Teevee schreef:
mania schreef:ben ff bezig geweest, maar ben daar niet geschikt voor.
Dan wordt het onderhand tijd dat je het leert :twisted:
mania schreef:Ik probeer het deze week nog en anders flikker ik die k*t motor gewoon de ijzercontainer in bij mn pa.
Er worden hier geen motoren weggeflikkerd ja!

Zonder gekheid, ik wil je met alle plezier een keer komen helpen, zo moeilijk kan het toch niet zijn en ach, als je hem anders wegflikkert kan ik ook niks verpesten.

Heeft iemand toevallig een digitaal WPHB bij de hand van een Suzuki GS450? Heb ik vast wat te lezen.
ik zal 'm wel ff online gooien: www.magnamaniac.com/gs450
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » ma feb 05, 2007 7:46 pm

magnamaniac schreef:ik zal 'm wel ff online gooien: www.magnamaniac.com/gs450
:-=

dankjewel!
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » ma feb 05, 2007 10:48 pm

Mania, het Rataplan serviceteam komt je wel helpen 8) .Zal wel volgende week worden. Neem dan evt. mijn trilbakkie mee. Even goed afspreken met de rest van de hulptroepen.Mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » di feb 06, 2007 1:34 pm

2strokerob schreef:Mania, het Rataplan serviceteam komt je wel helpen 8) .Zal wel volgende week worden. Neem dan evt. mijn trilbakkie mee. Even goed afspreken met de rest van de hulptroepen.Mzzzls,Rob.
zou wel erg fijn zijn!!!!!!!!!!! :P
je kan blijven drinken, eten, slapen, wonen,als mijn motortje maar gemaakt is :P :-** :P :P :-** :P

neem gezellig je kind mee, we hebben hier in de tuin een speeltuin, en dat vind mijn dochter ook gezellig. groetjesssssssssssssss

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » di feb 06, 2007 1:36 pm

Teevee schreef:
mania schreef:ben ff bezig geweest, maar ben daar niet geschikt voor.
Dan wordt het onderhand tijd dat je het leert :twisted:
mania schreef:Ik probeer het deze week nog en anders flikker ik die k*t motor gewoon de ijzercontainer in bij mn pa.
Er worden hier geen motoren weggeflikkerd ja!

Zonder gekheid, ik wil je met alle plezier een keer komen helpen, zo moeilijk kan het toch niet zijn en ach, als je hem anders wegflikkert kan ik ook niks verpesten.

Heeft iemand toevallig een digitaal WPHB bij de hand van een Suzuki GS450? Heb ik vast wat te lezen.
geldt voor jou ook teevee, neem je kind gerust mee, verveelt zich hier geen moment :D

Plaats reactie