lekker hardloopweertje

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » wo mei 23, 2007 7:16 pm

Ik moest vandaag mijn rat wegbrengen voor een grote beurt en nieuw rubber. Dit gecomineerd met mijn hardlooprondje.
Dus lekker veilig gekleed met sportschoenen, kort sportbroekje en een sporthempje op de motor. O ja, ik had wel een helm op, maar als ik onderuit zou gaan, had ik twee maanden geen sex meer kunnen hebben.
Radt, Ratter, Ratst.

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » wo mei 23, 2007 10:31 pm

rADt schreef:Ik moest vandaag mijn rat wegbrengen voor een grote beurt en nieuw rubber. Dit gecomineerd met mijn hardlooprondje.
Dus lekker veilig gekleed met sportschoenen, kort sportbroekje en een sporthempje op de motor. O ja, ik had wel een helm op, maar als ik onderuit zou gaan, had ik twee maanden geen sex meer kunnen hebben.
Haha, ja en de rest, je had ook 2 jaar geen vel meer :cry:

Ja hardlopen hoort er hier ook helemaal bij, ben nu helemaal verslaafd, haha. :lol:
Groeten Eline-fasteddie.

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » do mei 24, 2007 7:36 am

fasteddie schreef:
rADt schreef:Ik moest vandaag mijn rat wegbrengen voor een grote beurt en nieuw rubber. Dit gecomineerd met mijn hardlooprondje.
Dus lekker veilig gekleed met sportschoenen, kort sportbroekje en een sporthempje op de motor. O ja, ik had wel een helm op, maar als ik onderuit zou gaan, had ik twee maanden geen sex meer kunnen hebben.
Haha, ja en de rest, je had ook 2 jaar geen vel meer :cry:

Ja hardlopen hoort er hier ook helemaal bij, ben nu helemaal verslaafd, haha. :lol:
Ben allang verslaafd. Denk dat ik dit al ongeveer 8 jaar doe.
Radt, Ratter, Ratst.

george
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 138
Lid geworden op: do dec 28, 2006 12:58 pm

Bericht door george » do mei 24, 2007 11:59 am

rADt schreef:
fasteddie schreef:
rADt schreef:Ik moest vandaag mijn rat wegbrengen voor een grote beurt en nieuw rubber. Dit gecomineerd met mijn hardlooprondje.
Dus lekker veilig gekleed met sportschoenen, kort sportbroekje en een sporthempje op de motor. O ja, ik had wel een helm op, maar als ik onderuit zou gaan, had ik twee maanden geen sex meer kunnen hebben.
Haha, ja en de rest, je had ook 2 jaar geen vel meer :cry:

Ja hardlopen hoort er hier ook helemaal bij, ben nu helemaal verslaafd, haha. :lol:
Ben allang verslaafd. Denk dat ik dit al ongeveer 8 jaar doe.
Ik heb met Google Earth precies een baantje gecreeerd van exact 5 km (tot op de meter nauwkeurig) om mijn conditie af en toe te controleren. Hoe lang doe jij over de 5 km? Wel eerlijk hè! :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » do mei 24, 2007 12:00 pm

rADt schreef:
Ben allang verslaafd. Denk dat ik dit al ongeveer 8 jaar doe.
Oh, ik doe het pas 2 jaar. Maar begin er nu lekker in te komen (door de blessure). Het is ook zo lekker om buiten bezig te zijn en natuurlijk even lekker uitleven en uitzweten. Ben al weer wedstrijden aan het plannen, misschien elke maand 1.
Groeten Eline-fasteddie.

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » vr mei 25, 2007 7:43 am

Ik heb met Google Earth precies een baantje gecreeerd van exact 5 km (tot op de meter nauwkeurig) om mijn conditie af en toe te controleren. Hoe lang doe jij over de 5 km? Wel eerlijk hè! :lol:
Afbeelding[/quote]

Ik wou gokken dat ik er ongeveer 25 minuten over doe, maar dan zit ik wel heel strak aan het schema wat er bij zit.

Maar ik zal ook eens een rondje van 5 km. uitstippelen en dan een keer de tijd opnemen.
Radt, Ratter, Ratst.

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » vr mei 25, 2007 7:55 am

hahaha en dat tabelletje is serieus?? :twisted::wink:

maar goed..als richtlijn is dat voor velen tegenwoordig, zeker met blessure oid, wellicht wat pittig :oops:
Probeer eens een weekje VC volgens 'protocol' en verbaas je :wink:

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » vr nov 16, 2007 1:22 pm

Hoe gaat het eigenlijk met alle hardlopers? Allemaal nog steeds bezig?

Zeker met de kou en de regen valt het op dat sommige nu afvallen. Afvallen, bedoel ik afvallen als hardlopers. Gewicht komt er juist bij.

