Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
ach, bleek simpel dingetje , anwb durfde het niet , dus heb ik het zelf maar opgelost . alleen waren er nog wat dingetjes zoals : weinig of geen olie in het blok , koppelingsschakelaar werkt niet , dus alleen in zijn vrij starten . heb ff terug gebeld naar motoport zelhem , maar de betreffende verkoper was vandaag niet aanwezig . maar reken maar dat ie morgen bij zijn eerste kop koffie geen koekje meer lust ,als ik met hem klaar ben 

camperproleet
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
Motoport Zelhem
Dat is mijn geboortedorp.En ik heb daar ooit een motor een beurt laten geven omdat ik te lui was om het zelf te doen.Hadden ze er twee keer olie op gedaan waardoor tijdens de eerste km's de olie aan alle kanten uit het blok kwam en daarna oververhit ermee ophield.Nooit meer dus.
Zijn ook erg duur met motoren en laag met inruilbod.
Als ik met Ratbike kwam werdt ik door verkopers stelselmatig genegeerd.
Geen probleem hoor want ik kan aardig lawaaiig zijn als het moet
Verkeerde bougie's meegekregen voor de Yamaha waardoor ik weer terug kon om ze te ruilen.
Als ze niet meteen aan je kunnen verdienen ben je niet intressant heb ik het idee.
Gr Redman

Dat is mijn geboortedorp.En ik heb daar ooit een motor een beurt laten geven omdat ik te lui was om het zelf te doen.Hadden ze er twee keer olie op gedaan waardoor tijdens de eerste km's de olie aan alle kanten uit het blok kwam en daarna oververhit ermee ophield.Nooit meer dus.
Zijn ook erg duur met motoren en laag met inruilbod.
Als ik met Ratbike kwam werdt ik door verkopers stelselmatig genegeerd.
Geen probleem hoor want ik kan aardig lawaaiig zijn als het moet

Verkeerde bougie's meegekregen voor de Yamaha waardoor ik weer terug kon om ze te ruilen.
Als ze niet meteen aan je kunnen verdienen ben je niet intressant heb ik het idee.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Bezoek Rat
-
- Rataplan Rat
Collega heeft wel goede ervaring met Zelhem.Mijn ex SZR had ik ook gekocht bij Motoport (Rotterdam). Met aankoop proefrijden en service was eerlijk gezegd niks mis. Ben wel tig keer teruggeweest in garantieperiode ( meeste wel opgelost maar piepende achterrem nooit opgelost)en kreeg zonder probleem een leenfiets mee (1 keer zelfs een nieuwe Bandit 600)...toen ik echter wilde inruilen kreeg ik er geen drol voor terug..
Dus tja ik weet het niet..neem sowieso nooit meer zo'n dure fiets
,mzzzls,Rob.
Dus tja ik weet het niet..neem sowieso nooit meer zo'n dure fiets

