Plakbak ongewenst door de buurt
Moderators: Goos, Woody, Teevee
koffie is weer achter de rug en het was bijzonder gezellig!
in het begin stond de teller op twee (Sardaukars rat en de Plakbak)

maar rond een uurtje of drie werden er toch wat meer ratten gesignaleerd...

en zo stond de teller uiteindelijk op vijf...

hetgeen hier en daar toch wat verwonderde/bezorgde blikken opleverde...
bedankt allemaal!!!
(en wordt vervolgd, hoewel, misschien ook niet en misschien zou dat ook wel beter cq rustiger zijn...)
in het begin stond de teller op twee (Sardaukars rat en de Plakbak)
maar rond een uurtje of drie werden er toch wat meer ratten gesignaleerd...
en zo stond de teller uiteindelijk op vijf...
hetgeen hier en daar toch wat verwonderde/bezorgde blikken opleverde...
bedankt allemaal!!!
(en wordt vervolgd, hoewel, misschien ook niet en misschien zou dat ook wel beter cq rustiger zijn...)
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Ziet er goed uit zo Criticz!
Maarre ... als ze die fiets van je uit de voortuin willen hebben, dan zet je 'm toch netjes (zoals het eigenlijk hoort) op een parkeerplaats net als de buurman met z'n auto doet?
Ik heb weleens een klacht van iemand gehad die vond dat m'n motor toch wel in de weg stond op de stoep.
De volgende dag kreeg ik een klacht van dezelfde persoon omdat hij z'n auto niet voor de deur kon parkeren ... er stond een motor in het parkeervak.
Maarre ... als ze die fiets van je uit de voortuin willen hebben, dan zet je 'm toch netjes (zoals het eigenlijk hoort) op een parkeerplaats net als de buurman met z'n auto doet?
Ik heb weleens een klacht van iemand gehad die vond dat m'n motor toch wel in de weg stond op de stoep.
De volgende dag kreeg ik een klacht van dezelfde persoon omdat hij z'n auto niet voor de deur kon parkeren ... er stond een motor in het parkeervak.

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ben je gek!!!rADt schreef:Goed dat er toch nog een paar ratters zijn gekomen.
Maar het wordt wel eens tijd om de kerstversiering op te ruimen. Was nog een klein verzoekje namens het buurcomite.

greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
En vandaag waren we HEEEEEEEEL netjes, met zijn allen op èèn parkeerplaats.Goos schreef:Ziet er goed uit zo Criticz!

greets stitch
Greets Wim aka Stitch
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- Locatie: Herberg het Ijzeren Paard, Simpelveld, ZuidLimbabwe
zorg dan wel voor geldige verzekering en dergelijke formaliteiten................
en realiseer je dat op dat moment "gebreken aan het voertuig" tot confiscatie door de dienaren der H Hermandad kunnen leiden........
tuin is veiliger, gezien je beminde buren hun kommittee en deszelver voorzittende
L&R
3wf
en realiseer je dat op dat moment "gebreken aan het voertuig" tot confiscatie door de dienaren der H Hermandad kunnen leiden........
tuin is veiliger, gezien je beminde buren hun kommittee en deszelver voorzittende
L&R
3wf
dat zeg ik toch...................
laten we nou eerst maar 's 'n flink stukkie gaan rije
en
dan daarna een drinkie doen en misgien 'n pretsigaar
www.ijzerenpaard.nl
laten we nou eerst maar 's 'n flink stukkie gaan rije
en
dan daarna een drinkie doen en misgien 'n pretsigaar
www.ijzerenpaard.nl
Bij mij staat de Rooie al een tijdje zonder accu op straat geparkeerd...laatst weer even wat WD40 over het blok en chroom gespoten, daarna de hoes er weer overheen. Wel verzekerd uiteraard.
En op sloten.
En 'geen gebreken' hoewel ze het vertikt om te starten.....geen idee waarom, wellicht is het gewoon een rancuneus kreng geworden...komt wel, van de zomer krijgt ze aandacht (en liefde uiteraard)!
En op sloten.
En 'geen gebreken' hoewel ze het vertikt om te starten.....geen idee waarom, wellicht is het gewoon een rancuneus kreng geworden...komt wel, van de zomer krijgt ze aandacht (en liefde uiteraard)!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!