Vlieger in de lappenmand
Moderators: Goos, Teevee, Woody
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vlieger gij doet uwe naam eer aan alleen moet gij wat zachter landen.
Ik wens U een voorspoedig herstel
Misschien kom ik U later thuis bezoeken als U wat aan de betere hand bent. Dan vraag ik aan d´n Bill of ie voorop wil rijden. [/quote]
Moet Bill dan op GPS rijden of gewoon naar Vlieger rijden
Want met GPS maak je toch wel wat mee zen, meer km en een gedeelte off road der bij
Misschien kom ik U later thuis bezoeken als U wat aan de betere hand bent. Dan vraag ik aan d´n Bill of ie voorop wil rijden. [/quote]
Moet Bill dan op GPS rijden of gewoon naar Vlieger rijden
Want met GPS maak je toch wel wat mee zen, meer km en een gedeelte off road der bij
Think Pink
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Heb hier een kamer gekregen met internet! GA normaal straks (vrijdag) naar huis toe, ben der zeer goed vanaf gekomen 5 ribben gebroken en alles bont en blauw....
ga m'n motorplunje aan de wilgen hangen, heb na verscheidene ongevallen het gevoel dat m'n geluk volledig is opgebruikt! Wil ook m'n 3 dochters niet vanuit een rolstoel zien opgroeien, en aangezien voorzichtiger rijden mij toch niet lukt en de motor volledig total loss is, wordt het vanaf nu fietsen. Versier ooit nog wel een ritje int zijspan ergens.
Bedankt allemaal voor de aanmoedigingen en beterschapswensen! Ik blijf hier uiteraard mee volgen als dat mag als motorrijder op rust (na 29 jaar gmotoriseerd rijden op 2 wielen)
ga m'n motorplunje aan de wilgen hangen, heb na verscheidene ongevallen het gevoel dat m'n geluk volledig is opgebruikt! Wil ook m'n 3 dochters niet vanuit een rolstoel zien opgroeien, en aangezien voorzichtiger rijden mij toch niet lukt en de motor volledig total loss is, wordt het vanaf nu fietsen. Versier ooit nog wel een ritje int zijspan ergens.
Bedankt allemaal voor de aanmoedigingen en beterschapswensen! Ik blijf hier uiteraard mee volgen als dat mag als motorrijder op rust (na 29 jaar gmotoriseerd rijden op 2 wielen)
Een hoop Amigo's!!!
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vlieger heb altijd nog wel een plaatsje voor jou over
Maar vind het op het moment wel een wijze beslissing, eerst ne keer goed gaan nadenken alvorens weer ooit een motor te kopen.
Want weet uit eigen ervaring waar het motorbloed in zit,
krijg je het ook nooit meer weg.
En ge hebt het voorbeeld van een goeie kameraad, die er helemaal niet zo goed van afgekomen is na ze eerste ongeval.
En net zoals het vrouwke en kindjes, willen wij jou ook niet kwijt geraken op één of andere dag door een motorongeval.
Beterschap alvast, wij zullen binnen kort ook wel een keertje op ziektebezoek komen.
Maar vind het op het moment wel een wijze beslissing, eerst ne keer goed gaan nadenken alvorens weer ooit een motor te kopen.
Want weet uit eigen ervaring waar het motorbloed in zit,
krijg je het ook nooit meer weg.
En ge hebt het voorbeeld van een goeie kameraad, die er helemaal niet zo goed van afgekomen is na ze eerste ongeval.
En net zoals het vrouwke en kindjes, willen wij jou ook niet kwijt geraken op één of andere dag door een motorongeval.
Beterschap alvast, wij zullen binnen kort ook wel een keertje op ziektebezoek komen.
Think Pink
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
Nee Angel, ik ga ervanuit dat Bill de weg naar d´n Vlieger zijn huis wel zonder GPS weet te vinden. En ik weet d´n Bill zijn huis te vinden dus...angel schreef:Moet Bill dan op GPS rijden of gewoon naar Vlieger rijdennachtmerrie schreef:Vlieger gij doet uwe naam eer aan alleen moet gij wat zachter landen.
Misschien kom ik U later thuis bezoeken als U wat aan de betere hand bent. Dan vraag ik aan d´n Bill of ie voorop wil rijden.
Alleen d´n Bill weet deez allemaal nog nie. Verrassing zullen we maar zeggen
Maar de Vlieger mocht vanmiddag gelukkig al naar huis. Kan hij daar verder herstellen van de grote klap.
Nightmare at the darkside off the moon
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- Bill-BMW
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vliegerke vliegerke, gij weet echt ook wel hoe ge iedereen vreselijk moe laten verschieten hé, zag gisteren op mene gsm "gemiste oproepen 7" petaat dus. Ma Swat, hoe krijgde dees nu weer voor elkaar, ma swat, zelf weer goe vanaf gekomen, gellukig maar, snel beter worden, blutsen en builen laten genezen en mss inderdaad motor toch maar is een tijdje aan de kant laten, volgens mij zijn uw 9 levens bijna op. Ma we gaan nie zeuren, dus veel beterschap
@ Nachtmerrie, geen probleem rij wel voor, moek alleen de vlieger zen nief adres is opvragen, want hij is onlangs verhuisd en weet nie precies naar waar. Maar mijn reisduif (GPS) vind da wel, al moek door zandwegen, modderpoelen, zwembaden, kanalen, of woestijnen rijden
@ Nachtmerrie, geen probleem rij wel voor, moek alleen de vlieger zen nief adres is opvragen, want hij is onlangs verhuisd en weet nie precies naar waar. Maar mijn reisduif (GPS) vind da wel, al moek door zandwegen, modderpoelen, zwembaden, kanalen, of woestijnen rijden
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer: