Wat heb je zoal gedaan vandaag?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » ma mar 08, 2010 8:40 pm

ja, zwart op zwart zie je amper
camperproleet

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7197
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » ma mar 08, 2010 10:02 pm

nah, hoogglans zwart op matzwart steekt toch aardig af hoor.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5202
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » ma mar 08, 2010 11:14 pm

Nou hier is het nog echt van joechee! enzo....CBR heeft verzoek tot ontheffing niet gehonoreerd....rechtsbijstandverzekeraar ziet verdere actie nog niet zitten (die draaien wel bij als ik ze vertel dat ik op tv kom, is toch wat lullig voor hun als ik daar doodleuk zeg dat ze niets doen), de linkerspiegel van m'n auto is weer afgebroken...vandalisme heet dat...
En ik wil nog steeds een sollicitatiebrief schrijven maar dan komt er maar niet van...iedere keer wat anders....hopeloze toestand zo...
Eén van de buren heeft een ouwe Duc en die staat in de boxruimte lekker Castrol rond te geuren na een zondagritje (ik jaloers? Kom nou..)....en te veel werk....ja dat ken ook nog in deze tijd van bezuinigingen.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gebruikersavatar
Sardaukar
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 534
Lid geworden op: ma apr 02, 2007 2:07 pm
Locatie: Ede

Bericht door Sardaukar » do mar 11, 2010 7:52 am

Gister maar eens wat beter gekeken naar m'n banden. Ik vond dat de fj de laatste tijd toch wel heel erg veel aan het glijden was:
Links op de voorband zit sinds gister na een dijk-ritje ineens toch wel erg veel voorvorkolie en achter ben ik ruim door m'n profiel heen..en daarbij, de band is uitgedroogd en er zitten meerdere scheuren van over de 7cm op de plek waar de middengroef nog vaag zichtbaar is.. Ik denk dat ik de motor voorlopig maar eens wat minder ga gebruiken de komende tijd :(
Live to ride, ride to live. Too wild to be tamed forever

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5632
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » do mar 11, 2010 8:10 am

Ennnnnnnnnnnnnn.. we hebben een burnbike.. :D :-** :wink:

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3947
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » do mar 11, 2010 9:35 am

Gisteren naar Avatar 3D geweest.
toch wel hele mooie film hoor.
'k Had echt niet het idee dat ik 3 uur heb zitten kijken. :-=


Enige wanklank:
Bij terugkomst in de parkeergarage was de auto opengebroken en hebben ze een werktas van de vriend waarmee ik was meegejat.
Mischien zijn die knieschot-uitdelende stadcomando's van GekkeGeertje toch niet zo'n slecht idee. (= sarcastisch bedoelde opm.)
:?
Laatst gewijzigd door Dyrck op do mar 11, 2010 11:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
Sardaukar
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 534
Lid geworden op: ma apr 02, 2007 2:07 pm
Locatie: Ede

Bericht door Sardaukar » do mar 11, 2010 9:55 am

Burnbike? Hm, moet ik de bestemming wel halen...

En Avatar vond ik ook een zeer mooie film om te zien. Was zeker de moeite waard om in de bios te hebben gezien! Wel jammer dat de avond dan moet eindigen met zo'n domper.
Live to ride, ride to live. Too wild to be tamed forever

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5202
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » do mar 11, 2010 10:20 pm

Dyrck schreef:Bij terugkomst in de parkeergarage was de auto opengebroken en hebben ze een werktas van de vriend waarmee ik was meegejat.
Mischien zijn die knieschot-uitdelende stadcomando's van GekkeGeertje toch niet zo'n slecht idee. (= sarcastisch bedoelde opm.)
:?
Zucht....provinciaaltjes naar de grote stad....laten een tas (in zicht) in een auto liggen....in A'dam Zuidoost....en dan nog raar kijken als-ie weg is.....valt me nog mee dat ze niet de hele auto hebben meegenomen...
Waarom denk je dat de pliesie dat zinnetje bedacht heeft: 'buit eruit'?
En waarom er stickers zijn met de tekst 'deze auto is van een Amsterdammer dus leeg'.
Er lullig voor je collega en dan ook nog eens terugrijden zonder (echt) raam.
Duur lesje 'ik ga naar Amsterdam en neem niet mee...'
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4423
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Bericht door Goos » do mar 11, 2010 10:46 pm

