Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Pff hard werken hierzo...en zo komen we op het 'onze vader' en daar kan je natuurlijk een 'variatie' op maken:
Onze Vader die in de hemelen rijdt,
Uw merken worden geheiligd,
Uw acceleratie kome
Uw grip geschiede
gelijk op de snelweg als binnendoor
Geef ons heden ons dagelijks rijgenot
en vergeef ons onze schuivers
gelijk wij vergeven onze brokkemakers
en leidt ons niet naar een doodlopende weg
maar verlos ons van de caravans
Want van U is de vrije weg
en het vermogen en de ABS
Tot in de eeuwigheid
Amen
Onze Vader die in de hemelen rijdt,
Uw merken worden geheiligd,
Uw acceleratie kome
Uw grip geschiede
gelijk op de snelweg als binnendoor
Geef ons heden ons dagelijks rijgenot
en vergeef ons onze schuivers
gelijk wij vergeven onze brokkemakers
en leidt ons niet naar een doodlopende weg
maar verlos ons van de caravans
Want van U is de vrije weg
en het vermogen en de ABS
Tot in de eeuwigheid
Amen
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
sardaukar en ik zeggen bij wijze van hele hoge uitzondering dat we daar ook wel amen op willen zeggen!
over vandaag gedaan: sardaukar had van de week een begin gemaakt met knutzelen aan de kawa en zowaar zelf een schroevedraaier in de hand genomen (ik heb d'r zelfs een fotootje van), maar toen er vandaag een dremelschijfje verwisseld moest worden keek ie toch weer een beetje hulpeloos, kortom, ik heb zelf de snelheidsmeter en de toerenteller uit elkaar staan slijpen, dremelen en vijlen.
samen de snelheidsmeter er weer op geknutseld, maar nu op een ander plekje, binnenkort bedrading ff aanpassen zodat de toerenteller er ook weer op kan (maar dan ook op een ander plekje)
over vandaag gedaan: sardaukar had van de week een begin gemaakt met knutzelen aan de kawa en zowaar zelf een schroevedraaier in de hand genomen (ik heb d'r zelfs een fotootje van), maar toen er vandaag een dremelschijfje verwisseld moest worden keek ie toch weer een beetje hulpeloos, kortom, ik heb zelf de snelheidsmeter en de toerenteller uit elkaar staan slijpen, dremelen en vijlen.

samen de snelheidsmeter er weer op geknutseld, maar nu op een ander plekje, binnenkort bedrading ff aanpassen zodat de toerenteller er ook weer op kan (maar dan ook op een ander plekje)
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
- Bezoek Rat
Eerst een motorritje van 30 km naar m'n werk. Na zo'n uurtje of 8 weer rap op de motor naar Berkel en Schot. Ook weer goed voor zo'n 50 km.
Optijd bij Kai om hem, Goos en Teevee in de stromende regen uit te zwaaien bij hun vertrek naar Hoek van Holland op per boot over te steken naar de overkant voor Rat & Survival treffen.
(zie foto's onder Meetings en Rallies / Rat & Survival)
Daarna zelf in de stromende regen 40 km naar huis gemotord.
Nou, was vandaag weer goed voor zo'n (effe tellen) 120 km
Weer goed gedaan meid! (moet jezelf zo nu en dan een schouderklopje geven)
Optijd bij Kai om hem, Goos en Teevee in de stromende regen uit te zwaaien bij hun vertrek naar Hoek van Holland op per boot over te steken naar de overkant voor Rat & Survival treffen.

Daarna zelf in de stromende regen 40 km naar huis gemotord.

Nightmare at the darkside off the moon
-
- Bezoek Rat
zoek dan ook een vent bij de marine, dan kun je tenminste met een onderzeeër aankomenmotormuis schreef:Eerst een motorritje van 30 km naar m'n werk. Na zo'n uurtje of 8 weer rap op de motor naar Berkel en Schot. Ook weer goed voor zo'n 50 km.
Optijd bij Kai om hem, Goos en Teevee in de stromende regen uit te zwaaien bij hun vertrek naar Hoek van Holland op per boot over te steken naar de overkant voor Rat & Survival treffen.![]()
Daarna zelf in de stromende regen 40 km naar huis gemotord.![]()

camperproleet
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb de Harley gekocht, moet hem nog wel ophalen, maar hij is de mijne. Wordt mijn eerste Harley Davidson.rADt schreef:Ik ben gisteren wezen kijken naar een Harley Davidson Sportster. Zelfs de proefrit gemaakt om te voelen of het klikte tussen ons. Nu dubben of ik deze er ook bij wil.
Misschien moet ik de Triumph dan maar wegdoen. Rijd ik toch niet op.
Al met al, dus een zware dag gehad.
ps. het is trouwens ook een ratbike.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat