Contributie betalen

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
mania
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1650
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 12:35 pm
Locatie: Belgie

Bericht door mania » di feb 20, 2007 1:29 pm

dan komt het goed :!: :!:
't zal allemaal wel.........

Gebruikersavatar
RoadWarrior
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 157
Lid geworden op: za dec 23, 2006 8:34 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door RoadWarrior » vr mar 16, 2007 9:36 pm

Hallo, ik heb nog even een vraagje:

Ik zal niet echt actief zijn kwa aflopen van treffens e.d., maar kan ik ook gewoon lid worden door de contributie over te maken ?(en zo ja hoe en waar ?)
Dan met de bedoeling deze club en website (incl. het forum) te steunen, aangezien ik daar graag gebruik van maak, en niet zozeer om een hele actieve rol te vervullen, in ieder geval niet op dit moment...
CHROME won't get you home.

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » za mar 17, 2007 8:12 pm

RoadWarrior schreef:Hallo, ik heb nog even een vraagje:

Ik zal niet echt actief zijn kwa aflopen van treffens e.d., maar kan ik ook gewoon lid worden door de contributie over te maken ?(en zo ja hoe en waar ?)
Sorry, maar de regels onder Hoe kun je lid worden van Rataplan? zijn niet open voor discussie.
Vat dat niet persoonlijk op. Ervaringen in het verleden hebben er voor gezorgd dat deze regels er zijn.

Geld storten mag altijd, maar dit wordt beschouwd als donatie, niet als contributie.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Gebruikersavatar
RoadWarrior
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 157
Lid geworden op: za dec 23, 2006 8:34 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door RoadWarrior » zo mar 18, 2007 9:00 am

Teevee schreef:
RoadWarrior schreef:Hallo, ik heb nog even een vraagje:

Ik zal niet echt actief zijn kwa aflopen van treffens e.d., maar kan ik ook gewoon lid worden door de contributie over te maken ?(en zo ja hoe en waar ?)
Sorry, maar de regels onder Hoe kun je lid worden van Rataplan? zijn niet open voor discussie.
Vat dat niet persoonlijk op. Ervaringen in het verleden hebben er voor gezorgd dat deze regels er zijn.

Geld storten mag altijd, maar dit wordt beschouwd als donatie, niet als contributie.
Duidelijk, thanx...
CHROME won't get you home.

Plaats reactie