Mogguhhh

Informatie over Rataplan-Ratbikeclub NL. Jezelf voorstellen. Algemene vragen, etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4820
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door voodoo » do mei 24, 2007 9:27 pm

Woody schreef:
Deze spreuk is goud waard:
'Het repareren van een Japanse motorfiets vergt een onbezwaard gemoed' is van Robert M. Pirsig, uit 'Zen en de kunst van het Motoronderhoud'.
Gaaf boek trouwens.
Gaat ook over motoronderhoud.
Dat boek staat al minstens 10 jaar ongelezen in de kast, zal ik er dan toch eens aan beginnen.................

gr. voodoo (die mevr. criticz ook veel plezier wenst in de werkplaats)
Stop making sense

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door criticz » do mei 24, 2007 10:11 pm

zou ik zeker doen, voodoo, ik heb 'm al een keer of wat gelezen en ik blijf 't een fantastisch boek vinden...

dagelijks WD40-dampen... was 't maar zo'n feest... nee, dit is drie uurtjes per week, geeft niet, is een beginnetje. (en voorlopig ben ik ook nog niet van die :evil: leerlingen af, maar dat komt wel).
Het Rataplan Service Team beschouw ik voorlopig nog als Ongeëvenaarde Grote Leermeesters... :D
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » vr mei 25, 2007 7:02 am

voodoo schreef:
Woody schreef:
Deze spreuk is goud waard:
'Het repareren van een Japanse motorfiets vergt een onbezwaard gemoed' is van Robert M. Pirsig, uit 'Zen en de kunst van het Motoronderhoud'.
Gaaf boek trouwens.
Gaat ook over motoronderhoud.
Dat boek staat al minstens 10 jaar ongelezen in de kast, zal ik er dan toch eens aan beginnen.................

gr. voodoo (die mevr. criticz ook veel plezier wenst in de werkplaats)
'k Ben d'r drie keer in begonnen en twee keer afgehaakt.
De derde keer was ik in Amerika, precies op de plekken, die Pirsig beschreef in z'n boek.
'k Heb het boek dan ook helemaal gelezen en het leek of allerlei stukjes precies op hun plek vielen.
De laatse pagina las ik op een camping net ten noorden van San Fransisco, precies zoals Pirsig beschreef op die laatse pagina.

Bedankt voor de quote!
Ik heb 'm net uitgeprint en boven m'n bureau gehangen.
tnx
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » vr mei 25, 2007 12:37 pm

Ja tis geen gemakkelijk stripboekie. Na twee eerder gestrande pogingen heb de ik derde keer doorgezet.
En dat is me goed bevallen. Maar die reis zelf rijden, op de motor, is natuurlijk helemaal het einde!
De quote hangt boven de werkbank in de garage, en in de nog te bouwen schuur komt-ie zeker ook te hangen!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Plaats reactie