In de categorie niet zo tof

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door criticz » zo nov 03, 2019 9:22 pm

Niet denken dat ik daar niets aan heb, Scrapdad...
Ik heb oprecht heel veel aan de gedachte dat mensen aan me denken, dat helpt meer dan je misschien zelf vermoed.
Kijk, die uitzaaiingen gaan er niet mee weg, maar dat stadium was ik toch al voorbij. En voorbj dat stadium helpt zoiets als 'ik denk aan je' dus echt wel.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4819
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door voodoo » zo nov 03, 2019 10:37 pm

In dat geval; ik denk heel regelmatig aan je!
Stop making sense

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5076
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door Teevee » zo nov 03, 2019 11:41 pm

voodoo schreef: zo nov 03, 2019 10:37 pm In dat geval; ik denk heel regelmatig aan je!
Dat dus.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door Dyrck » wo nov 13, 2019 8:24 am

Zeker denk ik vaak aan je.
Herinneringen aan een grote vuurton en kamperen op de boerderij, de gesprekken bij het Lauwe BBQ-treffen en DHR komen dan boven.
En niet te vergeten de geluidsopnames die op m’n telefoon staan en waar ik tijdens mijn trip naar India op een gegeven moment erg veel aan heb gehad. Nogmaals dank daarvoor !

Het is niet stoer om te zeggen, maar we leven mee en we houden van dat lieve, gekke mens en huisanarchist !
(‘T Is dat ik atheïst ben, anders zou ik nu Amen schrijven).
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door criticz » wo nov 13, 2019 11:30 am

Potjes met herinneringen die worden opengetrokken, dat zijn echt cadeautjes, merk ik. Van die oooja weet je nog dingen, dat is geniaal. Hoeven niet alleen de lollige te zijn, die anderen horen er ook bij. Mits ontdaan van melodramatiek, haha.

Grote vuurton: waar local Poedel toen bij in slaap gevallen was, met gesmolten kistenzolen tot gevolg :mrgreen:
Pepe die met z'n rolstoel tegen de muur van de boerderij stond te 'burnen' :mrgreen: :mrgreen:

Amen is trouwens niks meer of minder dan 'dit is', dus ach, what's in a word.

update trouwens: met de verschijnsel-onderdrukkende medicijnen staat de pijn en andere shit niet op de voorgrond (uitdijen wel, ik krijg er echt vreetkicks van en het feit dat heel veel mensen lekkere dingen meenemen helpt ook niet echt, haha) Dus ik rommel lekker wat aan , bedenk zelfs dat ik met m'n drieste kop met de rollator en de bus naar de bieb kan, probeer zoveel mogelijk wat van die absurde hoeveelheid bureaucratische shit van tevoren te regelen. Ik voel me oke.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door 2strokerob » wo nov 13, 2019 12:49 pm

Ja je was nog onderwerp van gesprek op Ratbikerally 8)
Maar idd..potje herrinneringen..sleutelen aan Plakbak met Redpigeon, fantastische Lauwe BBQ's waar zelf mijn dochter het nog over heeft, van alles met de Labratten, mooie vuurdingen met DHR,allerlei zelfbouwtentjes, Yvon die je haar omhoog houd omdat je ietwat verkkeerd gedronken had..kan nog wel door gaan ;D :-/ ...je hebt in elk geval bij ons een onvergetelijke indruk achtergelaten :-=
Fijn dat je je nu oke voelt...rommel lekker wat aan...ook ik denk aan je
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door criticz » vr nov 22, 2019 9:43 am

haha, ja precies, rob :D

Update hierzo:
Ik hobbel nog steeds door. Ik merk wal wat fysieke en mentale veranderingen, dus die reality checks houden me met beide voeten op de grond - met die onderdrukkende medicijnen is het verleidelijk om te denken dat er een soort van pauze is of zo.

Wat de laatste week echt supermoeilijk begon te worden, was dat er en stormvloed aan bezoek, mailtjes, belletjes en smsjes op gang kwam. Op zich echt echt echt heel fijn en ik plande de afgelopen drie weken vrolijk alle dagen bomvol met bezoek, maar daar is ff een reset nodig. De intensiteit, de drukte, het werd teveel.
Gisteren, na het zoveelste mailtje van iemand die zei: ja, ik begreep dat je overladen bent en rust wil, dus ik kom maandag ff langs ( :? :? ) en ik merkte dat ik daar gewoon van in paniek raakte, heb ik een vriend gevraagd om ff 'beschermlaag' te gaan doen. Dus als er mensen zijn die een mailtje sturen met de vraag of het oké is om langs te komen, dan springt hij daar tussen en zegt: nee, voorlopig niet.
Ik kan het zelf gewoon m'n strot niet uitkrijgen, godsonmogelijk om nee te zeggen tegen mensen die me dierbaar zijn.

Ik heb daar gister dit stukje tekst bij geschreven:

---
Aan alle mensen die me nog zo graag willen spreken en die nog zo graag willen langskomen,

Ik zie de bron van waaruit dit ontspringt: juist als ik het zichtbaar moeilijk heb, ontstaat des te sterker de behoefte om dichtbij naast me te komen staan, te dragen, te omarmen.
De intensiteit, de gave van de liefde, de sterke wil om te zorgen, dit bruisend, krachtig leven: hoe kan ik anders dan daar de schoonheid van zien? Hoe kan ik anders dan daar diep geraakt door zijn en dankbaar voor te zijn?
Maar de intensiteit en kracht blaast me ook omver.
Als je er nu voor me wil zijn, als je me nu wil dragen, geef me dan ruimte. Geef me de ruimte om mezelf te vinden, de ruimte om naar die bron van rust in mezelf te keren. Geef me de stilte om te kunnen horen, 't niets om te kunnen voelen.
En in die ruimte voel ik dat je er voor me bent.
---
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Gebruikersavatar
scrapdad
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 269
Lid geworden op: do mar 15, 2012 12:31 am
Locatie: Assen

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door scrapdad » vr nov 22, 2019 11:31 pm

Wat een voor mij bijzondere ervaring om te lezen wat je nu bezig houdt en hoe je met schijnbaar kleine dingen omgaat.
Ik kom niet bij je op bezoek maar weet dat ik nog steeds aan je denk en wens je heel veel sterkte toe. Voor jou maar ook voor al jouw dierbaren.
There's no budget like no budget

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7190
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door magna » za nov 23, 2019 10:26 am

scrapdad schreef: vr nov 22, 2019 11:31 pm Wat een voor mij bijzondere ervaring om te lezen wat je nu bezig houdt en hoe je met schijnbaar kleine dingen omgaat.
Ik kom niet bij je op bezoek maar weet dat ik nog steeds aan je denk en wens je heel veel sterkte toe. Voor jou maar ook voor al jouw dierbaren.
Ik ben niet zo van de woorden, dus wat hij daar zegt
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5201
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door Woody » ma nov 25, 2019 9:26 pm

Tja zo gemakkelijk kom je (nog) niet van je familie, vrienden en kennissen af, met een naderend definitief afscheid in het vooruitzicht... :wink:
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Re: In de categorie niet zo tof

Bericht door criticz » di nov 26, 2019 8:20 am

haha, nee inderdaad. en als er mensen langskomen geniet ik er ook echt met volle teugen van en zijn het hele bijzonder momenten.
maar eh.. iets meer rust in de tent kon geen kwaad :wink:
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Plaats reactie