Kuthonda

Tips, vragen, problemen etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » vr jan 26, 2007 4:54 pm

moest ik ook al aan denken Rob.. andere tank in elk geval ja en kicken is cool! Pas weer met de SRX weg geweest.. was na 5 kicks aan en dan weet je het weer.. dit is het wel ja.. Hup.. compressiepunt zoeken en rammm. Wieiweieweieweiew enzo is handiger maar kicken cooler! 8)

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7192
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » vr jan 26, 2007 6:34 pm

Is het niet zo dat je de tank te ver voorover hebt weggelegd en het gewoon door de tankdop/tankontluchting is weggelopen (spreekt hij uit ervaring :oops: )
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Anonymous

Bericht door Anonymous » vr jan 26, 2007 8:23 pm

Nee, hij lekt uit de lasnaad en daardoor is de verf verknald. ik heb staan te prikken maar het ijzer is nog goed :)
Die zool die de tank maakte kan gewoon niet braden,de schwugtel.
En wat de kickstarter betreft, het interesseert me geen reet of die slettebak nog ooit van plan is om electrisch te starten,ze mag dat van mij lekker achterwege laten. :P
Het enige wat ik van die hoer op rubber verwacht is dat ze geluid gaat maken en dan als het ff kan nog hard ook :twisted:
Volgens mij heeft die ijzeren trut het nodig dat ik een kachelpook in haar open pijp ram voordat ze van plan is om naar mij te luisteren :x
Nog ff en dan kan ze dat krijgen, ik ga morgen onder de veranda (open) nog eens gapen of ik wat kan bereiken bij die zwarte bitch. Anders kan ze het weer een week schudden en gaat ze gewoon weer terug naar de schuurmuur en kan ze een week lang water,ijzel,sneeuw en hagel over d'r arrogante donder laten rollen. :-*
Zeg het maar, ben ik te hard voor d'r? >:)

Anonymous

Bericht door Anonymous » vr jan 26, 2007 8:33 pm

Jaja, ik zag op marktplaats een droomfiets staan, een Suzuki GS 750 met Harleylook. Voor 350 euro. :D
DIE ZOU IK WILLEN HEBBEN!!!!!!! En je krijgt er als klap op de vuurpijl er nog gratis eentje bij!!!!!!!!!! :P
Die kijkt heel wat monterder uit haar ogen dan die dorpsgek die ik bezit. :x Daar kon ik wat van maken,kijk eens naar die vette tank,de sissybar,die gare buddy en dat soepstuur. dat vloog er direct van af en ging met een boog de sloperij op :D
Niets voor een van jullie? Omgeving Leeuwarden, takke ver weg voor mij. :roll:
Die viercilinder slons van mij is daar een echte sissy bij vergeleken,toch :?

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo jan 28, 2007 1:18 pm

:D Ik ben een website begonnen om de vorderingen eens goed in beeld te brengen van die soepdame :P
Op dit moment ben ik bezig om allerlei spullen bij elkaar te krijgen om de fiets te behangen :wink:
Als jullie nog ergens iets weten te liggen of hebben wat overeenkomt met mijn thema hou ik me aanbevolen :)

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » zo jan 28, 2007 2:31 pm

Als ze goed lopen wel! Die gssen willen best vooruit.. no worries :twisted:

Anonymous

Bericht door Anonymous » zo jan 28, 2007 4:25 pm

Nou, Redman, ik begin die fiets een hele gore kutbak te vinden.
Onder een zeiltje in de regen en niets kunnen vinden. Sta je de contacten schoon te maken en je weet dat ze morgen weer geroest zijn. :twisted:
Ik steek haar dadelijk in de fik,heb ik tenminste nog warmte van dat geval.
8)
Oh ja, weet je wat ook grappig is? Van die zonnecel tuinlampjes monteren op het achterspatbord. Dat geeft s'nachts een heel grappig effect omdat het een beetje blauw licht afgeeft waardoor de motor constant verlicht wordt. Er komen er twee bij mij d'r op. :roll:

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » zo jan 28, 2007 4:34 pm

wacht ff met dat affikken tot de DHR :twisted:

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » zo jan 28, 2007 11:22 pm

Haha Ad en JPI ;D ;D ;D maar Elvis heeft wel een beetje gelijk denk ik, je heb em zo gekocht ongeveer dus wel ietsje arbeid erin steken..weet het valt niet mee met deze weersomstandigheden.Enne wat het praten betreft...luisteren vrouwen weleens? ....oei gevaarlijke opmerking hahaha :twisted: ,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » ma jan 29, 2007 8:50 am

kan me er ook ECHT wel iets bij voorstellen..no problem. Heb ook, tot grote schrik van de omwonenden in een straal van 500 m, regelmatig staan vloeken als Swamp weer eens niet starten wilde, daarom die 2e accu, 23 amp door de bast is net zoiets als zo'n cardioschok voor 'm.. :twisted:
Maar dat affikken graag op de DHR! :-**

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » ma jan 29, 2007 8:36 pm

2strokerob schreef:Haha Ad en JPI ;D ;D ;D maar Elvis heeft wel een beetje gelijk denk ik, je heb em zo gekocht ongeveer dus wel ietsje arbeid erin steken..weet het valt niet mee met deze weersomstandigheden.Enne wat het praten betreft...luisteren vrouwen weleens? ....oei gevaarlijke opmerking hahaha :twisted: ,mzzzls,Rob.
Er bestaan echt nog goede exemplaren, echt waar.

En of ik het nu over vrouwen of over motoren heb, is nog maar de vraag.
Radt, Ratter, Ratst.

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » ma jan 29, 2007 8:56 pm

Nah.. magna's/sabres hebben meer stroom nodig, dan een lijnblok, om goed te starten.. bij ff iets minder..VLOEKEN dus..lol Ff aandouwen is niet echt een optie... Maar voor de rest.. heerlijk blok enzo. :D
Rij die dingen al ruim 15 jaar so.. :-/

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 859
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 7:35 pm
Locatie: zwijndrecht

Bericht door elvis » ma jan 29, 2007 10:19 pm

staat je dodemans knop wel uit

je zal niet de eerste zijn :wink:

heb je geen draadjes over

zitten er geen draadbreuken in

zit in het kastje van je gas en dodemans en je startknop geen draaje los
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » di jan 30, 2007 12:32 pm

rADt schreef:
2strokerob schreef:Haha Ad en JPI ;D ;D ;D maar Elvis heeft wel een beetje gelijk denk ik, je heb em zo gekocht ongeveer dus wel ietsje arbeid erin steken..weet het valt niet mee met deze weersomstandigheden.Enne wat het praten betreft...luisteren vrouwen weleens? ....oei gevaarlijke opmerking hahaha :twisted: ,mzzzls,Rob.
Er bestaan echt nog goede exemplaren, echt waar.

En of ik het nu over vrouwen of over motoren heb, is nog maar de vraag.
:lol: ..gelukkig heb ik meerdere motoren staan...kan je weleens een andere nemen..als je dat bij vrouwen doet krijg je dan toch vaak wel enige eeehhhmmm wrijving? :roll: ,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

Vleer
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 914
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:28 am

Bericht door Vleer » di jan 30, 2007 2:01 pm

2strokerob schreef: ..als je dat bij vrouwen doet krijg je dan toch vaak wel enige eeehhhmmm wrijving? :roll: ,mzzzls,Rob.
Da's dan toch de bedoeling? 8)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen.

Plaats reactie