Kawasjaki
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Kawasjaki
Ik heb de Suuz met een liefhebber van GSen geruild voor een Kawa GT 550.
Is iets beter hanteerbaar voor mij.En weegt zo'n 70 kg lichter.
Moet nog van alles aan gebeuren maar dat komt nog wel,
Zo ziet hij er ong uit maar dan zonder dat vliegenschermpje.
Genoeg te doen dus.
Gr Redman
Is iets beter hanteerbaar voor mij.En weegt zo'n 70 kg lichter.
Moet nog van alles aan gebeuren maar dat komt nog wel,
Zo ziet hij er ong uit maar dan zonder dat vliegenschermpje.
Genoeg te doen dus.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 573
- Lid geworden op: vr nov 16, 2007 2:39 pm
- Locatie: Die Heimat
- stitch
- Bezoek Rat
- Berichten: 1495
- Lid geworden op: wo sep 20, 2006 6:51 pm
- Locatie: ermelo
- Contacteer:
he Gerrit.
Heb sinds vrijdag zo`n zelfde staan, maar dan in rood.
Nieuw accutje gekocht, maar nog niet lopend. Knallen en ploffe ook met starthulp niet willen lopen.
Schuimrubber luchtfilter was helemaal verpulverd en er is waarschijnlijk wel iets daarvan naar binnen gezogen.
bougies gereinigd, maar nu twijfel ik of de kabels wel op de juiste plek zitten.
Is er al ergens een wphb in omloop, of zou jij onder je tank kunnen kijken hoe ze zitten.
zou ziet het er nu uit.
bvd greets stitch
Heb sinds vrijdag zo`n zelfde staan, maar dan in rood.
Nieuw accutje gekocht, maar nog niet lopend. Knallen en ploffe ook met starthulp niet willen lopen.
Schuimrubber luchtfilter was helemaal verpulverd en er is waarschijnlijk wel iets daarvan naar binnen gezogen.
bougies gereinigd, maar nu twijfel ik of de kabels wel op de juiste plek zitten.
Is er al ergens een wphb in omloop, of zou jij onder je tank kunnen kijken hoe ze zitten.
zou ziet het er nu uit.
bvd greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
- magna
- Rataplan Rat
- Berichten: 7192
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
- Locatie: land van maas en waal
- Contacteer:
ik zal vanavond thuis ff kijken wat ik heb.stitch schreef:he Gerrit.
Heb sinds vrijdag zo`n zelfde staan, maar dan in rood.
Nieuw accutje gekocht, maar nog niet lopend. Knallen en ploffe ook met starthulp niet willen lopen.
Schuimrubber luchtfilter was helemaal verpulverd en er is waarschijnlijk wel iets daarvan naar binnen gezogen.
bougies gereinigd, maar nu twijfel ik of de kabels wel op de juiste plek zitten.
Is er al ergens een wphb in omloop, of zou jij onder je tank kunnen kijken hoe ze zitten.
bvd greets stitch
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- stitch
- Bezoek Rat
- Berichten: 1495
- Lid geworden op: wo sep 20, 2006 6:51 pm
- Locatie: ermelo
- Contacteer:
oke boys
die zitten goed. Kwam de nummertjes tegen toen ik allerlei drek aan het verwijderen was.
carbs verwijdert. Kl@@###$#$^%te Jappanners. Bijna alles moet los.
gereedschapsbakje, accuhouder. steunplaat zekeringen en stekkers, luchtfilterhuis. koppelingskabel, gaskabels . PFoooeei dan liever mijn oude Guzzi.
Hele motor ingesopt met benzine en olie , kan hij l;ekker weken.
Carbs op werkbank, misschien vanavond nog ff schoonmaken.
greets Stitch
Redpigeon joef kot meel
die zitten goed. Kwam de nummertjes tegen toen ik allerlei drek aan het verwijderen was.
carbs verwijdert. Kl@@###$#$^%te Jappanners. Bijna alles moet los.
gereedschapsbakje, accuhouder. steunplaat zekeringen en stekkers, luchtfilterhuis. koppelingskabel, gaskabels . PFoooeei dan liever mijn oude Guzzi.
Hele motor ingesopt met benzine en olie , kan hij l;ekker weken.
Carbs op werkbank, misschien vanavond nog ff schoonmaken.
greets Stitch
Redpigeon joef kot meel
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
Eehh Stitch, om de carbs te verwijderen:
Verwijder tank
Verwijder zijkappies
links en rechts van het luchtfilterhuis zitten bouten, losdraaien.
Het hele luchtfilterhuis + verdeler zou nu naar achteren (1-2 cm) getrokken kunnen worden.
