Goos 50 CC history

Nieuwe creaties en andere bezienswaardigheden

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goos
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 4422
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 11:27 pm
Locatie: Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen ...
Contacteer:

Goos 50 CC history

Bericht door Goos » za mar 03, 2007 1:09 pm

Ff wat plaatjes uit de oude doos:

Dit is mijn opa die één keer op de motor van z'n broer een ritje van een km of 30 heeft gemaakt, en toen de conclusie trok dat motoren maar ondingen zijn.
Afbeelding

Mijn Pa daarintegen dacht daar iets anders over en veroorzaakte al in m'n vroege jeugd een grote generatioekloof tussen mij en mijn opa door me al snel kennis te laten maken met gemotoriseerde tweewielers:
Afbeelding

Zodra ik 16 werd heb ik onderstaande Tomos 4L in m'n bezit gekregen, leuk....
Afbeelding

....maar dat kon natuurlijk leuker:
Afbeelding

Duurde niet lang voordat ik m'n vrienden met hetzelfde virus had aangestoken en er een Puch/tomos clubje genaamd de P.E.T.S. (Puch En Tomos Smurfen, bedacht in de kroeg natuurlijk) in Boxtel was ontstaan:
Afbeelding

Met dat groepje reden we vanuit Boxtel en omgeving het hele land door naar Puch/Tomos treffens en gingen we samen op vakantie naar bijvoorbeeld Harlingen. (Daar doe je dan 2 dagen over om te komen door de vele lekke banden en motorische storingen!)
Afbeelding

De P.E.T.S. heeft ook een keer een treffentje op poten gezet inclusief rondrit met een pauze bij de St.Jan in Den Bosch (zie Duketown!):
Afbeelding

Tot zover mijn 50 CC geschiedenis.



En vandaag heb ik dat kreng nog steeds!
Afbeelding
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » za mar 03, 2007 2:01 pm

Wat een lummels zeg..lol en het klopt dus: jong geleerd..enz. ;D
Was bij ons niet wezenlijk anders alleen dan met kreidlers en zundapp en 1 honda cub (van mij dus *g*). Ben ook de enige in de fam. die verder gegaan is op 2 wielen. Helaas geen pics uit de oude doos meer voorhanden.. :(

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » za mar 03, 2007 3:06 pm

Lache man, helemaal leuk is dat je em nog hebt.Ik heb thuis nog foto's van voor de oorlog van mijn opa's Harley in Indie en stoere foto's van mijn oom en zijn vrienden van net na de oorlog.Vetkuiven dus..maarr in de tropen wel met teenslippers aan :? :lol: .
Binnenkort heb ik een fotoscanner dus misschien wel leuk om eens hier neer te zetten,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » za mar 03, 2007 3:43 pm

2 jaar oud:
Afbeelding

4 jaar oud:
Afbeelding
Olive is the New Black

Plaats reactie