posts op het Rataplan forum...

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di mar 20, 2007 1:21 pm

JPi schreef:ken het verschijnsel :evil: Ontvetting wel goed verlopen? Twijfel er niet aan maar hier hadden we op het werk hetzelfde.. Alles met aceton (heeeejjj..lol) schoon en vetvrij gemaakt om membranen te maken en toch elke keer weer kom je zo'n klote vlek weer tegen waar het membraan niet goed vormt.. :evil: :evil:
Of sta je ernaast een eitje te bakken ofzo.. :wink:

Suc6!
Jpi,

het lakken van de tank gaat uiteraard naast het fornuis tijdens het bakken van een pan shoarma en een vette zak chips in de hand. Zou het dat zijn?
Dus gewoon opnieuw beginnen, dezelfde merken grondverf en lakken, alles goed ontvetten, wortels en sla eten... handschoentjes aan... dan zou het helemaal goed moeten gaan?

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » di mar 20, 2007 1:33 pm

kweetutniet.. als je met je vette bek er boven staat te spetteren vanwege het gevloek schiet het nog niet op he.. :idea:
Sorrie..last van goed humeur..hahaha

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di mar 20, 2007 1:54 pm

JPi schreef:kweetutniet.. als je met je vette bek er boven staat te spetteren vanwege het gevloek schiet het nog niet op he.. :idea:
Sorrie..last van goed humeur..hahaha
Mmmm dus vloeken met m’n bakkes vol chips boven m’n secure spuitwerk mag ook al niet?!
Waar gaat dat heen met de wereld :roll:


...eigenlijk had ik al een vette waslijst aan reacties verwacht van ‘spetter dat wrak toch gewoon vol met teer’ hahaha
Maar ’t ding wordt mooi hoogglans zwart met rood en witte biesjes
Echt prachtig hoor!

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » di mar 20, 2007 2:31 pm

nope.. ben wel heel benieuwd.. niet alles hoeft pekbesmeurd ende matzwart oid te zijn om het mooie er van te kunnen zien...
Valt mee he.. maarja.. ben dan ook een Frrreeestyllleee rider he..hahaha :wink:

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » di mar 20, 2007 4:50 pm

Rob, ben je ook al een fiets of brommer aan het verratten?

Nee Floris, ik blijf toch een beetje allergies voor fietsen,hoewel het zeker beter zou zijn voor mijn conditie.En ook omdat ik ook wel een liefhebber ben van jouw dieet :wink: . En brommers blijf ik altijd wel een beetje zwak voor houden.
Maar wat ik verder gewoon interessant vind zijn al die subcultuurtjes en scenes bij oa ook fietsen en brommers. Bij de fietsen heb je een hele chopperscene die denk ik oa. wel gebaseerd is/banden heeft met de motor/hot rod/surf scene.
Hier in Rotterdam eo . is ook weer een soort rage van het verbouwen van Zundapps in de zg. Rotterdamstijl uit de jaren 70-80. Wat vroegah(en waarschijnlijk nu nog) vervloekt werd door origineelfreaks is nu een heel cultuurtje aan het worden. De brommers en motoren worden nu best professioneel verbouwd vooral door lui die het nu kunnen betalen en/of weer zoiets willen uit hun jeugd.
En de jongens van Labratten zitten ook bij mij in de buurt :-/ ,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » di mar 20, 2007 5:50 pm

Ben ook druk met de Ratana, voorvorkkeeringen worden vervangen, remschijven heb ik van de week bij de sloop gehaald, fris motorblokkie komt er nog in, andere 4-1 bochten set + een hele gave einddemper, powerfilters met uiteraard een ander sproeierbezettingkje, Kattenoog achterlicht met led lampies, remleidingen met stalen mantel, ander binnen achterspatbordje, ander zadeltje en nog wat spul eraan hangen pio-schopje, legertasje voor gereedschap, veldflesje, paar flinke beugels om de bagage erop te knopen, en nog wat ander klein spul :twisted:
gespannfahrer

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di mar 20, 2007 6:37 pm

2strokerob schreef:Rob, ben je ook al een fiets of brommer aan het verratten?

