Laat ik mij ook maar even voorstellen. Mijn naam is Adrie en ik woon in Motown Assen. Al jaren had ik het plan een ratbike te bouwen maar het
kwam er nooit van. Ik heb een Yamaha XJ900 en vond en vind het nog steeds zonde om hier de slijptol in te zetten. (150.000km and still going strong)
Echter ook bij mij heeft de midlifecrisis ongenadig hard toe geslagen (ik ben al 47) en ik dacht voor het te laat is en ik alleen nog maar een ratlator':?

eerst de boel maar eens slopen. Ik heb een paar foto's gemaakt en die heb ik gelijk maar bijgevoegd. Ik zal proberen jullie van mijn vorderingen op de hoogte te houden. Tot de Rattasaki klaar is zoals ik hem ga noemen rijd ik nog op mijn ouwe trouwe Yamaha rond. die er
overigens ook al aardig rattig uit ziet. De pakkingen van de dynamo zijn geknipt uit een cornflakes doos, De passagiersstepjes zijn uit een
blok eiken haardhout gedraaid,(lijkt mooi maar als het regent komen er blaadjes aan) en de slangen naar de oliekoeler zijn onderhand vervangen door hydraulische heftrukslangen. Oh ja en het profiel op de voorband is onderhand 0,5 mm maar dat maakt niet uit want als het vriest heb je toch niets aan profiel.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Zo heb ik hem gekocht.

moeders houd niet van losse motoren in de tuin dus moest er een low budget hoes gemaakt worden, in de kleur van begroeiing uiteraard.

zover ben ik nu.

en dit is om de smaak van remolie weer kwijt te raken.