nieuwe bike Pepe
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
nieuwe bike Pepe
Hoi Ratten,
zoals de meesten zullen weten heeft Pepe vorig jaar een ongeluk gehad waarbij hij beide benen is verloren,
Nu is er vanuit het forum van chopperstyle het plan opgevat om Pepe weer aan het rijden te krijgen,(Pepe heeft hier ook nog een woord in) er wordt al gepraat over een "bratstyle met zijspan"voor de exacte plannen surf ff naar chopperstyle.
Er wordt ook al nagedacht om zijn oude intruder te verkopen en met dat geld en wat hulp van andere iets moois en rijbaars te bouwen zodat ie met rolstoel en al ergens kan komen,
de eerst spullentjes en hulp druppelt al binnen.
Tom Tailor komt ook naar de DHR (incl een collectebus )en hij is o.a. een aanspreekpunt voor het hele gebeuren,
mocht je nog spullen of iets van euries over hebben dan kan je dat aan hem afgeven, niks moet van alles mag
mzzl. REDP.
zoals de meesten zullen weten heeft Pepe vorig jaar een ongeluk gehad waarbij hij beide benen is verloren,
Nu is er vanuit het forum van chopperstyle het plan opgevat om Pepe weer aan het rijden te krijgen,(Pepe heeft hier ook nog een woord in) er wordt al gepraat over een "bratstyle met zijspan"voor de exacte plannen surf ff naar chopperstyle.
Er wordt ook al nagedacht om zijn oude intruder te verkopen en met dat geld en wat hulp van andere iets moois en rijbaars te bouwen zodat ie met rolstoel en al ergens kan komen,
de eerst spullentjes en hulp druppelt al binnen.
Tom Tailor komt ook naar de DHR (incl een collectebus )en hij is o.a. een aanspreekpunt voor het hele gebeuren,
mocht je nog spullen of iets van euries over hebben dan kan je dat aan hem afgeven, niks moet van alles mag
mzzl. REDP.
gespannfahrer
en hierzo is het linkje waar 't allemaal gebeurt...
http://anne.messageboard.nl/24014/viewf ... debf5f9d02
http://anne.messageboard.nl/24014/viewf ... debf5f9d02
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
hey guys, ik ben niet geregistreerd op dat forum , kon er ook niets plaatsen dus , maar er staat een zijspan op marktplaats dat gemaakt is als vervoersding voor 1 solo motor . dat ding is zwaar (kiept dus niet gelijk om) , is breed en vlak en kost met bevestigingspunten maar 295 euri . lijkt me goed uitgangs punt.
http://motor-brommer.marktplaats.nl/mot ... jspan.html
http://motor-brommer.marktplaats.nl/mot ... jspan.html
camperproleet
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Re: nieuwe bike Pepe
Hier moet je mee beginnen. Dan weet je welk budget je hebt voor de bouw.Redpigeon schreef:Er wordt ook al nagedacht om zijn oude intruder te verkopen .
Radt, Ratter, Ratst.
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
Ola,
We hebben het effe gestructureerder aangepakt....( ja, soms zijn er mensen gestructureerd...
). Er was het idee dat we anders straks met 20 spannen en 1 halve fiets zaten.....
Als je een bijdrage kan en wil leveren, mail dan naar:
chopperstyle.info at gmail.com

We hebben het effe gestructureerder aangepakt....( ja, soms zijn er mensen gestructureerd...

Als je een bijdrage kan en wil leveren, mail dan naar:
chopperstyle.info at gmail.com

Choose a job. Choose a career.Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Is duidelijk! Maar dit idee had ik ook. Ik heb het zelf laatst ook van te dicht bij meegemaakt, dus ik begrijp ook die slachtoffers. En neem het van mij aan, je blijft er lang mee rondlopen. Oftewel; Je komt er nooit van af.elvis schreef:en de machinist
word daar ook nog aan gedacht
Radt, Ratter, Ratst.