poster weer aangepast?JPi schreef:
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Gisteravond de Kawa een andere Kawa GT550 opgehaald, heeft een hele goede vriend van me gekocht.
Maar ja, hij moest dus wel achterop...da's bijna 100 kilo mensch....vonden de veren niet zo fijn, bij iedere hobbel zaten we op de begrenzer.
Maar goed, op de A4 toch de 140 gehaald met gas over, dat was leuk.
Terug rustiger aan gereden, en bij een stoplichtsprintje kon hij me niet bijhouden.
Volgens hem komt dat door de 4-1 uitlaat, met een iets te goede demper.
Ding maakt helemaal niet zo veel geluid voor een sportuitlaat..
Oja, rijden we met 110 door de Schipholtunnel, komt er helemaal links een Harley met open pijpen met 140 voorbij....dat is toch wel zo iets van 'wil ik ook, wil ik ook' ....het geluid dan, ik wil 's avonds rustig kunnen slapen. Ik moet maar eens de Rat gaan repareren...
Maar ja, hij moest dus wel achterop...da's bijna 100 kilo mensch....vonden de veren niet zo fijn, bij iedere hobbel zaten we op de begrenzer.
Maar goed, op de A4 toch de 140 gehaald met gas over, dat was leuk.
Terug rustiger aan gereden, en bij een stoplichtsprintje kon hij me niet bijhouden.
Volgens hem komt dat door de 4-1 uitlaat, met een iets te goede demper.
Ding maakt helemaal niet zo veel geluid voor een sportuitlaat..
Oja, rijden we met 110 door de Schipholtunnel, komt er helemaal links een Harley met open pijpen met 140 voorbij....dat is toch wel zo iets van 'wil ik ook, wil ik ook' ....het geluid dan, ik wil 's avonds rustig kunnen slapen. Ik moet maar eens de Rat gaan repareren...
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
M'n accu begon slecht te worden, dus vandaag 'ff' de accu verwisseld door het exemplaar uit de SilverWing:
Tank losgeschroefd (gdvrdgdvrr, moeren vallen onderin de accubak).
Kwartier kloten om de bekabeling van de tank, verlichting onder de tank en rookinstallatie los te krijgen (shit, neonlampje gebroken).
Tank d'r af.
Luchtfilers verwijderd, sirene uitgebouwd, deksel accubak losgemaakt.
Accu vervangen
En toen alles weer opbouwen....
Mwoah slechts 2 uur werk
, maar hij start weer als een zonnetje 
Tank losgeschroefd (gdvrdgdvrr, moeren vallen onderin de accubak).
Kwartier kloten om de bekabeling van de tank, verlichting onder de tank en rookinstallatie los te krijgen (shit, neonlampje gebroken).
Tank d'r af.
Luchtfilers verwijderd, sirene uitgebouwd, deksel accubak losgemaakt.
Accu vervangen
En toen alles weer opbouwen....
Mwoah slechts 2 uur werk

Olive is the New Black
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
pijpje gestopt en deze in het bijzijn van de xs 1100 gerookt.
Onderwijl de gedachten de vrije loop gelaten. Hierbij als richting (vrije loop-----richting
) aanbouwhelpstukken bedenken voor zijspan montage.
Boven zit al, dus subframetje voor beneden.
greets stitch
Onderwijl de gedachten de vrije loop gelaten. Hierbij als richting (vrije loop-----richting

greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
-
- Bezoek Rat
gewoon ff een dikwandige pijp laten, buigen en d´r zo min mogelijk aan lassen . blijkt nog altiet ut simpelst.stitch schreef:pijpje gestopt en deze in het bijzijn van de xs 1100 gerookt.
Onderwijl de gedachten de vrije loop gelaten. Hierbij als richting (vrije loop-----richting) aanbouwhelpstukken bedenken voor zijspan montage.
greets stitch
camperproleet
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Laten !!!!!!!!der obergefreiter schreef:gewoon ff een dikwandige pijp llaten, buigen en d´r zo min mogelijk aan lassen . blijkt nog altiet ut simpelst.stitch schreef:pijpje gestopt en deze in het bijzijn van de xs 1100 gerookt.
Onderwijl de gedachten de vrije loop gelaten. Hierbij als richting (vrije loop-----richting) aanbouwhelpstukken bedenken voor zijspan montage.
greets stitch
echt nie, gewoon alles zelf doen, dus niet buigen, maar recht uit recht aan kokerprofiel
greets stitch
Greets Wim aka Stitch
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
-
- Bezoek Rat
ok, ik kwam niet weg met rechte pijp , dus ff langs de smid voor gebogen piep .stitch schreef: Laten !!!!!!!!
echt nie, gewoon alles zelf doen, dus niet buigen, maar recht uit recht aan kokerprofiel
greets stitch
zo verder wiel ff geborgd, versiering aangebracht in de vorm van spuitwerk en stuk gedraaid ijzer als sissybar . dus weer vruchtbaar dagje geweest .
camperproleet
geloof ik nooit dat jij dit binnen 8 minuten gedaan hebCadcatz schreef:dit heb ik gedaan vandaag...
12.31 uur
12.39 uur
t begin is gemaakt...
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
ow ik zie het al je ben de helft vergetenCadcatz schreef:ow...elvis schreef:geloof ik nooit dat jij dit binnen 8 minuten gedaan hebCadcatz schreef:dit heb ik gedaan vandaag...
12.31 uur
12.39 uur
t begin is gemaakt...

Do not walk behind me, for I may not lead.