Gefeliciteerd
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
Haha clubhuis in Leiden zou voor mij redelijk dichtbij zijn..maarre kroegmeeting in Leiding is natuurlijk wel mogelijk..voorkeur 's zomers op terras?????
.
Toch nog ff vreemd dit overigens heel mooie forum. Het kwam voor mij niet helemaal als verassing trouwens,maar denk ook dat het een goede zaak is voor de die hard ratters onder elkaar. Zal eerst maar eens mijn contributie betalen
,mzzzls,Rob.

Toch nog ff vreemd dit overigens heel mooie forum. Het kwam voor mij niet helemaal als verassing trouwens,maar denk ook dat het een goede zaak is voor de die hard ratters onder elkaar. Zal eerst maar eens mijn contributie betalen

Fuel is what I burn!
-
- Bezoek Rat
Toch zullen er wel ratten verbaasd zijn ofnietdan2strokerob schreef:Haha clubhuis in Leiden zou voor mij redelijk dichtbij zijn..maarre kroegmeeting in Leiding is natuurlijk wel mogelijk..voorkeur 's zomers op terras?????.
Toch nog ff vreemd dit overigens heel mooie forum. Het kwam voor mij niet helemaal als verassing trouwens,maar denk ook dat het een goede zaak is voor de die hard ratters onder elkaar. Zal eerst maar eens mijn contributie betalen,mzzzls,Rob.

gespannfahrer
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
Wanne Eikel is voor mij op het moment central.Is een gedeelte van Herne,waar trouwens ook Ratman(de)leeft.floris schreef:Ik kan Kaiman heeeeel goed verstaan na een paar glazen Jack Daniels... Neem een neutje en je kan bovenstaande prima lezen... probeer maartom tailor schreef:kaiman schreef: of in wanne eikel??![]()
![]()
![]()
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Ha ha... ik dacht even dat je het over jezelf had!kaiman schreef:Wanne Eikel is voor mij op het moment central.Is een gedeelte van Herne,waar trouwens ook Ratman(de)leeft.floris schreef:Ik kan Kaiman heeeeel goed verstaan na een paar glazen Jack Daniels... Neem een neutje en je kan bovenstaande prima lezen... probeer maartom tailor schreef:![]()
![]()
![]()

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
- Bezoek Rat
Nah...heb al 4 potten zwarte thee op, maar ken um nog steeds niet begrijpen....
Wacht effe.....
Ahjhh.. het welbekende internatinaal vermaarde Wanne Eikel. Bekend om de hoogstaande culturele afdeling der zwartpiskijkers, domein van de 12e compagnie berenkleumers.
I agree.

Wacht effe.....

Ahjhh.. het welbekende internatinaal vermaarde Wanne Eikel. Bekend om de hoogstaande culturele afdeling der zwartpiskijkers, domein van de 12e compagnie berenkleumers.
I agree.

Choose a job. Choose a career.Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers.
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Zwarte thee werkt niet!tom tailor schreef:Nah...heb al 4 potten zwarte thee op, maar ken um nog steeds niet begrijpen....![]()
Wacht effe.....![]()
I agree.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wel werkt is de wetenschap dat Kaiman momenteel in Duitsland zit, in Wanne Eikel om precies te zijn.

niet verklappen.dat is insiderwetenschapGoos schreef:Zwarte thee werkt niet!tom tailor schreef:Nah...heb al 4 potten zwarte thee op, maar ken um nog steeds niet begrijpen....![]()
Wacht effe.....![]()
I agree.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wel werkt is de wetenschap dat Kaiman momenteel in Duitsland zit, in Wanne Eikel om precies te zijn.

- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
kaiman schreef:niet verklappen.dat is insiderwetenschapGoos schreef:Zwarte thee werkt niet!tom tailor schreef:Nah...heb al 4 potten zwarte thee op, maar ken um nog steeds niet begrijpen....![]()
Wacht effe.....![]()
I agree.
![]()
![]()
![]()
![]()