Wat heb je zoal gedaan vandaag? - deel 2 -

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » di mei 13, 2014 11:23 am

Gelukkig heb je geen ernstige verwondingen, succes met herstel!
Zo zie je maar weer , nog zo voorzichtig ...ik hou ook niet zo natte weersomstandigheden met motorrijden trouwens.
Mzzzllss,Rob.
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
beinhart
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 722
Lid geworden op: do apr 10, 2008 7:24 am
Locatie: hoogerheide-city
Contacteer:

Bericht door beinhart » di mei 13, 2014 4:20 pm

beterschap, hebje toch ewn goed regenpak :)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7192
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » di mei 13, 2014 5:09 pm

beinhart schreef:beterschap, hebje toch ewn goed regenpak :)
Wel valbestendig blijkbaar. Maar toch aan vervanging toe, het begint her en der te lekken, binnenkort maar weer ff naar de HEMA.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » vr mei 16, 2014 6:30 am

Straks mijn plotseling overleden kameraad op zijn laatste rit begeleiden met de motor.

Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

angel
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1110
Lid geworden op: zo jun 15, 2008 12:51 pm
Locatie: Belguim Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door angel » vr mei 16, 2014 7:39 am

redman schreef:Straks mijn plotseling overleden kameraad op zijn laatste rit begeleiden met de motor.

Gr Redman
.
Sterkte man.
Think Pink

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » vr mei 16, 2014 8:26 am

redman schreef:Straks mijn plotseling overleden kameraad op zijn laatste rit begeleiden met de motor.

Gr Redman
Altijd Kut zo'n ritje.
Sterkte !
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » vr mei 16, 2014 12:23 pm

Sterkte!
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Gebruikersavatar
beinhart
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 722
Lid geworden op: do apr 10, 2008 7:24 am
Locatie: hoogerheide-city
Contacteer:

Bericht door beinhart » vr mei 16, 2014 1:57 pm

redman schreef:Straks mijn plotseling overleden kameraad op zijn laatste rit begeleiden met de motor.

Gr Redman
Gecondoleerd,
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » vr mei 16, 2014 2:49 pm

Zo,net terug van de crematie en het was mooi. Samen met een Goldwingspan voorop gereden en achter aan de stoet de autoclub van de jongste zoon.Met burnouts en veel spektakel want daar hield hij wel van.
nu ben ik de laatste van de oude bende die nog motor rijdt.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » vr mei 16, 2014 4:42 pm

Dat maakt alles toch wel nog een beetje triester...als laatste overblijven...sterkte komende tijd!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » do jun 05, 2014 4:57 pm

Om de feestvreugde te verhogen: met ingang van 16 juni ben ik weer 'tussen twee banen in'. Dus druk druk druk, eindelijk laat de buitentemperatuur schilderwerk aan de garagedeur toe, krijg ik geen kouwe klauwen door gereedschap van amper 10°C, dus de chopper krijgt veel aandacht en de ratCB750 moet er ook aan geloven.
Bovendien zag ik dat er twee treffens voor een bezoek ik aanmerking komen: het Butz-treffen in Uden (13-15 juni) en het Eastwood treffen te Oosterwoud (Friesland, 21-23 juni, 25e treffen, Unicycle-races, alle merken welkom).
Dat Unicycle is geweldig. Dus keuzes maken en druk druk druk en de auto mot nog voor de APK... :evil:
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » vr jun 06, 2014 6:51 pm

Nieuw achterbandje gemonteerd na een glijpartij/schuivert in de regen op een rotonde met de ouwe band. Gelukkig alleen een verbogen rempedaal en een gedeukt ego. Nu een Bridgestone battlax BT 45 erop en morgen eens ff inrijden.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » za jun 07, 2014 11:53 pm

Fijne band, die Battlax. Eerst nog even twee Avons verslijten en dan gaan er weer Bridgestone's om de velgen van de CX.Afbeelding

