Denk ik ook! Is ook leuk.der obergefreiter schreef:mwaaaah , als ik dat papier en regel geneuk zo lees denk ik dat nog een span simpelere optie is .
dieseltrike
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 66
- Lid geworden op: di jul 03, 2007 12:05 am
- Locatie: Herberg het Ijzeren Paard, Simpelveld, ZuidLimbabwe
zat wat oude postings te lezen, want natte moesson,
en wilde het volgende nog wel ff kwijt, (wetend dat de obergefreiter nu kapitein Kirk is)
er is een truuk:
Via een Engelse , cq Britse handlanger trike bouwen op Britse papieren deze in het UK doen keuren, en dan naar hierimporteren met Engelse papieren...........(een van de weinige voordelen van Uropa......)
Aangezien je niet veel nodig hebt in het perfide Albion, kun je in principe volstaan met de papieren van het goedkoopste wrak dat je kunt vinden.
T is wat gedoe maar werkt wel.........zei een vage kennis die dit gedaan heeft
en wilde het volgende nog wel ff kwijt, (wetend dat de obergefreiter nu kapitein Kirk is)
er is een truuk:
Via een Engelse , cq Britse handlanger trike bouwen op Britse papieren deze in het UK doen keuren, en dan naar hierimporteren met Engelse papieren...........(een van de weinige voordelen van Uropa......)
Aangezien je niet veel nodig hebt in het perfide Albion, kun je in principe volstaan met de papieren van het goedkoopste wrak dat je kunt vinden.
T is wat gedoe maar werkt wel.........zei een vage kennis die dit gedaan heeft
dat zeg ik toch...................
laten we nou eerst maar 's 'n flink stukkie gaan rije
en
dan daarna een drinkie doen en misgien 'n pretsigaar
www.ijzerenpaard.nl
laten we nou eerst maar 's 'n flink stukkie gaan rije
en
dan daarna een drinkie doen en misgien 'n pretsigaar
www.ijzerenpaard.nl
Da werkt nie meer in NL. Sinds 1990 moet de reliant rijder een B rijbewijs hebben (uitgezonderd de reliantisten die dat ding voor de wetswijziging al hadden).Dyrck schreef:In Engeland zagen we een grrot aantal Reliants rijden (in vergaande staat van verbouw).
Nu mag d'r overzee's een hoop meer, dan in dit overgereguleerde land, maar mischien kun je op basis van een Reliant iets maken.
Reliant is meestal ook auto op kenteken, alleen geen APK plicht vanwege beperkt gewicht.
logisch he!?
gr. voodoo (die ook wel een matzwarte reliant wil)
Stop making sense
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Berichten: 963
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:08 pm
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
ook aan een reliant kleven enige nadelen , de belangrijkste : je moet zo'n ding al rijden van voor die dingen verplaatst zijn naar B rijbewijs , in dat geval heb je een soort tussen rijbewijs gekregen . anders zul je toch echt een autorijbewijs moeten hebben net als met de meeste trikes.
camperproleet
DAT ZEG IK!der obergefreiter schreef:ook aan een reliant kleven enige nadelen , de belangrijkste : je moet zo'n ding al rijden van voor die dingen verplaatst zijn naar B rijbewijs , in dat geval heb je een soort tussen rijbewijs gekregen . anders zul je toch echt een autorijbewijs moeten hebben net als met de meeste trikes.
Stop making sense
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm
- ash
- Bezoek Rat
- Berichten: 159
- Lid geworden op: di mei 15, 2007 3:57 pm
- Locatie: Moeskroen (B)
- Contacteer:
Re: dieseltrike
De D-cat van Toyota ? 180 PK zal wel genoeg zijn zeker ?der obergefreiter schreef:en weet iemand welk vierwielertje een klein genoeg diesel motortje heeft om in deze deathtrap in te bouwen ?
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm