Deze winter hetzelfde verhaal voor de Suzuki hardtail. Mooi glimmend met custompaint en tig lagen blank lak.
Wordt ik al gebanned???

Moderators: Goos, Woody, Teevee
Volgens mij zit ik daar al VER overheen!!!!!!JPi schreef:zijn we de grenzen van het toelaatbare aan het aftasten hmm??floris schreef:Vandaag besproken hoeveen lagen blanke lak er op de MZ komen.
Deze winter hetzelfde verhaal voor de Suzuki hardtail. Mooi glimmend met custompaint en tig lagen blank lak.
Wordt ik al gebanned???
Duh.....,floris schreef: Volgens mij zit ik daar al VER overheen!!!!!!
Verbaast mij dat ik nog kan inloggen.
Die moderators van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het hoort.... zucht...
Kom op zeg, Dyrck! Wil jij zeggen dat jullie chroom, special paint, bladgoud, pinstriping en dikke lagen transparante lak kunnen tolereren! Geef dat rotjong een ban en snel een beetje!!!!!Dyrck schreef:Duh.....,floris schreef: Volgens mij zit ik daar al VER overheen!!!!!!
Gewoon het zoveelste anarchistische geluid binnen een anti-autoritair clubje....
What's new?
Neej joh! Da's zielig!floris schreef:Kom op zeg, Dyrck! Wil jij zeggen dat jullie chroom, special paint, bladgoud, pinstriping en dikke lagen transparante lak kunnen tolereren! Geef dat rotjong een ban en snel een beetje!!!!!Dyrck schreef:Duh.....,floris schreef: Volgens mij zit ik daar al VER overheen!!!!!!
Gewoon het zoveelste anarchistische geluid binnen een anti-autoritair clubje....
What's new?
We hebben gewoon iemand nodig om af en toe eens tegenaan te schoppen, anders wordt het zo braaf hier.floris schreef:Weet je wat het is? Jullie willen mij gewoon niet kwijt hier!!
Als je de plannen hoort voor de MZ dan piep je wel andersVleer schreef:We hebben gewoon iemand nodig om af en toe eens tegenaan te schoppen, anders wordt het zo braaf hier.floris schreef:Weet je wat het is? Jullie willen mij gewoon niet kwijt hier!!(en we zijn te lui om daar iemand anders voor te zoeken)
Bovendien zijn de meesten hier niet vies van een beetje horror op z'n tijd. Dus ga vooral zo door Floor!
Geef maar eens ene fotootje van dat mooie blinkende chroom. Misschien valt het best wel mee.floris schreef:Als je de plannen hoort voor de MZ dan piep je wel andersVleer schreef:We hebben gewoon iemand nodig om af en toe eens tegenaan te schoppen, anders wordt het zo braaf hier.floris schreef:Weet je wat het is? Jullie willen mij gewoon niet kwijt hier!!(en we zijn te lui om daar iemand anders voor te zoeken)
Bovendien zijn de meesten hier niet vies van een beetje horror op z'n tijd. Dus ga vooral zo door Floor!
het moet wel heel mooi worden dan, want mijn vrouw vond haar ex motorfietsje er NIET UITZIEN. ze had wat SPECTACULAIRDERS verwacht.floris schreef:Als je de plannen hoort voor de MZ dan piep je wel andersVleer schreef:We hebben gewoon iemand nodig om af en toe eens tegenaan te schoppen, anders wordt het zo braaf hier.floris schreef:Weet je wat het is? Jullie willen mij gewoon niet kwijt hier!!(en we zijn te lui om daar iemand anders voor te zoeken)
Niet uitzien: klopt helemaalstitch schreef:het moet wel heel mooi worden dan, want mijn vrouw vond haar ex motorfietsje er NIET UITZIEN. ze had wat SPECTACULAIRDERS verwacht.floris schreef:Als je de plannen hoort voor de MZ dan piep je wel andersVleer schreef: We hebben gewoon iemand nodig om af en toe eens tegenaan te schoppen, anders wordt het zo braaf hier.(en we zijn te lui om daar iemand anders voor te zoeken)
Grets stitch