moeilijk starten met warm blok probleem lijkt idd opgelost, het kost nog wel ff moeite, maar niet meer zoveel als eerst.
gisteren heb ik de plakbak nog maar eens meegenomen naar een andere deskundige, probleem schijnt toch in de carbs te zitten.
Simpele doch uitermate doeltreffende check: de ene uitlaat is (op dezelfde afstand) warmer dan de andere, dus de ene cylinder krijgt meer dan de andere.
Gisteren vlotterkamers eens afgetapt, er zit idd rotzooi in. Sardaukar is nou weer ff aan 't rijden om te kijken hoe de plakbak nu reageert.
Aanhoudende troep in de carbs zouden kunnen aangeven dat er troep (=roest?) in de tank zit.
Mogelijke oplossingen:
1. symptoombestrijding: extra benzinefiltertje er tussen zetten, gisteren exemplaar gekregen, moet niet zo'n probleem zijn.
2. tank repareren met hoe-heet-dat-spullie-ook-alweer, whatever, waar je een extra laagje mee aan de binnenkant van je tank maakt
3. andere tank.
Als 't inderdaad om troep in de tank gaat.
Leerzaam moment gisteren: geen benzine over de ducttape tank lekken. daar wordt ie echt heeeeeeeeel errrug plakkerig van
(nog een leerzaam moment: ben gisteren achterop geweest bij een soes GSX-R1100 - teeeeeeering....... da's geen motor, da's een vliegtuig..... )