scheveningen

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » ma apr 09, 2007 7:02 pm

Als lid van de ikea-familie krijg je ook gratis koffie. Is goedkoper dan een cafe.
Radt, Ratter, Ratst.

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » ma apr 09, 2007 7:06 pm

2strokerob schreef:Mooi man, ik was ietsje zuidelijker in Hoek van Holland. Mooi toerritje via Schiedam ,Vlaardingen,Maasluis en terug via Westland,Delft en Rotterdam. Maar idd veel bekijks, echt wel humor,morgen ff toeren langs wat kampeerwinkels en motorzaken denk ik,mzzzls,Rob.
Ben vandaag maar bij 1 zaak geweest. Was eigenlijk ook voldoende. Maar mijn zoon vond het leuk en had het naar zijn zin.
Als ik eerlijk ben, zijn de motoren bij zo'n zaak, en het publiek wat daar over het algemeen rondloopt, niet echt mijn soort.
Radt, Ratter, Ratst.

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » ma apr 09, 2007 7:09 pm

haha :lol:die Ad
Fuel is what I burn!

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 859
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 7:35 pm
Locatie: zwijndrecht

Bericht door elvis » ma apr 09, 2007 7:18 pm

rADt schreef:Als lid van de ikea-familie krijg je ook gratis koffie. Is goedkoper dan een cafe.
ook lid :wink:
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » di apr 10, 2007 6:34 pm

elvis schreef:
rADt schreef:Als lid van de ikea-familie krijg je ook gratis koffie. Is goedkoper dan een cafe.
ook lid :wink:
Vrouw vond het inderdaad nodig.
Radt, Ratter, Ratst.

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door 2strokerob » di apr 10, 2007 9:51 pm

rADt schreef:
2strokerob schreef:Mooi man, ik was ietsje zuidelijker in Hoek van Holland. Mooi toerritje via Schiedam ,Vlaardingen,Maasluis en terug via Westland,Delft en Rotterdam. Maar idd veel bekijks, echt wel humor,morgen ff toeren langs wat kampeerwinkels en motorzaken denk ik,mzzzls,Rob.
Ben vandaag maar bij 1 zaak geweest. Was eigenlijk ook voldoende. Maar mijn zoon vond het leuk en had het naar zijn zin.
Als ik eerlijk ben, zijn de motoren bij zo'n zaak, en het publiek wat daar over het algemeen rondloopt, niet echt mijn soort.
Haha Ad die enige fiets die ik echt leuk vond bij Safe was een oude lekkende BMW :lol: ...weet ook waarom de vloer bij de Harley zaak glanzend en gebobbeld is.....zie je de olie niet :wink: ...en ja ik heb het gecontroleerd :twisted: ,mmzzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

Plaats reactie