385 f***ing euros!

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5079
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

385 f***ing euros!

Bericht door Teevee » wo mar 14, 2007 12:45 am

Voor het wegwerken van een kras op een f***ing bumper! :evil: Daar waren die dingen toch voor uitgevonden! :evil: Welke malloot heeft bedacht dat bumpers in de kleur van de auto meegespoten moeten worden!? :evil:




Zo, dat lucht op.
Vanmorgen op weg naar mijn werk. Zonnetje, lekker op de motor, muziekje aan (ja ik heb een radio op de motor), niks aan de hand. 8)
Op een gegeven moment ontstaat voor mij een file. De snelheid zakt terug tot pakweg 30 km/uur. Ik wil gaan invoegen tussen de rijen auto's en word zelf al ingehaald door een andere motor. Ik kijk in mijn spiegel en rem nog een beetje af. Ik zie nog een motor aankomen en ik kijk even wat hij doet. Gaat hij me voorbij of laat hij me eerst invoegen? Hij rijdt door. Okee, dan wacht ik even tot hij voorbij is.
Ik kijk weer voor me. Hee, nou staat iedereen ineens stil....


...en toen kwam ik één hele centimeter te kort. Met twee geblokkerde wielen ben ik nét tegen zijn bumper geschoven en was ik mijn evenwicht zo ver kwijt dat ik de motor maar even heb neergelegd.

Schade: auto, één kras, motor, hoekje van de kuip (eigenlijk een blokje plamuur) afgebroken, ikzelf, blauwe plek op mijn scheen (niet zo netjes afgestapt).

Formuliertjes ingevuld, bla bla, automobilist vond het vooral belangrijk of ik ergens last van had, allemaal prima....

maar 385 piek om een BUMPER te spuiten :evil:
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3365
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » wo mar 14, 2007 7:50 am

Bad luck Tom maar gelukkig heb je zelf niks ernstigs. Tja waar is de tijd gebleven dat er gewoon stalen bumpers op zaten????Kon je tenminste tegenaan rijden 8) ...maar idd f**king veel geld... :evil: succes met de verwerking,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » wo mar 14, 2007 8:50 am

poeh.. busje van de action erop: matzwart..1,50 en klaar :twisted:
Balen gewoon van zuks.. blij dat je er zelf zonder 'kleerscheuren' enzo van af gekomen bent.. :-**

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » wo mar 14, 2007 9:34 am

is volgens mij een complot van verzekeringsmaatschappijen en autodealers:
Schadereparaties worden enorm duur, maar niemand protesteerd want : "De verzekering betaald".
Jaja, maar de verzekeringsmaatschappijen stuwen wel wel prenie's zodanig omhoog dat je uit angst voor het kwijtraken van je no-claim de schade zelf maar dokt.... grrrr...
Olive is the New Black

Gebruikersavatar
RoadWarrior
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 157
Lid geworden op: za dec 23, 2006 8:34 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door RoadWarrior » do mar 15, 2007 8:34 am

Tis inderdaad vreemd, daar zijn die bumpers juist voor bedoeld, het woord zegt het al...

Gelukkig ben je er zelf goed af gekomen !
Een collega van mij heeft een keer exact zo'n zelfde aanrijdíng gehad, maar kwam daarbij met zijn voet tussen de auto en motor, met als gevolg dat deze was verbrijzeld.
(Zijn voet dus, niet de auto of de motor... :shock: )
CHROME won't get you home.

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4820
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door voodoo » do mar 15, 2007 7:54 pm

Hiep hoi, ik heb vandaag m'n bumper ook gebruikt! Ze gaan me vast nog wel vertellen wat da kost. Was m'n eigen stomme schuld, een toyota Hi-lux met trekhaak is eg sterker dan mijn leasebolide. En ik zat een heel klein beetje niet zo goed op te letten.. :oops:

gr. voodoo
Stop making sense

Gebruikersavatar
de vlieger
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1589
Lid geworden op: za dec 23, 2006 7:13 pm
Locatie: Tussen hemel en aarde..... (B)
Contacteer:

Bericht door de vlieger » do mar 15, 2007 10:11 pm

met de motor was da nie voorgevallen :twisted: :twisted:
AfbeeldingAfbeelding
Een hoop Amigo's!!!

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Re: 385 f***ing euros!

