da's heftig, pien an de kop!

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo apr 01, 2007 9:22 am

:D niet zwaar genoeg :D eigenlijk wel grappig :shock: iemand die het leuk vind om naar ongelukken te kijken :o heb je zelf wel eens over het asfalt gevlogen :twisted: wakker worden op de intensive care :x maanden met gips rondwaggelen :oops: stikken van de jeuk en er niet bij kunnen omdat er overal gips zit :roll: maanden later nog niet alle gewrichten kunnen gebruiken :evil:

george
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 138
Lid geworden op: do dec 28, 2006 12:58 pm

Bericht door george » zo apr 01, 2007 11:26 am

poetrydark schreef::D niet zwaar genoeg :D eigenlijk wel grappig :shock: iemand die het leuk vind om naar ongelukken te kijken :o heb je zelf wel eens over het asfalt gevlogen :twisted: wakker worden op de intensive care :x maanden met gips rondwaggelen :oops: stikken van de jeuk en er niet bij kunnen omdat er overal gips zit :roll: maanden later nog niet alle gewrichten kunnen gebruiken :evil:
Natuurlijk zou ik het niet leuk vinden als het mezelf zou overkomen. Maar ik ben het toch niet of een goede vriend of kennis. Als het ver van je bed is maakt het toch niet uit alleen pech voor die kerel/vrouw. Denk je dat het journaal ooit berichten uitzendt waar gewoon niets gebeurd? Alleen berichten dat het overal goed gaat?Dan kijkt toch geen hond. Denk je dat CNN ooit kijkers aantrekt als ze geen berichten uitzenden van ongelukken, moord, oorlog en doffe ellende maar alleen dat het leven z'n gangetje gaat? Heb je weleens gezien hoeveel drommen mensen eromheen zitten bij een ongeluk?? Hoeveel drommen mensen zitten om een persoon die bij de supermarkt boodschappen doet. Toch niemand?? Gewoon eerlijk zijn, wij zijn toch allemaal belust op sensatie?
"Alle ellende in de wereld komt voort uit het feit dat iemand niet gewoon met zijn armen over elkaar kan blijven zitten."
Gerrit Komrij Nederlands schrijver (1944)

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo apr 01, 2007 5:39 pm

:twisted: Natuurlijk zou ik het niet leuk vinden als het mezelf zou overkomen. Maar ik ben het toch niet of een goede vriend of kennis. Als het ver van je bed is maakt het toch niet uit alleen pech voor die kerel/vrouw

:twisted: Ja,dat is nou de wereld anno 2007 :x lekker ver weg van mijn bed :evil: zolang ik het maar niet ben maakt het allemaal niets uit :roll: laten zien de ellende,het journaal is een oorlogsfilm geworden :P elek drie seconden sterft er een kind in de derde wereld :oops: maar ja,dat is ver weg,heel ver weg. :? daarom zijn er ook kettingbotsingen ontstaan door kijkende,sensatiebeluste eikels die dan 20 gaan rijden op de autobaan om maar niks te missen van de doffe ellende :x

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » zo apr 01, 2007 5:47 pm

Ben het eigenlijk wel poetry eens..maarja ik ben een watje HAHAHAHA :mrgreen: Ok.. genoeg gelachen ahum..sorrie :oops: maar ben het er toch wel meens ja...
Is een 'grijs' gebied waar we dan in terechtkomen vrees ik als we welles en neites gaan doen.
Omdat het verweg is of iemand onbekend, maakt de gebeurtenis en de gevolgen er niet minder om... >:)
Sensatie is één ding..'ramptoerisme', wat heel sensationeel kan zijn.., toch iets anders..

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo apr 01, 2007 5:55 pm

:D juist JPI, dat bedoel ik nou. :lol: gebeurtenissen kun je niet tegenhouden,maar wel met gevoel benaderen :x die tsunami beelden gingen ook de wereld rond :evil: we keken ernaar en zorgden ervoor dat er geld kwam om die mensen te helpen 8) stoppen kunnen we rampen niet,maar mensen bijstaan in hun ellende is wel voor ons mogelijk ;D

george
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 138
Lid geworden op: do dec 28, 2006 12:58 pm

Bericht door george » zo apr 01, 2007 7:23 pm

Maar we kunnen onmogelijk ons druk maken over van alles en nog wat want dan zou iedereen druk bezig zijn depressief te wezen. Je moet wel in dit leven een dikke huid ontwikkelen. maar troost je, vroeger waren ze véél wreder en onmenselijker. Als bijv.een vrouw een zwarte kat droeg werd ze al gelijk op de brandstapel gegooid verdacht van hekserij Als men twijfelde werd ze gemarteld en als ze bekende (natuurlijk deed ze dat, martelen doet pien) was dat onomstotelijk bewijs.
"Het leven is mooi. Waarom zouden wij onszelf niet voor de gek mogen houden."