Fuel is what I burn!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb bij Motorport Vianen wel eens een motor gekocht. Die vond ik wel prettig. Eerlijk, redelijk, dus goed.
Maar er zijn ook Motoports waar je niet echt moet komen met technische problemen. Ik heb wel eens het idee dat ze een nieuwe motor kunnen afleveren, en bij het eerste beurtje de standaard dingen kunnen doen. Maar gevoelsmatig ontbreekt het wel eens aan kunde.
Wel een voordeel van MotoPort Goes is dat het de enige zaak in Zeeland is met een zeer, maar dan ook zeer, ruim aanbod aan kleding, helmen, handschoenen, etc. is. Dus die spullen koop ik daar dan ook.
Maar er zijn ook Motoports waar je niet echt moet komen met technische problemen. Ik heb wel eens het idee dat ze een nieuwe motor kunnen afleveren, en bij het eerste beurtje de standaard dingen kunnen doen. Maar gevoelsmatig ontbreekt het wel eens aan kunde.
Wel een voordeel van MotoPort Goes is dat het de enige zaak in Zeeland is met een zeer, maar dan ook zeer, ruim aanbod aan kleding, helmen, handschoenen, etc. is. Dus die spullen koop ik daar dan ook.
-
- Rataplan Rat
Dat gevoel heb ik ook bij grote zaken Ad.Ik heb 2 leuke en kleine gezellige zaken met behoorlijke kunde in huis,nl. de Motorkelder in Capelle a/d IJssel en een nieuwe zaak in Nieuwerkerk a/d IJssel: Neleman Motoren maar voor grote keus en dringende onderdelen moet ik toch naar Hans van Wijk of Safe Zoetermeer. Moet zeggen dat die laatste wel veel in voorraad heeft en ik krijg daar ook wat korting.Mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!
Tja we 'zitten' hier met Motoport Wormerveer in de buurt en in het zuiden van Amsterdam zit ook nog zo'n Motoport-zaak....die in W'veer is duur, service is voor gebruikte motoren laag, en op inruilers krijg je weing terug.
Toch bestaat die zaak al jaren, dus kennelijk zijn er genoeg lieden die het niet erg vinden.
Komt ook omdat er nog maar zelden thuis wordt gesleuteld. Iedereen heeft kennelijk iets anders om handen..
Bij AhrAhr brak z'n balanspijp van z'n Kawa en toen hebben ze de uiteinden gewoon dichtgeknepen...motorfiets van 1.300 eur, tweedehands, nog een maand eerder daar gekocht...erg prettig met een 2-cilinder 500 cc...nu met nog minder vermogen...
Ach, tis zoals in ''Zen en de kunst van" al staat...lieden die zich motormonteur noemen klooien en prutsen vaker dan dat ze monteren en repareren.
Toch bestaat die zaak al jaren, dus kennelijk zijn er genoeg lieden die het niet erg vinden.
Komt ook omdat er nog maar zelden thuis wordt gesleuteld. Iedereen heeft kennelijk iets anders om handen..
Bij AhrAhr brak z'n balanspijp van z'n Kawa en toen hebben ze de uiteinden gewoon dichtgeknepen...motorfiets van 1.300 eur, tweedehands, nog een maand eerder daar gekocht...erg prettig met een 2-cilinder 500 cc...nu met nog minder vermogen...
Ach, tis zoals in ''Zen en de kunst van" al staat...lieden die zich motormonteur noemen klooien en prutsen vaker dan dat ze monteren en repareren.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
ik ga een en ander laten repareren door de bmw boer waar ik hier altijd kom , heb ook gelijk cruise controle achtig ding besteld en handbeschermers , reparatie koppelingsschakelaar komt ook goed . en het eerst wat ie deed was met gereedschaps kist onder ding kruipen , uitlaat goed zetten, zadel bevestiging goed zetten, en de garantie geven dat ik korting krijg op de bestelde zooi en ik ff moet bellen om die er op te laten zetten en repareren . kijk daar kom je nog eens terug .
camperproleet
Zo gauw je bij een motorzaak komt en er staan allerlei "verkopers"rond te koekeloeren,en je ziet bijna geen monteurs.....Dan krijg ik de kriebels.
Ik kom liever in kleinere zaken zoals wibrea motoren in Barlo.Man is zijspancrosser geweest tot ernstig ongeval hem dwong iets anders te gaan doen.Is echte monteur met als motto niet zeuren maar doen.
Thats my kind of guy.Moet vaak wel bestellen maar je krijgt het altijd.En is eerlijk als goud.
Gr Redman
Ik kom liever in kleinere zaken zoals wibrea motoren in Barlo.Man is zijspancrosser geweest tot ernstig ongeval hem dwong iets anders te gaan doen.Is echte monteur met als motto niet zeuren maar doen.
Thats my kind of guy.Moet vaak wel bestellen maar je krijgt het altijd.En is eerlijk als goud.
Gr Redman
Heb zoekmiddag gehad.
Ben mijn hesje kwijt.Al sinds biker meets biker eigenlijk.
En da's balen want er zaten enkele onvervangbare patches op.
Alles vanmiddag nog eens uitgepakt en afgezocht maar spoorloos verdwenen.
Gelukkig zat mijn papierwerk er niet meer in.Alleen een baal shag en een aansteker.En mijn muts.
Nou ja.Maar eens een nieuwe fabrieken en opnieuw patches gaan sparen.
Gr Redman
Ben mijn hesje kwijt.Al sinds biker meets biker eigenlijk.

En da's balen want er zaten enkele onvervangbare patches op.
Alles vanmiddag nog eens uitgepakt en afgezocht maar spoorloos verdwenen.
Gelukkig zat mijn papierwerk er niet meer in.Alleen een baal shag en een aansteker.En mijn muts.
Nou ja.Maar eens een nieuwe fabrieken en opnieuw patches gaan sparen.
Gr Redman