Is iets beter hanteerbaar voor mij.En weegt zo'n 70 kg lichter.

Moet nog van alles aan gebeuren maar dat komt nog wel,

Zo ziet hij er ong uit maar dan zonder dat vliegenschermpje.
Genoeg te doen dus.
Gr Redman
Moderators: Goos, Woody, Teevee
ik zal vanavond thuis ff kijken wat ik heb.stitch schreef:he Gerrit.
Heb sinds vrijdag zo`n zelfde staan, maar dan in rood.
Nieuw accutje gekocht, maar nog niet lopend. Knallen en ploffe ook met starthulp niet willen lopen.
Schuimrubber luchtfilter was helemaal verpulverd en er is waarschijnlijk wel iets daarvan naar binnen gezogen.
bougies gereinigd, maar nu twijfel ik of de kabels wel op de juiste plek zitten.
Is er al ergens een wphb in omloop, of zou jij onder je tank kunnen kijken hoe ze zitten.
bvd greets stitch
Dat van die 2 bouten kwam ik tegenWoody schreef:Eehh Stitch, om de carbs te verwijderen:
Verwijder tank
Verwijder zijkappies
links en rechts van het luchtfilterhuis zitten bouten, losdraaien.
Het hele luchtfilterhuis + verdeler zou nu naar achteren (1-2 cm) getrokken kunnen worden.
Alle rubbers van de carbs met wd 40 oid (als het maar smeert en vloeibaar is) inspuiten.
De carbs in hun geheel naar links of rechts wrikken en douwen.
Is wat lastig, maar ik heb na een keer of 4 bij Kutkawa het onder de knie, in + uitbouwen is een 30-45 minuten werk.
En bedenk dat het een Japanse fiets is = rustig blijven, denk Zen.
Succes.
PS de eerste keer haalde ik ook alles los, hoop werk, ikweetut.
Met de hierboven genoemde manier blijft ook de carteronluchting die naar het luchtfilterhuis loopt op z'n plaats, die wil nog wel eens scheuren om de koppeling naar het luchtfilterhuis.
Maar verder is het een fijne machine....