Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Met Diva de Smokkelrit gereden op de grens Nederland/België. Was de moeite waard. Tot mijn verbazing de tweede prijs gewonnen.....
Diva kreeg tussen al die blinkende Traktion Avants en Eenden veel belangstelling
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die dat laatste dan weer niet snapt.....
tevens groeten van Diva Z. die denkt dat hij wel meer niet snapt.....
Diva kreeg tussen al die blinkende Traktion Avants en Eenden veel belangstelling
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die dat laatste dan weer niet snapt.....
tevens groeten van Diva Z. die denkt dat hij wel meer niet snapt.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
- Bezoek Rat
in eerste instantie ook geen fluit (ben dus op werk gelijk op de bank gedoken om vervolgens 2 1/2 uur later weer wakker te worden (ain't work a bitch ?
) resterende uren al zappend door gebracht . thuis gekomen , wat op internet geklooid en toen de garage ingedoken . bmw voorveren in den Blitz gefrommeld (het lijkt wel een sjoppert nu met die lange voorpoten) . en ja jpi , tuurlijk vloog één van die klote ringetjes op de grond
. omdat ik toch voor bezig was ook gelijk kilometertellergevertje in wiel vervangen . nu zie ik weer wat de schade is bij flitspaal . morgen nog ff voetsteuntjes vast lassen en dan is het klaar . morgen ff stuk rijden . ben benieuwd hoe wegligging nu is . nu eerst een pilsje enzo

camperproleet
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Is dus een minder leuke ervaring geweest. Blijft toch een poos je in hoofd nadwalen (uit ervaring).de wiets schreef:een duim vast gehouden die er afgezaagt was![]()
gewacht op de ziekenwagen !!!!
en de duim in ijs gedaan , en aan de broeder mee gegeven![]()
pech voor de knul !!!!! hij kon er niet meer aangezet worden![]()
verder niet veel gedaan , beetje gewerkt !!!!!!!
mazzel : de wiets![]()
![]()
Radt, Ratter, Ratst.
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Zelf wel waterdicht, jas niet. Maar voor de lol rondrijden in de regen die ik niet zo vaak. Voor mijn werk maakt het niet uit, dan rij ik wel gewoon door de regen.de vlieger schreef:euh.....rADt schreef: Wilde vandaag (maandag) weer op de motor, maar nu regent het.en dan, ben je niet waterdicht
Dus het is niet dat mijn motor nooit regen heeft gezien!
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Rataplan Rat
Vandaag paar keer tussendoor Genosse Fritz van een nieuwe matte laklaag voorzien: zwart voor de chroomdelen en grijs voor het plaatwerk.
Kwam er ook nog achter dat ik in het materialenhok nog een zadeldek had van de Rottax..en die past dus mooi op het zadel van Fritzie.
Van de week nog ff foto's nemen ...die plaats ik vanzelf wel in het juiste topic,mzzzls,Rob.
Kwam er ook nog achter dat ik in het materialenhok nog een zadeldek had van de Rottax..en die past dus mooi op het zadel van Fritzie.
Van de week nog ff foto's nemen ...die plaats ik vanzelf wel in het juiste topic,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!
Gisteravond de nieuwe video-DVD kombi geïnstalleerd, afspelen lukt, nu nog opnemen, dat ga ik vanavond uittesten.
Vanochtend door de regen naar m'n werk....op de motort uiteraard...
Na het werk m'n nieuwe PC ophalen en aansluiten. Joepie!
DUS NIET! Balen zeg, hebben ze daar mijn bestelling met die van een ander door elkaar gehusseld...morgen ist-ie klaar!
Misschien nog met gratis MS Office d'r op ...staat er nu toch al op schijnt. Ben benieuwd en kan donderavond pas aansluiten....
Vanochtend door de regen naar m'n werk....op de motort uiteraard...
Na het werk m'n nieuwe PC ophalen en aansluiten. Joepie!
DUS NIET! Balen zeg, hebben ze daar mijn bestelling met die van een ander door elkaar gehusseld...morgen ist-ie klaar!
Misschien nog met gratis MS Office d'r op ...staat er nu toch al op schijnt. Ben benieuwd en kan donderavond pas aansluiten....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
ff na de job bij kai langs geweest , biertje gedaan , gemütlich gezwetst en gezwamd . terug gereden en erg blij met nieuwe voorveren(waarbij van vering geen ene sprake meer is ) . nu koud en klam van de mist ff aan het wachten tot kachel op toeren komt . brief van rdw over nwe kenteken plaat is er dus morgen ff eentje laten maken (ben ik eindelijk dat rare witte ding met die zwarte letters kwijt, straks denken ze nog dat ik een pruis ben )
camperproleet
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vandaag kramp in de handjes gekregen...ben creatief bezig geweest voor Halloween
Binnenkort die creativiteit eens uit gaan leven op Cerberus...als 'ie meemoet naar t Elefanten heb ik nog wel wat werk te doen...

Binnenkort die creativiteit eens uit gaan leven op Cerberus...als 'ie meemoet naar t Elefanten heb ik nog wel wat werk te doen...
There's a fine line between a hobby and a mental illness...and I managed to cross that line...
-
- Bezoek Rat
Gefeliciteerd!der obergefreiter schreef:zo in uur tijd ff internet afgestruind en nieuw span gekocht , het glimt en blijft glimmen . weer bmw , een r1100gs met ezs span. zaterdag halen en betalen
Ik moest vanmiddag even aan de Intruder werken, ding sloeg wat over/vuurde wat mis. Bougies en doppen zijn goed bevonden, nu nog maar even synchroon stellen dan, maar het regent in mijn onoverdekte werkplaats

ja.. dat had ik dus ook met Swamp vanochtend gretttvrreedrrrie (vrij naar Franquin).. snel zeiltje gespannen. Gaat snel als de haken al in de muren hebt zittenMZ schreef:Gefeliciteerd!der obergefreiter schreef:zo in uur tijd ff internet afgestruind en nieuw span gekocht , het glimt en blijft glimmen . weer bmw , een r1100gs met ezs span. zaterdag halen en betalen
Ik moest vanmiddag even aan de Intruder werken, ding sloeg wat over/vuurde wat mis. Bougies en doppen zijn goed bevonden, nu nog maar even synchroon stellen dan, maar het regent in mijn onoverdekte werkplaats

- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
vandaag met Ella Guru (mijn busje) naar de dealer geweest omdat het voorgloeien soms spontaan niet begint..... Één uur en 55 euri verder hadden ze het probleem niet kunnen vindn...
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van Diva Z. die meent dat je dat krijgt met dat Japanse spul....
tevens groeten van King Hulsson die een atomisch geluid maakt.... en vervogens verklaart dat dat onzin is..... en wel de grootste onzin die hij ooit gehoord heeft......

groetjes Captain Krimson
tevens groeten van Diva Z. die meent dat je dat krijgt met dat Japanse spul....
tevens groeten van King Hulsson die een atomisch geluid maakt.... en vervogens verklaart dat dat onzin is..... en wel de grootste onzin die hij ooit gehoord heeft......
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]