suzuki gn 250
Moderators: Goos, Woody, Teevee
suzuki gn 250
Ik zoek een werkplaatshandboek van een suzuki gn 250
Voor een nieuw projektje
Gr Redman
Voor een nieuw projektje
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
- magna
- Rataplan Rat
- Berichten: 7198
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
- Locatie: land van maas en waal
- Contacteer:
gevonden, over een paar minuten op: http://www.magnamaniac.com/manuals/GN250_82-83.pdf
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Ja ik weet ut...heel vervelend, en geen medicijn tegen te krijgen....heel veel mensen lijden eraan maar de geneeskunde doet er helemaal niets tegen! Schandalig gewoon!redman schreef:Dank je.
Wordt mijn nieuwe projectje want ik kan het toch niet laten.
Motorrijden is een virus wat je nooit meer kwijt raakt.
Gr Redman
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Rataplan Rat
- Berichten: 3365
- Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
- Locatie: Schiedam
Das mooi Gerrit, mijn vriendinnetje heeft ook zo'n apparaatje gekregen, net als haar lesfietsje...helaas nog geen rijbewijs dus alleen nog maar oefenen maar ik mag er ook gebruik van maken
Hoge stuur en zadel vind ik niet zo ideaal voor mijn postuur...kan me voorstellen dat dat voor jou helemaal niks is.
Voorvork van GSX400E Is wel ideaal en draagt weer een stuk bij voor de wegligging.
Chris zou je voor mij het linkje ook weer actief/online willen maken?
MZllls, Rob.
Hoge stuur en zadel vind ik niet zo ideaal voor mijn postuur...kan me voorstellen dat dat voor jou helemaal niks is.
Voorvork van GSX400E Is wel ideaal en draagt weer een stuk bij voor de wegligging.
Chris zou je voor mij het linkje ook weer actief/online willen maken?
MZllls, Rob.
Fuel is what I burn!
Grumpy(ja,zo heet het ding) loopt redelijk maar wil niet starten.Ik heb de carb helemaal gedemonteerd en schoon gemaakt en nieuw bougietje geplaatst maar alleen remmenreiniger helpt.Als hij eenmaal loopt wil hij moeilijk stationair lopen.
Las o0p Duits GN forum soortgelijke ervaringen.Zou dit aan de carb kunnen liggen?
En zo ja,dan moet er toch een ander type met dezelfde diameter op kunnen,iig voor een 250 cc viertakt ongeveer.
Het is een Mikuni B34SS ik dacht 34 mm
Wat zou ik kunnen proberen?
Gr Redman
Las o0p Duits GN forum soortgelijke ervaringen.Zou dit aan de carb kunnen liggen?
En zo ja,dan moet er toch een ander type met dezelfde diameter op kunnen,iig voor een 250 cc viertakt ongeveer.
Het is een Mikuni B34SS ik dacht 34 mm
Wat zou ik kunnen proberen?
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
Vanmorgen verder met grumpy.De vorige eigenaar was dol op kit maar ook erg zuinig.
Het oliezeef er onderuit gehaald.En dat was lek,want half gekit,en je raad het al....de helft waar geen kit zat lek.
De pakkingen en o-ringen die ik besteld had bij Roukama kwamen goed van pas.Alleen was de ring voor de oliepan wat dun en dus zelf van dik tekenpapier op de ouderwetse manier een pakking gemaakt.
Ook de rond gedraaide schroeven vervangen en nu dus eindelijk rijden.
Starten doet het kreng nog steeds slecht maar dan maar standaard een bus remmenreiniger oid meenemen.
Gr Redman
Het oliezeef er onderuit gehaald.En dat was lek,want half gekit,en je raad het al....de helft waar geen kit zat lek.
De pakkingen en o-ringen die ik besteld had bij Roukama kwamen goed van pas.Alleen was de ring voor de oliepan wat dun en dus zelf van dik tekenpapier op de ouderwetse manier een pakking gemaakt.
Ook de rond gedraaide schroeven vervangen en nu dus eindelijk rijden.
Starten doet het kreng nog steeds slecht maar dan maar standaard een bus remmenreiniger oid meenemen.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
Nu weer een projectje.Ik kreeg een benzinebrander om mee te koken van het merk Enders.
Die moet ik wat oppoetsen en dan testen want het is al een antieke.
Die schijnen het in de winter ook te doen,in tegenstelling tot mijn butagas brander.
Hoef me dus niet te vervelen.
Gr Redman
Die moet ik wat oppoetsen en dan testen want het is al een antieke.
Die schijnen het in de winter ook te doen,in tegenstelling tot mijn butagas brander.
Hoef me dus niet te vervelen.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
Klepjes gesteld van de GN,wat dus erg makkelijk gaat,want je kunt overal bij en het werkt met tuimelaars dus geen vulplaatjes gepruts.
En ook maar 1 cylinder.
Er zit een grote afdekschroef op de dynamodeksel en eronder een moer waar een dop 22 op past,dus makkelijk draaibaar.Aan de zijkant een andere schroef met daaronder een kijkgat waar je het merkteken voor het bdp kunt zien.
Moesten ze op meer motoren doen.
Klusje van niks dus.
Gr Redman
En ook maar 1 cylinder.
Er zit een grote afdekschroef op de dynamodeksel en eronder een moer waar een dop 22 op past,dus makkelijk draaibaar.Aan de zijkant een andere schroef met daaronder een kijkgat waar je het merkteken voor het bdp kunt zien.
Moesten ze op meer motoren doen.
Klusje van niks dus.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......