12/13 November: Ratbikerally Grubbenvorst

Waar is wat te doen in 2016?

Moderators: Goos, Woody, Teevee

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4819
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Re: 12/13 November: Ratbikerally Grubbenvorst

Bericht door voodoo » zo nov 13, 2016 2:02 pm

Gelukkig, dacht even dat ik iets gemist had.
Stop making sense

Gebruikersavatar
Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat
Berichten: 5201
Lid geworden op: di sep 19, 2006 10:12 pm
Locatie: Purremereutel

Re: 12/13 November: Ratbikerally Grubbenvorst

Bericht door Woody » zo nov 13, 2016 4:45 pm

Leuk om op stel en sprong naar zo een treffen te gaan... PC wilde eerst niet starten, toen dreigend met startkabels voor d'r neus gezwaaid en ze doet ut! Eerst even spul ophalen uit de garage waar de ratchop nog staat te rusten sinds de Spanje-reis. En de voorband even terugbrengen naar een normale 3.5 atm, dat stuurt toch wel wat beter.
Uiteindelijk iets na drie uur vertrokken. De Zeeburgertunnel is afgesloten wegens onderhoud, dus al het verkeer gaat via de westelijke ring. Druk.
Daarna de A2, A15, A50 en A73 waar je 130 mag. Ondertussen gaat de zon onder en zakt de temperatuur. Koud!
Om kwart over vijf ben ik er. 2 Tientjes aftikken, patch ontvangen, tent opzetten in het laatste beetje daglicht. Om te voorkomen dat ik 's ochtends vroeg weg kan, zet een stelletje hun motoren en tent voor de mijne neer. Het lijkt drukker dan vorig jaar?
Dan alle bekenden hand schudden, bier en de bekende hap: snert en chili con carne. Daarna nog meer bier bij het kampvuur (Clio) en ergens na middernacht m'n tent in.
Om half tien zondagochtend er uit, thee en ontbijt. In de loop van de ochtend gaat het helaas steeds harder spetteren. Dan maar een natte tent.
De Revere van Moniek moet met startkabels tot leven worden gewekt, en Werner trekt z'n koppelingskabel stuk.
Half twaalf taai ik af. Geen zin om binnendoor te rijden, grijze lucht en regen. Eerst nog even tanken, dan kan ik in één ruk op huis aan.
Waar ik moet omrijden want Sinterklaasintocht. Wonen in het centrum...soms... :twisted:

Goed, even voor de statistieken:
afstand: 409 km
benzine: 18,8 liter € 27,75 (1:21,8)
entree: 20 euro

Er was dus weer geen zak aan! :-/
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

Gebruikersavatar
scrapdad
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 269
Lid geworden op: do mar 15, 2012 12:31 am
Locatie: Assen

Re: 12/13 November: Ratbikerally Grubbenvorst

Bericht door scrapdad » zo nov 13, 2016 9:55 pm

Helaas moest mijn dochter zo nodig weer een verhuizen. En als liefhebbende vader moet je dan het de Ratbikerally laten schieten. Maar gelukkig was de verhuizing ook geen zak aan dus ik heb niets gemist.
There's no budget like no budget

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7190
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Re: 12/13 November: Ratbikerally Grubbenvorst

Bericht door magna » zo nov 13, 2016 10:27 pm

we misten je al daar. Deze x had je niet eens de grootste afstand binnen NL gereden, er waren 2 texelnaren
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 9:24 pm
Locatie: Schiedam

Re: 12/13 November: Ratbikerally Grubbenvorst

Bericht door 2strokerob » ma nov 14, 2016 12:28 pm

Ja al die moeite om de natuur te weerstaan..in de middag nog wel ff in de zon gereden, alleen giga omleiding om naar Chris te komen, wel lekker stuk binnendoor gereden.
Toen we aankwamen werd de trouwens Twingo net weer opgestookt,toch beetje kleine vuurton want het was dringen rond het vuur.. en het was leuk totdat het een uur of 3 was en het licht weer voor de club heb uitgedaan 8)
Accu's hadden het zwaar met de kou ,moest onder oa een bling Harley en een Honda op gang helpen met mijn extra accu in mijn zijkspan..
Uur of 1 weer thuis en lekker lang en warm gedouched en tentje uitgehangen in de berging...gelukkig duurt het weer een jaar voor de volgende Ratbikerally
Fuel is what I burn!

Gebruikersavatar
magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 7190
Lid geworden op: do dec 21, 2006 11:30 pm
Locatie: land van maas en waal
Contacteer:

Re: 12/13 November: Ratbikerally Grubbenvorst

Bericht door magna » ma nov 14, 2016 6:58 pm

Ach voor de bikkels is er nog het heksenketeltreffen
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Plaats reactie