Bericht door Woody » do mar 15, 2007 10:25 pm

Teevee schreef: Ik zie nog een motor aankomen en ik kijk even wat hij doet. Gaat hij me voorbij of laat hij me eerst invoegen? Hij rijdt door. Okee, dan wacht ik even tot hij voorbij is.
Ik kijk weer voor me. Hee, nou staat iedereen ineens stil....
ALLE achterop komende motorrijders kunnen van mij gewoon wachten totdat IK voor ze aan de kant wanneer MIJ dat uitkomt.
Ben geen op te jagen konijn! BEN 'N RATBIKER!
Ben één keer achterop een auto geklapt, veel van geleerd (kijken, afstand houden, snelheid aanpassen) en sindsdien slechts één keertje onderuit gekegeld door een autootje (inderdaad, iets te snel gereden, iets te weinig afstand, de tegenpartij gebruikte de spiegels niet...) en sindsdien kunnen alle filerijders die haast hebben van mij het dak op!
Voor die luizige 20 km naar huis ga ik geen risico lopen om 2 minuten eerder thuis te zijn.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » vr mar 16, 2007 2:17 am

afgelopen 2 dagen in garage gehangen en geklooit . rij naar ,oftenminste wil naar werk rijden . kom onder aan de berg komt er een blonde miep(ja, ik hou me in) met een golfje uit parkeervak spuiten terwijl ze gillend afschijt neemt van vriendinnetje dat ze blijkbaar net afgezet heeft . en duwt mij vervolgens met span en al de middenberm in .
het kreng(bye bye vriendelijkheid) stapt uit en begint tegen me te brullen . waarop ik van span afstap boos naar d'r kijk en d'r in niet miste verstane bewoording vertel dat alleen je knipperlicht aanzetten echt niet genoeg is en dat ze als ze even in d'r spiegel had gekeken mij ECHT wel had kunnen zien aankomen . gelukkig had zowel helmuth als berijder geen schrammetje , golfje daarentegen had gat van een cm of 6 in z'n deur .de as van het span wiel steekt zo'n 15 cm uit :twisted: EN REKEN MAAR DAT DAT ZO BLIJFT MET ZULKE BLINDGANGERS OP DE OPENBARE WEG !!!!!!!!!!
camperproleet

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » vr mar 16, 2007 8:20 am

Ggelukkig zelf geen schade.
Als zij uit een parkeervak kwam had jij zowiezo voorrang, dus mag ze nog van geluk spreken dat je d'r niet aansprakelijk heb gesteld voor ALLE krasjes/ deukjes e.d. :twisted:
Olive is the New Black

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » vr mar 16, 2007 8:34 am

hahaha (sorrie :oops: ) Tistochookniettegelovenhe...>:) Zit het wel goed met de karma op jouw fietsen??? Tijdens de DHR zouden we een soort uitdrijfritueel kunnen doen..maarja.. je bent er dan niet.. :evil:
die uitstekende as doet me aan J. Bond denken.. die aston martin met razors aan het uiteinde van de wielassen die ook de auto van een blondje te grazen namen :wink:
Verrek.. jouw naam begint ook met een J.... :-=
Ik zie nu zo een scenario ontvouwen met die muts als een mean secret bitch en jij & helmut als redder van de vrije wereld.. :roll:
Greetszz aan Ma'am Moneypenny...LOL :wink:
Laatst gewijzigd door JPi op vr mar 16, 2007 8:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Anonymous

Bericht door Anonymous » vr mar 16, 2007 10:18 am

:D hoe zag die miep eruit :D

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » vr mar 16, 2007 12:20 pm

Ik heb bij het passeren wel eens bijna een portier tegen me aan gehad van zo'n figuur in een opgepimpte golf die het blijkbaar niet leuk vond dat ik er stapvoets tussendoor reed.Ik heb ff zitten te dubben tussen maat 44 tegen zijn portier,of de vinger maar heb hem de vinger maar gegeven.
Soms zitten er echt eikels tussen het verkeer.Je moet gewoon iedere dag weer blij zijn dat je heel thuiskomt.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » vr mar 16, 2007 7:38 pm

JPi schreef: Ik zie nu zo een scenario ontvouwen met die muts als een mean secret bitch en jij & helmut als redder van de vrije wereld.. :roll:
Greetszz aan Ma'am Moneypenny... :wink:
Wat heb jij gerookt ?
:mrgreen:
Olive is the New Black

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » vr mar 16, 2007 8:17 pm

Als je naar de mailtijd kijkt kun je voor een groot deel je conclusie trekken..lol
Sjekkie dus.. en je klassiekers kennen.. En jij kent Ma'am niet :wink: :twisted:

Plaats reactie