Bumperklevers en andere autodebielen

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bumperklevers en andere autodebielen

Bericht door Woody » do apr 19, 2007 8:16 pm

Heb met Kutkawa een leuk dingetje ondekt wat verbazend goed werkt bij bumperklevers: dodemansknoppie om, even gas helemaal open, dodemansknoppie terug een een hele fraaie steekvlam is het resultaat!
Vandaag hield er eentje (na twee keer weliswaar, dat dan weer wel) wel voldoende afstand.
Wat ook meewerkt is de enigszins lekke uitlaat (kan er zuurstof bij) en de Laser-demper, wat gewoon een absorbtie demper is.
Maar als Houten Xjeetje klaar is wordt het tijd voor een diesel-injectie! Ben er helemaal klaar mee, met die zakkenwassers!
Oh shit, eerst de Rooie en dan de CX650...en dan de schuur en dan....tuin en dan....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » do apr 19, 2007 9:20 pm

De vieze vuile klootzakken
dieselinjectie, dat zal ze leren :wink:

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5200
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Bericht door Woody » do apr 19, 2007 9:32 pm

Ja, en je snapt het echt niet, na 500 meter staat er voor een file van 5 km...dus waarvoor die haast?
Hetzelfde als ik hier in het dorp rijdt...iedere kruising is volgepoot met stoplichten, en die staan (bijna) altijd op rood! En maar een haast dat die gasten hebben om bij het volgende stoplicht te komen!
Het Wilde Westen hierzo...allemaal haast maar het gaat echt nergens om.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » do apr 19, 2007 9:51 pm

Je hebt er van die types bij...
Tijdje terug op de Kennedylaan in Eindhoven, richting A58.
Ik rijd op de linkerbaan want ik moet zometeen linksaf en rechts is het vrij druk. Van achter nadert er een dikke BMW 7 serie met hoge snelheid.
Hij gaat vlak achter me rijden en begint druk te gebaren. Ik groet natuurlijk vriendelijk terug met mijn remlicht en laat de snelheid wat terug zakken want verderop staat al het verkeer stil. Altijd file daar.

Meneer BMW komt me keihard rechts voorbij en gooit hem er meteen voor en vol op de rem. Want inmiddels hebben we de file bereikt. hij wou kennelijk met alle geweld vóór mij stilstaan.

Toen ben ik hem maar weer gepasseerd en ben tussen de auto's door verder gereden. Vrolijk zwaaiend uiteraard :twisted:
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2583
Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm

Bericht door der obergefreiter » vr apr 20, 2007 12:12 am

zit al tijdje na te denken over achterwaarts gemonteerde ruitensproei instalatie met kleurstof . gifgroen oid . mijn bleeehrpijp mond zit nl veel te hoog voor dieselinjectie .
camperproleet

Mars
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 330
Lid geworden op: zo feb 25, 2007 10:25 am
Locatie: Bocholtz

Bericht door Mars » vr apr 20, 2007 4:18 am

poosje terug reed ik richting de botlektunnel op m,n shadow.
kwam een audi met erg veel haast aan,maar ze waren daar ook aan de weg bezig en werd alles over 1 baan gestuurd.
voor ik de tunnel in ging zat die vent bijna achterop bij me.
uitlaatjes van stijgerpijp zijn dan echt super...lekker hoog in de toeren gaan rijden.
Toen ik de tunnel uit kwam zat die 50 meter achter me :lol:

Gr Mars
Greetz ut Limbabwe

Gebruikersavatar
Teevee
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5078
Lid geworden op: ma sep 18, 2006 9:51 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Teevee » vr apr 20, 2007 6:25 am

der obergefreiter schreef:zit al tijdje na te denken over achterwaarts gemonteerde ruitensproei instalatie met kleurstof . gifgroen oid . mijn bleeehrpijp mond zit nl veel te hoog voor dieselinjectie .
Dan moet je toch eens met Magnamaniac gaan praten. Bij hem is het volgens mij het hoogste punt van zijn motor.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » vr apr 20, 2007 7:26 am

der obergefreiter schreef:zit al tijdje na te denken over achterwaarts gemonteerde ruitensproei instalatie met kleurstof . gifgroen oid . mijn bleeehrpijp mond zit nl veel te hoog voor dieselinjectie .
je spuit de diesel, oid, in de uitlaat vóór de demper.. dan verdampt/rookt het beter. En dyrck heeft zo'n sproeier naar achteren toe..
Kortom.. tis possible allemaal :twisted:

