Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Kheb geen Goldwing, maar kan sommige op deze site weldegelijk waarderen. Zitten echt vet verbouwde fietsen tussen.rebel schreef:www.nakedgoldwings.com
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
gisteren het gat in het frame van Headcase gerepareerd:
Voor:

het op te lassen plaatje:

KLAARRRRRRRRRRRRR

vandaag begonnen aan een onderhoudsbeurt voor de diversion.
Bougies en luchtfilter zien er nog piccobello uit, doen we verder niks an dus
Olie en filter liggen al bij het chemisch afval, van de week ff nieuw filter halen, olie heb ik nog.
Ook meteen 2 klepstelplaatjes halen, cilinder #2 en #3 uitlaatkant was de speling iets te groot, de rest was nog netjes binnen specs.
Banden zijn ook aan vervanging toe, Nieuwe Michelin Road pilot2 besteld bij http://www.afsmotorparts.nl voor en achter samen voor 268 euro, inclusief verzending. De goedkoopste motorzaak hier in de omgeving kwam ik op dik 400 euro uit!!!! Nu komt er alleen nog 2x 12.50 aan montage bij omdat ik met losse wielen aankom. Dat vind ik toch een BEHOORLIJK verschil.
Voor:

het op te lassen plaatje:

KLAARRRRRRRRRRRRR

vandaag begonnen aan een onderhoudsbeurt voor de diversion.
Bougies en luchtfilter zien er nog piccobello uit, doen we verder niks an dus
Olie en filter liggen al bij het chemisch afval, van de week ff nieuw filter halen, olie heb ik nog.
Ook meteen 2 klepstelplaatjes halen, cilinder #2 en #3 uitlaatkant was de speling iets te groot, de rest was nog netjes binnen specs.
Banden zijn ook aan vervanging toe, Nieuwe Michelin Road pilot2 besteld bij http://www.afsmotorparts.nl voor en achter samen voor 268 euro, inclusief verzending. De goedkoopste motorzaak hier in de omgeving kwam ik op dik 400 euro uit!!!! Nu komt er alleen nog 2x 12.50 aan montage bij omdat ik met losse wielen aankom. Dat vind ik toch een BEHOORLIJK verschil.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
-
- Bezoek Rat
-
- Rataplan Rat
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat