Nu ook een afdeling van C.O.B.B. in Nederland

Nieuws, aankondigingen en andere berichten

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Plaats reactie
pepe
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 64
Lid geworden op: za feb 24, 2007 2:50 pm

Nu ook een afdeling van C.O.B.B. in Nederland

Bericht door pepe » do aug 06, 2009 9:01 pm

De wereldwijde vereniging (society) C.O.B.B., Crippeled Old Biker Brothers (en Sisters...) begint nu ook in Nederland een afdeling.

C.O.B.B. is een internet society van en voor motorrijders die na een al dan niet ernstig ongeluk, of andere aandoening, de moed niet opgeven en "gewoon" door willen gaan met rijden of hier mee willen beginnen. Helaas is bijna iedere motorrijder wel eens onderuit gegaan en gelukkig blijven verreweg de meeste daarvan stug doorgaan. De een wat makkelijker als de andere. Dus potentiele leden genoeg...

Vind je het nou leuk om met die anderen contact te hebben, virtueel dan wel in het eggie, is C.O.B.B. misschien ook wat voor jou. En natuurlijk vinden jullie dat leuk, anders zat je hier niet... Alleen gaat C.O.B.B. net iets verder. Want het is ook de bedoeling elkaar en anderen bij te staan op de terugweg naar het genieten van het motorijden.

Naast het forum waar je je dagelijkse besognes kwijt kan is het ook de bedoeling in de toekoms leuke dingen met elkaar te ondernemen. Treffens, ritjes, misschien wat charity dingen, enz.

Wat voor motor je hebt is niet belangrijk. (Ik ga er van uit dat bij een rit iedereen zich toch wel aanpast...) Het gaat er om dat je je hart op de goede plek hebt!

Lijkt het je dus leuk om je aan te sluiten bij een gelijkgestemde groep motorvrienden kijk dan eens op de site, daar staan ook de links naar o.a. Engeland/Wales en de U.S.A. en kun je meer lezen over de opzet, doelen en mogelijkheden om je te profileren als lid.

Hoop je te zien!

Pepe, C.O.B.B. representative Holland

www.cobb.forum2go.nl


Ik weet best dat er hier allerlei aversie tegen cluppies en zo is maar ik wilde het toch ff melden. Al degenen hier die me geholpen hebben met mijn motor zijn natuurlijk in feite de beste voorbeelden van onbaatzuchtige hulp. Daarom zou ik graag wat terug doen voor anderen. Al is het maar een platvorm bieden...

Mocht je het dus zelf niets vinden...geef het door aan anderen die misschien wel geinteresseerd zijn.

Thnx!

Pepe
Ook gewoon blijven rijden na een ongeluk? Meld je aan bij COBB!

www.cobbinternational.nl

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7192
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » do aug 06, 2009 9:22 pm

Mooi initiatief Peter :-=
mijn oude werkgever sponsorde ook een (duits) evenement voor gehanicapte motorrijders: http://www.apt-kipping.de/Bikerparty.34.0.html
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

pepe
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 64
Lid geworden op: za feb 24, 2007 2:50 pm

Bericht door pepe » do aug 06, 2009 9:29 pm

Het is ZEKER niet alleen voor gehandicapten hoor...Iedereen die wel eens gevallen is kan zich aanmelden...Dus dat zijn er nogal een paar. :lol:
Ook gewoon blijven rijden na een ongeluk? Meld je aan bij COBB!

www.cobbinternational.nl

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7192
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » do aug 06, 2009 10:13 pm

als ik vaker gevallen ben, krijg ik dan voorrang bij het lidmaatschap? :oops: :lol: :lol:
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » do aug 06, 2009 10:27 pm

Dan maak ik ook een goeie kans :roll:
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » do aug 06, 2009 10:31 pm

magna schreef:als ik vaker gevallen ben, krijg ik dan voorrang bij het lidmaatschap? :oops: :lol: :lol:
Hee hee hee rustig aan hè!
Zometeen ga je nog expres het asfalt kussen? :wink:
Mooi initiatief Pepe.
Oja website http://www.cobbsociety.com/
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » vr aug 07, 2009 12:59 am

well , i'm old, mentaly crippeled . i'm smelly and ride bikes. damn , i'll be the prezzzzzzzz :wink:
camperproleet

Plaats reactie