Weet iemand toevallig welke moderne voorremmen op een GS750 (1977) passen?
Schetsplaten maken is geen probleem.
Wat wel een probleem is, is de breedte van de meeste remklauwen. Bij de klauwen die ik tot zover geprobeerd heb, kom ik tegen de spaken van het voorwiel aan en de schijven verder van de naaf zetten,en dus de vork verbreden, gaat toch eigenlijk wat te ver.
Moderne remmen op een GS750
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Moderne remmen op een GS750
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Nieuw projectje van degene waarmee ik mijn garage deel. Ik denk en sleutel wat mee.
Zijn GS750 die al jaren stond te verstoffen wordt omgebouwd tot iets café racerigs.
Klokkenblok er af, clip-ons, ander zadel, ander kontje, zijkappen weg en accu wegwerken, eventueel een andere rem en schakel set en heel graag echte voorremmen.
Zijn GS750 die al jaren stond te verstoffen wordt omgebouwd tot iets café racerigs.
Klokkenblok er af, clip-ons, ander zadel, ander kontje, zijkappen weg en accu wegwerken, eventueel een andere rem en schakel set en heel graag echte voorremmen.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
TeeVee
Ik heb een volledig aangepaste GS 750 staan, met remklauwen met dubbele zuigers van een Yamaha, een andere stijvere voorvork en wielen van een Yamaha ofwel de gehele voor partij is vervangen door spul van een yamaha racer,
Ook de achterbrug is volledig vervangen en aangepast.
Mocht hij/zij verder belangstelling hebben ik kan een foto sturen.
De hele handel is te koop en uitermate geschikt om een streetfighter of cafe racers of een ander race monster van te bouwen.
Ik verneem wel of er belangstelling bestaat.
groet, Henk
Ook de achterbrug is volledig vervangen en aangepast.
Mocht hij/zij verder belangstelling hebben ik kan een foto sturen.
De hele handel is te koop en uitermate geschikt om een streetfighter of cafe racers of een ander race monster van te bouwen.
Ik verneem wel of er belangstelling bestaat.
groet, Henk