Anonymous

Bericht door Anonymous » ma apr 02, 2007 4:06 pm

:D wijze woorden :-=

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door criticz » ma apr 02, 2007 4:13 pm

die dan 20 gaan rijden op de autobaan om maar niks te missen van de doffe ellende
en het opnemen en op internet zetten in de wetenschap dat er graag naar gekeken wordt...

Het leven is mooi, inderdaad. As it is. Ik hoef 't mijne niet mooier te maken door naar de doffe ellende te kijken van iemand die in stukjes op de snelweg ligt....
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Anonymous

Bericht door Anonymous » ma apr 02, 2007 6:24 pm

:D criticz right, er zijn erbij die hun kop uit het raam steken om maar niks te missen. :twisted: Ik verloor in 1975 drie vrienden met een motorongeluk :cry: bij een van de ongelukken reed ik erachter op zo'n 100 meter afstand. :roll:Die beelden zijn nooit meer van mijn netvlies gegaan :oops: op korte afstand van de plek ben ik gestopt en vervolgens flauwgevallen :shock: tijdens de begrafenis reden we met de club achter de stoet aan, ik had drie meter links en rechts nodig. zo trilde ik.
EN MAAR KIJKEN. :twisted:

Gebruikersavatar
Sardaukar
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 534
Lid geworden op: ma apr 02, 2007 2:07 pm
Locatie: Ede

Bericht door Sardaukar » di apr 03, 2007 8:45 am

Volgens mij is het een nare, menselijke eigenschap. Hoe erg ook, je kijkt toch wel.
Voorgaande filmpjes kan je kijken en je kan er van schrikken, een naar gevoel van krijgen of je kan er om lachen. Maar wat Poetrydark schreef..tja, ik hoop zo'n situatie nooit mee te maken.
Live to ride, ride to live. Too wild to be tamed forever

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » di apr 03, 2007 9:37 am

Nope.. ik kijk gewoon NIET (naar al die filmpjes).. Geen zin in die ellende.. zie genoeg en heb genoeg gezien in r/t met (motor)vrienden en in werksituaties.
Laatst gewijzigd door JPi op di apr 03, 2007 12:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

george
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 138
Lid geworden op: do dec 28, 2006 12:58 pm

Bericht door george » di apr 03, 2007 11:50 am

[quote="Sardaukar"]Volgens mij is het een nare, menselijke eigenschap.

Ik weet niet of het een nare menselijke eigenschap is. Ik denk dat de menselijke geest onderzoekend is en nieuwsgierig anders zouden we nog steeds het wiel niet hebben uitgevonden. Is wat anders als het om leedvermaak is. Dan ben je al gauw een psychopaat, vind ik. Stel je voor: er gebeurd een motorongeluk en de mensen reageren niet en lopen gewoon ijskoud door. Er komt een ambulance en die zet die man zakelijk in de wagen. Dan waren we toch net die aliëns uit "Invasion of the bodysnatchers" ??
Laatst gewijzigd door george op di apr 03, 2007 12:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

george
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 138
Lid geworden op: do dec 28, 2006 12:58 pm

Bericht door george » di apr 03, 2007 11:58 am

george schreef:
Sardaukar schreef:Volgens mij is het een nare, menselijke eigenschap.

Ik weet niet of het een nare menselijke eigenschap is. Ik denk dat de menselijke geest onderzoekend is en nieuwsgierig anders zouden we nog steeds het wiel niet hebben uitgevonden. Is wat anders als het om leedvermaak is. Dan ben je al gauw een psychopaat, vind ik. Stel je voor: er gebeurd een motorongeluk en de mensen reageren niet en lopen gewoon ijskoud door. Er komt een ambulance en die zet die man zakelijk in de wagen. Dan waren we toch net die aliëns uit "Invasion of the bodysnatchers" ??

Gebruikersavatar
Sardaukar
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 534
Lid geworden op: ma apr 02, 2007 2:07 pm
Locatie: Ede

Bericht door Sardaukar » di apr 03, 2007 11:58 am

Tja, daar heb je wel een goed punt.
Live to ride, ride to live. Too wild to be tamed forever

Plaats reactie