Kuthonda

Tips, vragen, problemen etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo feb 18, 2007 2:28 pm

:twisted: ik had een deal met een paardenzadel,en opeens moest ze er meer voor hebben :twisted: Ja, zo doe je zaken op het internet :twisted:
eerst iets afspreken en dan erop terugkomen,blude gans :twisted: :twisted:

Anonymous

Bericht door Anonymous » ma feb 19, 2007 3:42 pm

:D De eerste foto's van een klein beetje werk :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/img]

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » ma feb 19, 2007 3:45 pm

toch wel erg veel blingbling niet??? :twisted:

Vleer
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 914
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:28 am

Bericht door Vleer » ma feb 19, 2007 4:19 pm

He, bekende koffertjes. Naar mijn weten waren die al matzwart. 8)
Als je je blok en uitlaten nu ook gelijk ff doet, worden we allemaal blij hier! :D
Wordt een leuk fietsje.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » ma feb 19, 2007 5:30 pm

Ze waren idd al matzwart,en ja, het zijn jouw oude koffertjes, maar ik had er een beetje veel stickers opgeplakt :lol: Ik ramde er steeds mee tegen de poort aan en voordat ze helemaal aan gort lagen heb ik ze er maar weer afgehaald,en geruild voor een halve apehanger voor op mijn FT.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Anonymous

Bericht door Anonymous » ma feb 19, 2007 6:22 pm

:twisted: ja bling bling JPI :D Geef me even de tijd om alles aan te pakken,een goede raad die ik kreeg van Magnamaniac was dat ik alles stap voor stap moet doen :P Ik bouw hem eerst op zoals ik haar wil hebben :D Nog ff een slijptol regelen voor dat zadeltje eraf te slingeren :lol: Ik heb bijna een paardenzadel te pakken,zwart leer :roll:
Kan ik met mijn hele hebben en houen wat meer naar voren schuiven zodat ik met m'n korte poten ook eens fatsoenlijk bij de forward controls kan komen :evil: Vandaag even geprobeerd,maar nog steeds op drie potten :x Die dingen op de zijkant van de koffers zijn paardenbitten,ook uit 1976 :) Eigenlijk wil ik die zo laten :oops: En ook nog eens goed nadenken hoe ik die nogal iele sissybar wat meer aankleed zodat het wat voller aan boord wordt :wink: Verder ben ik iets aan het bedenken voor het stuur. :?: Vind ik eigenlijk ook wat leeg :cry: De komende weken dus nog zat te doen 8)

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » ma feb 19, 2007 6:53 pm

:mrgreen:

Anonymous

Bericht door Anonymous » ma feb 19, 2007 7:02 pm

:mrgreen: dolle pret,nietwaar???
Ik kan ook niet heksen :D komende week weer een drukke week dankzij die werkgever van me met zijn kut rabo-mobieltjes. :twisted:
s'morgens geen tijd,s'middags al geen tijd en sávonds al helemaal geen tijd meer :evil: :evil: Kun je nagaan, nog een geluk dat ik volwassen kinderen heb :lol: Die redden zichzelf :) Ik moet het de komende maanden echt van het weekeind hebben :cry: En dan maar hopen dat het weer zo blijft :roll:
Van de zomer sleep ik een lap-top mee onder de veranda :x kan ik zowel op het forum rondhangen als aan de motor werken,zet ze vlak bij elkaar en ren van links naar rechts :-** ;D

Anonymous

Bericht door Anonymous » di feb 20, 2007 9:14 pm

:D Ik hen een paardenzadel versierd :D vandaag zouden ze het op de post doen :-** Ik plaats een foto zodra die binnen is :-=

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » wo feb 21, 2007 9:31 am

Dat gaat helemaal goed komen.... :-=
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » wo feb 21, 2007 11:31 am

en nu maar hopen dat het een paardenzadel is en geen pony zadel want die is een stuk kleiner
't zal allemaal wel.........

Anonymous

Bericht door Anonymous » wo feb 21, 2007 8:07 pm

:D Mania,geeft niets :D ik heb maar een klein kontje :D :D
Ze zeiden dat het een paardenzadel is,dus niet van een pony :twisted:
Ik neem aan dat ze in Noord-Holland ook wel het verschil weten tussen een paard en een pony :mrgreen:

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » wo feb 21, 2007 8:44 pm

poetrydark schreef:Ik neem aan dat ze in Noord-Holland ook wel het verschil weten tussen een paard en een pony :mrgreen:
Zo lang je ze niet in de bek kijkt wel.... :wink:
Olive is the New Black

Anonymous

Bericht door Anonymous » do feb 22, 2007 7:39 pm

:D Gearriveerd uit Urk, :D een prachtig veelzijdigheidszadel van zwart leder. VAN EEN GROOT PAARD :twisted: Een klein gaatje in het zweetblad is eigenlijk de enige beschadiging die het zadel heeft. :)
De ruimte onder in het zadel is iets kleiner dan de framebreedte van de motor op de plaats waar het zadel gaat komen.
Ik ben aan het denken of ik een klein frame ga maken van b.v. hout om het zadel goed passend te kunnen monteren of dat ik een stoffen bekleding ga maken die als opvulling zou kunnen dienen.
Maar eerst het oude :lol: truttenzadel eraf gaan slijpen :x ,natuurlijk heeft niemand een slijptol in bezit zodat ik maar eens moet gaan kijken bij collega’s of zo. :oops: Hier zal ik toch wel een weekeind mee bezig zijn voordat het zaakje geklaard is. En natuurlijk niet vergeten om het zadel in te vetten. :wink:
Ik ben tussendoor ook nog op zoek gegaan naar een foudraal dat ik wil plaatsen direct achter het zadel. Dit foudraal is bedoeld om een (namaak) flint in te hangen.
Iemand bracht jaren geleden een geweer voor me mee uit Disneyland Parijs en dit wordt geschikt gemaakt voor montage. (foto’s volgen) :-**

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 859
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 7:35 pm
Locatie: zwijndrecht

Bericht door elvis » do feb 22, 2007 8:49 pm

ik weet dat ik een zeikerd ben :roll:

maar zouden die foto.s verkleint kunnen worden ik scroll me een ongeluk om de reply,s te lezen

bvd :wink:
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

Plaats reactie