Kuthonda

Tips, vragen, problemen etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7192
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » wo feb 07, 2007 8:58 pm

No problemo, ik kom van Helmond, dus geen last van die gekke oostlanders.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Anonymous

Bericht door Anonymous » wo feb 07, 2007 9:03 pm

:D Ik laat die zaterdag aan jullie een artikel zien uit een motorblad met een fotoreportage van een ratbiker uit Venlo. :D Die is inmiddels zeer bekend in deze regio,der letzste buffeljager.
Honda 750 :D
Ik zal dit ook inscannen en op het forum zetten komend weekeind :D

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » wo feb 07, 2007 9:05 pm

poetrydark schreef::D Ik laat die zaterdag aan jullie een artikel zien uit een motorblad met een fotoreportage van een ratbiker uit Venlo. :D Die is inmiddels zeer bekend in deze regio,der letzste buffeljager.
Honda 750 :D
Ik zal dit ook inscannen en op het forum zetten komend weekeind :D
Is dat een stuk uit de Freeway van tien jaar terug of zo?
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Anonymous

Bericht door Anonymous » do feb 08, 2007 8:14 am

Dat zou wel eens kunnen :) Ik moet het even opzoeken :D
Hij rijdt nog steeds rond en heeft er momenteel een zijspanbak aangehangen :wink: Alhoewel, er hangt iets aan met een derde wiel :D

Anonymous

Bericht door Anonymous » za feb 17, 2007 5:31 pm

:D :D :D Yes yes yes, ze loopt,er komt geluid uit, veel rook naar lang stilstaan maar ze gaat haar stem verheffen :D 8)
Dank zij Magnamaniac en Redman die met hun technische kennis zaterdagmorgen in Venlo waren :o Accu erin en proberen,kabels nalopen,zekeringskast eruit en schoon maken,bougies eruit en schoonmaken. :idea: Er zat overigens een kabel verkeerd aangesloten :oops: De oorzaak van de onwilligheid van mevrouw :twisted: Carburateuraansluitingen werden opnieuw door Redman aangedraaid (zaten lekker los). Magna demonteerde de gashendel om naar de startknop te kijken, die was verrot. Dan maar aantrappen die lady. :D Eerst op twee potten lopen,bougie eruit en daarna liep ze op drie potten. De vierde krijgt benzine en een vonk en zal misschien tijdens het eerste ritje weer spontaan mee gaan doen :) Ik kreeg ook nog eens ff twee koffers van redman en die gaan er gelijk op. :D Jongens bedankt, :-= ik had die storingen niet zelf opgelost :shock: >:)
Daarnaast lekker tips gekregen met hoe nu verder :P Langzaam opbouwen,rustig een blokje om, om het materiaal de kans te geven weer op te fleuren :D Morgen ga ik de koffers erop zetten,de sisybar monteren en een aantal attributen eraansleutelen :-** Het spuiten van het blok en frame e.d. ;D wacht ik even op warmer weer. De zwarte kraai is inmiddels gearriveerd en gaat plaatsnemen tussen de koffers op het achterspatbord. :mrgreen: Binnenkort volgen de eerste foto's.
Voor nou :-/

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » za feb 17, 2007 6:14 pm

En zo is dat.Niet opgeven voor de drijfstangen uit het carter komen kijken.Mijn voorgevoel :lol: :lol: zegt dat de 4e cylinder weer mee gaat doen en anders moeten we nog maar een keer terug.We weten de weg.
Ik ben veilig teruggekomen maar nu wel om het centrum heengereden.Want het schijnt dat heel Limburg op zaterdag in Venlo carnaval komt vieren en daar kwam ik op de heenweg middenin terecht.Moest 's morgens om 11 uur al een blaastest doen van oom agent.
Maar ben blij dat er weer leven in de Honda zit.En Limburgers zijn idd gastvrij.Koffie,vlaai,soep broodjes,en nog meer koffie.
Was gezellig.En een stuurtje gescoord voor stampertje.

Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » za feb 17, 2007 11:21 pm

Mooi dat serviceteam oost ook succes heeft geboekt :-/ ,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » zo feb 18, 2007 3:18 am

Oost en Zuid want Magna kwam uit Helmond. :D En hij ontdekte de verkeerde kabeaansluiting.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo feb 18, 2007 7:59 am

:D Gisteren bleken de banden niet op spanning te zijn en we hebben ze wat opgepompt met de fietspomp :D Maar ik ben vergeten om te vragen wat de juiste spanning eigenlijk is voor de banen van de Honda 8)
Ja, Honda, want dat kut ervoor is nu wel weg :lol:

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » zo feb 18, 2007 8:05 am

Voor 2 bar, achter 2,5. Dan zit je een heel eind in de goede richting.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

blackbiker
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3
Lid geworden op: do dec 28, 2006 4:01 pm
Locatie: den haag

Gefeliciteerd

Bericht door blackbiker » zo feb 18, 2007 8:22 am

hey poetrydark
fijn dat je weer kan ryden top dat er nog mensen zijn die nog iets voor elkaar over hebben
keep on biking 8)

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo feb 18, 2007 8:38 am

thanks :D vandaag ga ik de sissybar monteren,gemaakt van buizen van twee oude caravanspiegels :) Lekker ouderwetse stevige buizen. :P
Daarnaast ben ik me aan het afvragen wat handiger is,matzwart spuiten of met de kwast lakken :wink: Het lijkt me dat met de kwast beter overal bij kan komen 8) Ook nog de stickers van de koffers van redman verwijderen :) Krabben en krassen :wink: Ik moet ook nog ff een slijptol regelen,dat zadel eraf slijpen en een nieuwe seat bedenken :?
Ik voel veel voor een ponyzadel :roll: Gezien bij magnamaniac,alleen graag een zwart,als het ff kan :lol:

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7192
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » zo feb 18, 2007 10:58 am

Het was gezellig gisteren in Venlo, we hebben eigenlijk meer tijd doorgebracht met ouwehoeren dan dat er tijd nodig was om het beestje tot leven te wekken. Nogmaals bedankt voor de goede zorgen aan mevrouw PoetryDark. Heerlijke vlaai, thee, vlaai, heerlijk warme soep, belegde broodjes, nog meer vlaai en gezelligheid.
Nog een advies Leo, haal op je dooie gemak een keer een voor een de stekkerverbindingen los en maak deze schoon met wat schuurpapier en contactreiniger. En monteer ze met een klein beetje vaseline. Dit kan/zal een hoop elektrische problemen in de toekomst voorkomen. Een aantal stekkerverbindingen zagen er toch niet helemaal fris meer uit.

Zo in 2 weken heeft het complete Ratbike-rescueteam toch weer 3 ratten aan de gang gekregen.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo feb 18, 2007 11:14 am

:D Inmiddels heb ik alle adviezen genoteerd en zal die een voor een doorvoeren. :) Ik zal alles schoonmaken en opnieuw bevestigen met vaseline,heb ik toch genoeg :D
:twisted: Raad eens, ik heb een paardenzadel te pakken gekregen :wink: 30 euries incl. halster en muurhouder 8)
Dus, slijpen met de tol en zadel gaan monteren :D
Nogmaals bedankt voor jullie hulp en gezelligheid,graag gedaan :D

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 859
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 7:35 pm
Locatie: zwijndrecht

Bericht door elvis » zo feb 18, 2007 11:51 am

hey wat lees ik nou doet die het das mooi nou veel veilige km gewenst en
monteer maar een paar mooie atributen erop ben beniuewd wat je der van gaat maken
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

Plaats reactie