Deutsche Gründlichkeit ???????????

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Plaats reactie
der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Deutsche Gründlichkeit ???????????

Bericht door der obergefreiter » za feb 24, 2007 11:07 pm

niets vermoedend stoof ondergetekende door het schone limburgse land ,op weg van geliefde naar noodzakelijke arbeid , toen tijdens beklimming van een van de aldaar aanwezige heuvels bemerkte dat weg naar top steeds langer werd. maw. : we gingen achteruit ipv. voorwaarts :? ik hoor u denken: Wie bitte? dacht ik ook, voor zover het mij bekend was had dit type geen rückwertsgänge , dus vanwaar deze ommekeer in rijrichting? ANKERS UIT !
eenmaal in berm geland en beide benen weer stevig op terra firma bleek er op onverklaarbare wijze olie te ontsnappen aan anders (redelijk) lekvaste duitse konstruktie , herkomst van glijmiddel was duister .
niet getreurd, we bevinden ons tenslotte in thuishaven van notoir bmwsleutelbedrijf dus mobiele praatpaal ter hand genomen en sos uitgezonden . resultaat: busje kump zoe . ondertussen was al duidelijk dat motorisch hart niks mis mee was maar aandrijving de boosdoener was . goed, fiets in bus , fietser in bus , en op naar genoemd bedrijf .
met de mededeling dat ie morgen klaar moest zijn, er garantie op zat en taxikosten tussen casa obergefreiter en werk adres 120 euro per dag zijn heb ik de heren achter moeten laten met raadselachtige achteruitrijdende pruis .
na telefoontje de volgende dag bleek dat er een deel van cardan was afgebroken , waardoor die instabiel werd . dientengevolge werd versnellingsbak op grundlicher weise van alle lagers ontdaan , welke zich akuut befreundetten met aanwezige tand en andere wielen , met als gevolg knarsetandend geluid . volgens sleutelboer was dit voor duitse fiets toch wel ongehoord en nog nooit eerder voorgekomen . heb ik weer .
maar de zooi was gründlich im Arsch , deutsch of niet .
camperproleet

Gebruikersavatar
de vlieger
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1589
Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:13 pm
Locatie: Tussen hemel en aarde..... (B)
Contacteer:

Bericht door de vlieger » zo feb 25, 2007 10:38 am

deelneemingen, bij mij is 2 weken geleden ook de Beiersche bak gereviseerd. ik had gelukkig voldoende aan 2 nieuwe schakelvorken en een hele hoop lagers en dichtingen :roll:
is het een boxer of K bak :?:
AfbeeldingAfbeelding
Een hoop Amigo's!!!

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » zo feb 25, 2007 12:50 pm

tja.. dat krijg je met die wheelies he..*g* :wink:

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » zo feb 25, 2007 2:52 pm

dit was k blok , boxer stond al stil met gekremeerde kabelboom
camperproleet

Gebruikersavatar
de vlieger
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1589
Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:13 pm
Locatie: Tussen hemel en aarde..... (B)
Contacteer:

Bericht door de vlieger » zo feb 25, 2007 5:15 pm

klinkt bekend, na verloop van tijd vliegen ze allemaal wel eens in brand. ken je Mat Beekers? een eerlijke boxerfanaat met heel veel 2de en veel meer de handse dingen voor boxers.
http://www.bmwboxertoko.nl/
AfbeeldingAfbeelding
Een hoop Amigo's!!!

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » zo feb 25, 2007 10:19 pm

yep, ken ik , maar voor mij is de hobbyist stuk dichterbij .
camperproleet

Plaats reactie