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7192
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Bericht door magna » vr apr 20, 2007 8:01 am

Teevee schreef:
der obergefreiter schreef:zit al tijdje na te denken over achterwaarts gemonteerde ruitensproei instalatie met kleurstof . gifgroen oid . mijn bleeehrpijp mond zit nl veel te hoog voor dieselinjectie .
Dan moet je toch eens met Magnamaniac gaan praten. Bij hem is het volgens mij het hoogste punt van zijn motor.
:mrgreen:
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Gebruikersavatar
Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3946
Lid geworden op: di sep 19, 2006 3:33 pm
Locatie: Op de zeebodem

Bericht door Dyrck » vr apr 20, 2007 9:08 am

JPi schreef: je spuit de diesel, oid, in de uitlaat vóór de demper.. dan verdampt/rookt het beter. En dyrck heeft zo'n sproeier naar achteren toe..
Kortom.. tis possible allemaal :twisted:
Dieselinjectie is heel effectief tegen bumperklevers.
'k Heb uit betrouwbare bron vernomen (nou, betrouwbaar :mrgreen: ) dat het eruit ziet als of je motorblok opgeblazen wordt.
Daarnaast is sproeiinstallatie ook zeer effectief. 'k Heb nu gele kleurstof toegevoegd aan het water. Geel wordt namelijk geassiocieerd met zuur en dat vinden de meesten niet fijn op de motorkap (haha)
Olive is the New Black

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5627
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » vr apr 20, 2007 9:21 am

ja écht wel!.. :shock: Zelfs ik trapte er bijna in.. :twisted:

Gebruikersavatar
criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1720
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 6:58 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door criticz » vr apr 20, 2007 11:26 am

wordt helemaal schijtziek van al die stomme koekblikkers die niet snappen dat je je knipper moet aanzetten VOORDAT je afslaat / afgeremd heb om in te gaan parkeren...

laatst werden sardaukar en ik bijna van de weg gedrukt door de een of andere bladmongool die ook had bedacht dat hij er met alle geweld voor moest bij een wegversmalling.... als ik die bladmongool was zou ik m'n volvootje de komende tijd ff niet onbeheerd op een parkeerplaats laten staan....

dieselinjectie... klinkt als fun... leg 's uit? met de technische details graag?
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

elvis
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 859
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 7:35 pm
Locatie: zwijndrecht

Bericht door elvis » vr apr 20, 2007 2:30 pm

ja ik vind het ook iritant als der 1 voor mij zit

ach net of dat de motorrijders van zulke lieverd zijn die denken dat heel de weg een crossbaan is

rij auto en motor en ik zeg je bij deze de snelweg is voor mij ik rij je ook gewoon voor je klote als ik de kans krijg

ja wel weer leuk dat zo topic geopend word over het rijgedrag van anderen

kijk eerts naar je eigen rijgedrag weet zeker dat daar ook wel eens wat aan schort

maar dat zien we natuurlijk niet omdat we veels te druk zijn met het rijgedrag van anderen :!: :evil:
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.

stadsguerilla
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 72
Lid geworden op: zo apr 01, 2007 7:03 pm
Locatie: Meppel

Bericht door stadsguerilla » vr apr 20, 2007 2:57 pm

ja achjha. doe je niks an dat soort volk.

kheb gewoon handschoentjes an met dikke kevlar blokkies. gewoon kwestie van er vriendelijk naast rije en ff spiegeltje tikken.

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » vr apr 20, 2007 5:49 pm

elvis schreef:ja ik vind het ook iritant als der 1 voor mij zit

ach net of dat de motorrijders van zulke lieverd zijn die denken dat heel de weg een crossbaan is

rij auto en motor en ik zeg je bij deze de snelweg is voor mij ik rij je ook gewoon voor je klote als ik de kans krijg

ja wel weer leuk dat zo topic geopend word over het rijgedrag van anderen

kijk eerts naar je eigen rijgedrag weet zeker dat daar ook wel eens wat aan schort

maar dat zien ,we natuurlijk niet omdat we veels te druk zijn met het rijgedrag van anderen :!: :evil:
Bedankt. Zit namelijk wel een punt in. Er wordt niet voor niets gezegd:"Let op als je wijst naar een ander, wijzen er meer vingers naar jezelf!".
Radt, Ratter, Ratst.

Plaats reactie