Vandaag toch nog even een ritje gemaakt. Eerst naar Motozoom in Amsterdam. Nieuwe helm, tanktas en een accu voor de CBR.
De helm in een lekker opvallende kleur zoals tegenwoordig zeer modern en bij iedere oppassende burger hoort....:roll:

Afbeelding

Ha! Lekker matzwart! Met ingebouwd zonnefilter. Geen gedoe meer op opzet-zonnebril over m'n bril heen. Effe niks met 'she' te maken want die was niet mee (zou je geen gele nemen? die val meer op).:-*
De tanktas is van Louis en door wat Duitsers als best getest. Daar zitten maar liefst vier extra opbergvakkies in en een uitsparing onder het doorzichtige deel voor je navi/smartphone. Die ik niet heb. Ook handig: een apart vakje voor je regenhoes, kan je nooit kwijtraken.

Daarna nog even naar m'n pa, die is herstellende van wat loodgieterswerk aan z'n dikke darm.
Morgen Carla op d'r motor schoppen, hoog tijd dat ze gaat rijden. :wink:
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » do jun 12, 2014 11:13 am

Zo lui,ben weer aan het werk na een lekker weekje motorrijden naar Normandie,Ardennen en Pinkpop 8) .
Normandie was een compleet museum, de meesten liepen in uniform en/of reden in antieke legervoertuigen.
Donderdag richting Ieper geweest want op vrijdag kon je Normandie niet meer in of uit vanwege de bobo's die er kwamen...
The last post die werd geblazen in de grote poort was erg indrukwekkend.
De rest van de week in Ardennen was ook erg fijn, beetje rondrijden en daarna bbqen en drank aan het kampvuur.
Pinkpopmaandag was ook best geslaagd, verrassend goed optreden van Rob Zombie, die ook nog een plotseling recht voor me stond :shock: ..Avenged Sevenfold ook goed net als Metallica..hoewel het wel erg fris was nadat ik nogal nat was door onweersbuitje :roll:
Gelukkig droge kleding bij de motor..
En nu weer aan de slag...van de week maar eens aan de loterijfiets sleutelen 8)
Na zo'n 2000 km in een week is de achterband van de K75 aan vervanging toe dus die moet ook maar eens vervangen worden..
Mzzzlllss,Rob.
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » di jun 17, 2014 10:07 pm

Vandaag even naar Nieuwkoop geweest bij Domburg Motoren om een 2e hands windschermpje op te halen (à € 35,=) voor de CBR. Ontdekt dat de Garmin bij iedere hobbel een andere stand aanneemt om vervolgens langzaam maar zeker op standje 'onleesbaar' te blijven staan.
Dus na verlaten van de A4 maar even met wat ductape de boel vastgezet. Dat hielp. Ontdekte dat ik een afslag te ver was. Dus terug en vervolgens binnendoor. Zoals gebruikelijk zit ook deze slopert in Nergenshuizen. Wel leuk gereden. Na afrekenen en schermpje in topkoffer proppen weer terug en voor vertrek 'kortste route' aangetipt. En dan rijdt je dus dwars door een zgn groen hart, om Schiphol heen, naar Uithoorn. Leuk leuk leuk. Vervolgens richting A'dam, dan de A9, de A5 en daar weer vanaf om bij Motozoom even langs te wippen. De kin-deflector van mijn nieuwe helm was ik namelijk al kwijtgeraakt toen ik helm wilde dichtklappen terwijl ik aan rijden was. Tja ken gebeuren maar ik was niet de eerste, er stond kennelijk een doos onder de balie. En de mazzel, zonder kosten verder naar de Afrikahaven om Suzuki z'n lunchpauze te verstoren. En een rondleiding te krijgen door de brandweerkazerne.
Zeer zeer zeer frustrerend om daar een volledige werkplaats te zien met alles d'r op en eraan en daar mag je dan geen gebruik van maken....
Toch verkeerd beroep gekozen. Tjeezis man, je kunt daar toch echt tekeer gaan...
Enfin, op naar huis want honger. Oh ja, motor lekt geen olie maar wel koelwater na parkeren...aandachtspuntje....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gesloten