Nee Floris, ik blijf toch een beetje allergies voor fietsen,hoewel het zeker beter zou zijn voor mijn conditie.En ook omdat ik ook wel een liefhebber ben van jouw dieet :wink: . En brommers blijf ik altijd wel een beetje zwak voor houden.
Maar wat ik verder gewoon interessant vind zijn al die subcultuurtjes en scenes bij oa ook fietsen en brommers. Bij de fietsen heb je een hele chopperscene die denk ik oa. wel gebaseerd is/banden heeft met de motor/hot rod/surf scene.
Hier in Rotterdam eo . is ook weer een soort rage van het verbouwen van Zundapps in de zg. Rotterdamstijl uit de jaren 70-80. Wat vroegah(en waarschijnlijk nu nog) vervloekt werd door origineelfreaks is nu een heel cultuurtje aan het worden. De brommers en motoren worden nu best professioneel verbouwd vooral door lui die het nu kunnen betalen en/of weer zoiets willen uit hun jeugd.
En de jongens van Labratten zitten ook bij mij in de buurt :-/ ,mzzzls,Rob.
ehhh net effe gekeken... [edit modus] gemompel in de zin van dat mijn zusje's kroegenfiets er nog beter uitziet dan die fietsen daaro... hoop gekanker .... gedelete... haha :wink: Ik snap het niet... :? blabla [edit modus]
Laatst gewijzigd door floris op di mar 20, 2007 10:33 pm, 6 keer totaal gewijzigd.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di mar 20, 2007 6:38 pm

Redpigeon schreef:Ben ook druk met de Ratana, voorvorkkeeringen worden vervangen, remschijven heb ik van de week bij de sloop gehaald, fris motorblokkie komt er nog in, andere 4-1 bochten set + een hele gave einddemper, powerfilters met uiteraard een ander sproeierbezettingkje, Kattenoog achterlicht met led lampies, remleidingen met stalen mantel, ander binnen achterspatbordje, ander zadeltje en nog wat spul eraan hangen pio-schopje, legertasje voor gereedschap, veldflesje, paar flinke beugels om de bagage erop te knopen, en nog wat ander klein spul :twisted:
Zeg er maar eerlijk bij dat je ook een flesje polijstmiddel hebt gekocht RedP :lol:

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » di mar 20, 2007 7:10 pm

floris schreef:
Redpigeon schreef:Ben ook druk met de Ratana, voorvorkkeeringen worden vervangen, remschijven heb ik van de week bij de sloop gehaald, fris motorblokkie komt er nog in, andere 4-1 bochten set + een hele gave einddemper, powerfilters met uiteraard een ander sproeierbezettingkje, Kattenoog achterlicht met led lampies, remleidingen met stalen mantel, ander binnen achterspatbordje, ander zadeltje en nog wat spul eraan hangen pio-schopje, legertasje voor gereedschap, veldflesje, paar flinke beugels om de bagage erop te knopen, en nog wat ander klein spul :twisted:
Zeg er maar eerlijk bij dat je ook een flesje polijstmiddel hebt gekocht RedP :lol:
een flesje ?? nee hoor het is een 5 liter kan
gespannfahrer

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di mar 20, 2007 7:16 pm

Redpigeon schreef:
floris schreef:
Redpigeon schreef:Ben ook druk met de Ratana, voorvorkkeeringen worden vervangen, remschijven heb ik van de week bij de sloop gehaald, fris motorblokkie komt er nog in, andere 4-1 bochten set + een hele gave einddemper, powerfilters met uiteraard een ander sproeierbezettingkje, Kattenoog achterlicht met led lampies, remleidingen met stalen mantel, ander binnen achterspatbordje, ander zadeltje en nog wat spul eraan hangen pio-schopje, legertasje voor gereedschap, veldflesje, paar flinke beugels om de bagage erop te knopen, en nog wat ander klein spul :twisted:
Zeg er maar eerlijk bij dat je ook een flesje polijstmiddel hebt gekocht RedP :lol:
een flesje ?? nee hoor het is een 5 liter kan
fanatiekeling :o

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » di mar 20, 2007 7:17 pm

floris schreef:
Redpigeon schreef:
floris schreef: Zeg er maar eerlijk bij dat je ook een flesje polijstmiddel hebt gekocht RedP :lol:
een flesje ?? nee hoor het is een 5 liter kan
fanatiekeling :o

Ja ik poets me eigen een ongeluk maar die bi-tac wil maar niet glimmen :wink:
gespannfahrer

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di mar 20, 2007 7:19 pm

Redpigeon schreef:
floris schreef:
Redpigeon schreef: een flesje ?? nee hoor het is een 5 liter kan
fanatiekeling :o

Ja ik poets me eigen een ongeluk maar die bi-tac wil maar niet glimmen :wink:
Ik heb hier ook nog wel leuke poetsklusjes voor je (als je je verveelt) en het huis mag ook een keer worden gepoetst :twisted:

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » di mar 20, 2007 7:26 pm

ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ik ben nu al aan het poetsen voor zaterdag
gespannfahrer

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di mar 20, 2007 7:41 pm

Redpigeon schreef:ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ik ben nu al aan het poetsen voor zaterdag
Wa's der zaterdag dan?

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » di mar 20, 2007 7:44 pm

floris schreef:
Redpigeon schreef:ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ik ben nu al aan het poetsen voor zaterdag
Wa's der zaterdag dan?
Dan kom jij toch s'avonds een glaasje cola drinken ?
gespannfahrer

Plaats reactie