Pagina 1 van 3

cb 250 n

Geplaatst: do mei 01, 2008 9:11 am
door Rat
als de motor goed warm is loopt hij te hard stationaire ik heb al aan die grote stelknop gedraaid maar dat helpt niks,de vorige eigenaar zei dat ook al en wist ook niet wat of dat was,weten jullie wat ik moet doen??

Geplaatst: do mei 01, 2008 9:52 am
door magna
waarschijnlijk een lekke inlaatrubber.

Geplaatst: do mei 01, 2008 9:41 pm
door Rat
dat zijn die zwarte dingen die tussen het cylinder en de carburateur zitten toch?? .

er is nog meer hij zwabbeld een beetje onder het rijden maar dat zou wel een zwak frame zijn ,net of er een bochel in het achterwiel zit .

Geplaatst: do mei 01, 2008 9:55 pm
door petaatbmw
de vooronsteeking een beetje trugdraaien

Geplaatst: do mei 01, 2008 10:09 pm
door Rat
ow bliksgatsjantje,voorontsteking????? zodeknetter,duzzz natuurlijk dat is het . :?

Hoe gaan we dat doen ?? dat vliegwiel zit wel heel erg vast ,ja en ik weet dat het draad links is :oops: ,

vroeger starte ik mijn crossbrommer met een boormachine met en dop op het vliegwiel ,hoefde ik ook niet te drukken

Geplaatst: vr mei 02, 2008 7:18 am
door redman
Vliegwiel hoeft er volgens mij niet af,want evt contactpunten zitten aan de andere kant van het blok.
Heb je geen werkplaatshandboek?
Gr Redman

Geplaatst: vr mei 02, 2008 7:20 am
door redman
IZit hier je motor niet bij?

www.thesparesnetwork.co.uk

Gr Redman

Geplaatst: vr mei 02, 2008 10:18 pm
door Rat
ik heb geen werkplaats handboek ,en van de ontsteking heb ik ook geen verstand,ik weet wel als je het verkeerd doet dat kloten of helemaal niet meer loopt :lol: Nee hij staat er volgens mij niet bij ,nou is mijn engels ook zo goed moet ik zeggen. :?

BB

Geplaatst: ma mei 12, 2008 9:31 pm
door Rat
ik heb vanmiddag even gekeken ,en idd een inlaat rubber gescheurd.
dan vervang ik ze allebij maar ,en een nieuwe kettingsetje erop en de olie en oliefilter vervangen,en dan moet het maar kunnen.

Geplaatst: di mei 13, 2008 12:16 pm
door Woody
berend botje schreef:ik heb vanmiddag even gekeken ,en idd een inlaat rubber gescheurd.
Daarvoor is er siliconenkit.

Geplaatst: di mei 13, 2008 5:23 pm
door stitch
Woody schreef:
berend botje schreef:ik heb vanmiddag even gekeken ,en idd een inlaat rubber gescheurd.
Daarvoor is er siliconenkit.
Of vulcaniserende tape (ja toch Gerrit)

Je kunt makkelijk bij die rubbers. Stukje Tape 2 x zijn lengte uitrekken en er omheen wikkelen.

bij de xs 1100 gedaan, werkt perfect. Meestal zijn de rubbers van buiten gescheurd, maar binnen slechts een gaatje.

greets stitch

Geplaatst: di mei 13, 2008 7:40 pm
door redman
Idd vulcanisatietape werkt perfect doordat het samansmelt met de inlaatrubbers.
Wekt ook prima met bougiekabels en zo.
Gr Redman

Geplaatst: di mei 13, 2008 9:06 pm
door Rat
ik heb ze vanavond even in gekid met ciliconenkit en wel rondom ,dat kan drogen ,ik heb gelijk ook de uitlaat gedaan bij de overgang bocht demper.

geweldig ,met een kitspuit ,ijzerdraad Tyraps,ducktape kan je heel wat reparen.

dank jullie wel voor de tips!! :-=

BB

Geplaatst: wo mei 14, 2008 6:51 am
door magna
berend botje schreef:ik heb ze vanavond even in gekid met ciliconenkit en wel rondom ,dat kan drogen ,ik heb gelijk ook de uitlaat gedaan bij de overgang bocht demper.

geweldig ,met een kitspuit ,ijzerdraad Tyraps,ducktape kan je heel wat reparen.
dank jullie wel voor de tips!! :-=

BB
Jep, da's de basis/principe van een ratbike(r)

Geplaatst: vr mei 16, 2008 6:50 pm
door Rat
Ik heb weer iets,

nou is mij opgevallen dat ik links minder uitlaatdruk heb dan rechts ,zou dat misschien tocht iets met die rammel/tik te maken kunnen hebben??

of misschien iets met de zuigerveren??

BB