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » vr nov 16, 2007 2:57 pm

Nou ik ben nog steeds bezig! 2 a 3 keer per week.
Ben nu bezig -met een schema- om naar de 10 km toe te trainen. Op 23-12 staat m'n eerste 10 km loopje geplant!
Ondertussen ook 5 km loopjes aan het doen. De laatste, afgelopen zondag, heb ik de 5 km in 27.28 minuut gelopen. Kan nog wel sneller, maar dat komt allemaal 'vanzelf'.
Nou ja met slecht weer is het niet altijd lekker, maar meestal loop ik dan ook gewoon hoor. En als ik echt geen zin heb dan blijf ik 's avonds lekker op de bank hangen, dan heb ik een echte rustdag.
Ik vind het wel een lekkere sport die je ook gewoon in de winter kan doen. Eigenlijk kan je altijd wel hardlopen, behalve als het heel heet is of als het bliksemt ofzo. Natuurlijk is het in de winter even aanpassen, ook 's avonds is het niet ideaal, in het donker lopen bedoel ik.
Groeten Eline-fasteddie.

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:40 pm
Locatie: achterhoek

Bericht door redman » vr nov 16, 2007 5:11 pm

Dat tabelletje roept herinneringen op aan militaire dienst.MLV moest je halen bij ons onderdeel en als ik ergens een broertje dood aan had was het wel hardlopen.
Je moet niet hardlopen maar op tijd vertrekken :D
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » vr nov 16, 2007 5:35 pm

rADt schreef:Hoe gaat het eigenlijk met alle hardlopers? Allemaal nog steeds bezig?

Zeker met de kou en de regen valt het op dat sommige nu afvallen. Afvallen, bedoel ik afvallen als hardlopers. Gewicht komt er juist bij.
Ja hoor heb gisteren weeer lekker hard gelopen,
bij hardloopvereniging AV de Liemers, enne het gaat steeds beter/sneller
gespannfahrer

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » vr nov 16, 2007 5:37 pm

Redpigeon schreef:
rADt schreef:Hoe gaat het eigenlijk met alle hardlopers? Allemaal nog steeds bezig?

Zeker met de kou en de regen valt het op dat sommige nu afvallen. Afvallen, bedoel ik afvallen als hardlopers. Gewicht komt er juist bij.
Ja hoor heb gisteren weeer lekker hard gelopen,
bij hardloopvereniging AV de Liemers, enne het gaat steeds beter/sneller
enne mijn gewicht wordt steeds minder volgens diverse mensen wordt ik dunner ?!@#$%^&*$#@ :wink:
gespannfahrer

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » vr nov 16, 2007 6:13 pm

rADt schreef: Afbeelding
[/quote]

Ik vind dit schemaatje eigenlijk helemaal niet zo schokkend. Het is voor militaire mannen. Ik haal nu ook al die 27, 28 minuten op de 5 km. Dus aan de militaire eisen voldoe ik nu. Leeftijdsgroep C.
Dus als je een beetje je best doet... :wink: en militairen moeten toch regelmatig sporten, of is dit voor kantoorklerken?
Groeten Eline-fasteddie.

Gebruikersavatar
fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1055
Lid geworden op: di sep 19, 2006 8:22 am

Bericht door fasteddie » vr nov 16, 2007 6:16 pm

Redpigeon schreef:
Ja hoor heb gisteren weeer lekker hard gelopen,
bij hardloopvereniging AV de Liemers, enne het gaat steeds beter/sneller

Ja was wel lekker, gisteravond, niet zo nat als vorige week. Wel een beetje een korte training, een klein half uur. Warming-up en loopscholing niet meegerekend.


Enne inderdaad je valt af!!!
Dus voor mensen die hem een tijd niet gezien hebben, het is een verschil hoor!
Groeten Eline-fasteddie.

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 859
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 7:35 pm
Locatie: zwijndrecht

Bericht door elvis » vr nov 16, 2007 7:49 pm

Redpigeon schreef:
Redpigeon schreef:
rADt schreef:Hoe gaat het eigenlijk met alle hardlopers? Allemaal nog steeds bezig?

Zeker met de kou en de regen valt het op dat sommige nu afvallen. Afvallen, bedoel ik afvallen als hardlopers. Gewicht komt er juist bij.
Ja hoor heb gisteren weeer lekker hard gelopen,
bij hardloopvereniging AV de Liemers, enne het gaat steeds beter/sneller
enne mijn gewicht wordt steeds minder volgens diverse mensen wordt ik dunner ?!@#$%^&*$#@ :wink:
ik zie je al rennen

maar dan met een fles drank in je klauwen
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

Plaats reactie