Woody schreef:
Dyrck schreef:Bij terugkomst in de parkeergarage was de auto opengebroken en hebben ze een werktas van de vriend waarmee ik was meegejat.
Mischien zijn die knieschot-uitdelende stadcomando's van GekkeGeertje toch niet zo'n slecht idee. (= sarcastisch bedoelde opm.)
:?
Zucht....provinciaaltjes naar de grote stad....laten een tas (in zicht) in een auto liggen....in A'dam Zuidoost....en dan nog raar kijken als-ie weg is.....valt me nog mee dat ze niet de hele auto hebben meegenomen...
Waarom denk je dat de pliesie dat zinnetje bedacht heeft: 'buit eruit'?
En waarom er stickers zijn met de tekst 'deze auto is van een Amsterdammer dus leeg'.
Er lullig voor je collega en dan ook nog eens terugrijden zonder (echt) raam.
Duur lesje 'ik ga naar Amsterdam en neem niet mee...'
Ja ja ... Woody heeft gelijk, maar punt is wel dat ze gewoon met hun smerige klauwen van andermans spullen af moeten blijven!!! :evil:
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

Gebruikersavatar
Captain Krimson
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 963
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Captain Krimson » do mar 11, 2010 10:52 pm

morgen met een geleende acadiane naar Amsterdam (vanavond ging mijn dynamo kapot). Gisteren begonnen met twitteren.
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3947
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » vr mar 12, 2010 7:38 am

Woody schreef:Zucht....provinciaaltjes naar de grote stad....laten een tas (in zicht) in een auto liggen....in A'dam Zuidoost....en dan nog raar kijken als-ie weg is.....valt me nog mee dat ze niet de hele auto hebben meegenomen...
Lullige was, dat deze provinciaal nou net had gezegd dat ie die tas uit het zicht moest leggen, maar dat vond ie niet nodig.
Was trouwens niet in A'dam, maar in 036.
Maar je hebt gelijk hoor! Bij mij gaat ook alles wat maar enigszins van waarde is uit het zicht, ook thuis voor de deur.
Overigens is in P'end, al eens m'n hele auto die voor de deur stond gejat en daar doe je dan niets tegen.... :?
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5202
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » vr mar 12, 2010 1:21 pm

Dyrck schreef:Lullige was, dat deze provinciaal nou net had gezegd dat ie die tas uit het zicht moest leggen, maar dat vond ie niet nodig.
Was trouwens niet in A'dam, maar in 036.
Maar je hebt gelijk hoor! Bij mij gaat ook alles wat maar enigszins van waarde is uit het zicht, ook thuis voor de deur.
Overigens is in P'end, al eens m'n hele auto die voor de deur stond gejat en daar doe je dan niets tegen.... :?
Aha vandaar die roep om Stadcommando's...die wel winkeliers bedreigen die een verkiezingsposter hebben hangen en verder nix doen....slap gedoe.
Ja hele auto's laten verdwijnen, dat doen we goed in P'end. Op een vroeger adres had de buurman z'n auto 's avonds helemaal volgeladen voor de vakantie...en idd de auto ging op vakantie naar een onbekende bestemming...maar niet met de buren... :wink:
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5202
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » vr mar 12, 2010 1:25 pm

Captain Krimson schreef:morgen met een geleende acadiane naar Amsterdam (vanavond ging mijn dynamo kapot). Gisteren begonnen met twitteren.
Kijk, die mix van (hopeloos) ouderwets met heel modern, dat blijft me verbazen....

Afbeelding
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Mars
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 330
Lid geworden op: zo feb 25, 2007 10:25 am
Locatie: Bocholtz

Bericht door Mars » vr mar 12, 2010 3:52 pm

Woody schreef:En waarom er stickers zijn met de tekst 'deze auto is van een Amsterdammer dus leeg'.
Die sticker op je auto is iig geen goed plan.
Parkeer je in Rotterdam of Den Haag als er net een voetbalwedstrijd is geweest maak je ook dikke kans dat je zonder ruiten naar huis ken rijden :roll: :lol: :roll: :lol:


Gr Mars
Greetz ut Limbabwe

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3365
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » vr mar 12, 2010 3:55 pm

Ook zonder voetbal waarschijnlijk... :roll:
MZllss,Rob.
Fuel is what I burn!

Gesloten