Alle rubbers van de carbs met wd 40 oid (als het maar smeert en vloeibaar is) inspuiten.
De carbs in hun geheel naar links of rechts wrikken en douwen.
Is wat lastig, maar ik heb na een keer of 4 bij Kutkawa het onder de knie, in + uitbouwen is een 30-45 minuten werk.
En bedenk dat het een Japanse fiets is = rustig blijven, denk Zen.
Succes.
PS de eerste keer haalde ik ook alles los, hoop werk, ikweetut.
Met de hierboven genoemde manier blijft ook de carteronluchting die naar het luchtfilterhuis loopt op z'n plaats, die wil nog wel eens scheuren om de koppeling naar het luchtfilterhuis.
Maar verder is het een fijne machine....
Verwijder tank
Verwijder zijkappies
links en rechts van het luchtfilterhuis zitten bouten, losdraaien.
Het hele luchtfilterhuis + verdeler zou nu naar achteren (1-2 cm) getrokken kunnen worden.
Alle rubbers van de carbs met wd 40 oid (als het maar smeert en vloeibaar is) inspuiten.
De carbs in hun geheel naar links of rechts wrikken en douwen.
Is wat lastig, maar ik heb na een keer of 4 bij Kutkawa het onder de knie, in + uitbouwen is een 30-45 minuten werk.
En bedenk dat het een Japanse fiets is = rustig blijven, denk Zen.
Succes.
PS de eerste keer haalde ik ook alles los, hoop werk, ikweetut.
Met de hierboven genoemde manier blijft ook de carteronluchting die naar het luchtfilterhuis loopt op z'n plaats, die wil nog wel eens scheuren om de koppeling naar het luchtfilterhuis.
Maar verder is het een fijne machine....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- stitch
- Bezoek Rat
- Berichten: 1495
- Lid geworden op: wo sep 20, 2006 6:51 pm
- Locatie: ermelo
- Contacteer:
Dat van die 2 bouten kwam ik tegen toen al een gedeelte verwijdert was.Woody schreef:Eehh Stitch, om de carbs te verwijderen:
Verwijder tank
Verwijder zijkappies
links en rechts van het luchtfilterhuis zitten bouten, losdraaien.
Het hele luchtfilterhuis + verdeler zou nu naar achteren (1-2 cm) getrokken kunnen worden.
Alle rubbers van de carbs met wd 40 oid (als het maar smeert en vloeibaar is) inspuiten.
De carbs in hun geheel naar links of rechts wrikken en douwen.
Is wat lastig, maar ik heb na een keer of 4 bij Kutkawa het onder de knie, in + uitbouwen is een 30-45 minuten werk.
En bedenk dat het een Japanse fiets is = rustig blijven, denk Zen.
Succes.
PS de eerste keer haalde ik ook alles los, hoop werk, ikweetut.
Met de hierboven genoemde manier blijft ook de carteronluchting die naar het luchtfilterhuis loopt op z'n plaats, die wil nog wel eens scheuren om de koppeling naar het luchtfilterhuis.
Maar verder is het een fijne machine....
ook het wegschuiven van de carbs heb ik ontdekt. moest wel, was gewoon geen andere oplossing.
Maar dat loshalen heeft ook zijn voordeel. volgens vorige bezitters heeft hij ergens een elektra probleempje. Kan dus nu gelijk alle verbindingen checken.
Het uyitbouwen duurde ongeveer een uurtje. Lekker zitten kijken, bedenken of er ergens ruimte is en dan rustig loshalen.
Heel erg Zen dus, vooral als je vakantie hebt en het niet voor het weekend klaar hoeft te zijn.
Ga nu ff lekker in de garage de carbs reinigen.
jullie horen.
greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
- magna
- Rataplan Rat
- Berichten: 7192
- Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
- Locatie: land van maas en waal
- Contacteer:
een dagje later als gepland, maar alsnog de reactie:
ik heb 2 files van sde KZ/ZX 400/500/550, geen idee of deze gelijk zijn aan de GT550, maar deze kun je zo hebben.
http://manuals.magnamaniac.com/BB2/KZ40 ... _79-81.pdf
http://manuals.magnamaniac.com/BB2/KZ-Z ... Clymer.pdf
ik heb 2 files van sde KZ/ZX 400/500/550, geen idee of deze gelijk zijn aan de GT550, maar deze kun je zo hebben.
http://manuals.magnamaniac.com/BB2/KZ40 ... _79-81.pdf
http://manuals.magnamaniac.com/BB2/KZ-Z ... Clymer.pdf
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)