Alls wat nergens iets mee te maken heeft
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
Rat
- Bezoek Rat

-
Contacteer:
Bericht
door Rat » zo jun 01, 2008 10:28 pm
Vandaag naar Zoutkamp geweest met het gezinnetje ,daar was een voetbal wedstrijd van Burdy das een lokale zanger die is gestopt met voetballen bij zijn club ,met als speciale gast Evert Baptist ,das ook een lokale gast die het spoor bijster is ,hij is DJ bij radio continu en als 2de persoon Evert Baptist ,met geweldige uitspraken in het plat natuurlijk.
Maar goed het was gezellig en na afloop hebben we even vis gegeten in Lauwersoog.
BB

Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
-
Goos
- Bestuur Rat

-
Contacteer:
Bericht
door Goos » ma jun 02, 2008 12:17 am
Vanochtend even uitgeslapen van een feestje, broodjes gebakken en opgegeten, nieuwe achterrem verder gemonteerd want gisteren ook nog fietsen van de kids mogen(lees: moeten) repareren (@Kaiman: achterrem zit als gegoten!) Daarna koffie met vrienden die langs kwamen, stofzuigen, vervolgens bbq bij m'n zus, thuis de kids in bed gelegd en vervolgens een brief aan de gemeente opgesteld of dat ze die k#tboom naast onze achtertuin neer willen halen zodat we ook eens in de tuin kunnen zitten zonder spontaan te beginnen met niesen van alle 'haren' die dat ding naar beneden flikkert. Daarna gezien dat het remvloeistofreservoir lekte en dus m'n tank opnieuw heb mogen spuiten. Uitlaat ook maar weer eens vastgezet.
Ik vond het wel weer een overdreven productieve zondag.

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
nachtmerrie
- Bezoek Rat

Bericht
door nachtmerrie » ma jun 02, 2008 2:45 am
Vanochtend naar Chicago gevlogen. Deze week dus het 25e bluesfestival aldaar. Na een uurtje of 9 goed aangekomen. Het is hier 7 uur vroeger dus kom rond de middag aan maar het voelt als avond. Dit wordt voor mij een dag van 31 uur. Erg vermoeiend. Even een paar uurtjes de stad verkent in gezelschap van m'n bluesmaten. Mooie ruime schone stad en mooi weer nu. Ik ben jaloers. Je mag hier motorrijden zonder helm, zalig.

Nightmare at the darkside off the moon
-
JPi
- Bezoek Rat

Bericht
door JPi » ma jun 02, 2008 7:29 am
motormuis schreef:Vanochtend naar Chicago gevlogen. Deze week dus het 25e bluesfestival aldaar. Na een uurtje of 9 goed aangekomen. Het is hier 7 uur vroeger dus kom rond de middag aan maar het voelt als avond. Dit wordt voor mij een dag van 31 uur. Erg vermoeiend. Even een paar uurtjes de stad verkent in gezelschap van m'n bluesmaten. Mooie ruime schone stad en mooi weer nu. Ik ben jaloers. Je mag hier motorrijden zonder helm, zalig.

Veel plezier aldaar!!!

-
rADt
- Bezoek Rat

-
Contacteer:
Bericht
door rADt » ma jun 02, 2008 7:47 am
motormuis schreef:Vanochtend naar Chicago gevlogen. Deze week dus het 25e bluesfestival aldaar. Na een uurtje of 9 goed aangekomen. Het is hier 7 uur vroeger dus kom rond de middag aan maar het voelt als avond. Dit wordt voor mij een dag van 31 uur. Erg vermoeiend. Even een paar uurtjes de stad verkent in gezelschap van m'n bluesmaten. Mooie ruime schone stad en mooi weer nu. Ik ben jaloers. Je mag hier motorrijden zonder helm, zalig.

Dan ben je wel een echte liefhebber van blues als je daarvoor naar Chicago vliegt. Maar in elk geval een prettige vakantie.
Radt, Ratter, Ratst.
-
criticz
- Bezoek Rat

Bericht
door criticz » ma jun 02, 2008 10:20 am
viel wel mee, de herrie voor het ontslag nemen.
was een klein druppeltje, maar soms is een klein druppeltje toch voldoende om de emmer te doen overlopen.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
Woody
- Bestuur Rat

Bericht
door Woody » ma jun 02, 2008 12:24 pm
criticz schreef:viel wel mee, de herrie voor het ontslag nemen.
was een klein druppeltje, maar soms is een klein druppeltje toch voldoende om de emmer te doen overlopen.
Hee dat ken ik. Drie keer waarschuwen en praten dat je het zat bent, en dan komt er nog één keer wat onnodig gezeik en wegwezen! Ruzie maken heeft dan toch geen zin, omdat er niets verandert. Dan zelf de verandering maken.
Goed gedaan. Werk zat. En met plezier naar je werk gaan is domweg beter dan met het gevoel 'wat voor shit krijgen we vandaag weer'.
In de horeca is werk zat. Ook in andere branches trouwens.
Succes met het zoeken naar een nieuwe uitdaging!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
Rat
- Bezoek Rat

-
Contacteer:
Bericht
door Rat » ma jun 02, 2008 11:09 pm
Vandaag voor het laatst naar Zeewolde geweest heheh
lekker optijd thuis even eten en toen nog even een klusje gedaan bij een snackbar in het dorp ,de hele afvoer vol vet ,wel lang werk gehad maar das alleen maar goed voor the black €s ,kwam de pand eigenaar even geld brengen in een giga topless BMW en nagel nieuw wat een car..gelijk een paar €s erbij bedacht
We zullen zien wat de dag morgen weer brengt.
BB

Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
-
criticz
- Bezoek Rat

Bericht
door criticz » ma jun 02, 2008 11:34 pm
thanx woody!
(gaat wel goed komen.... mocht ik in de komende 4 weken geen leuk werk vinden, dan heb ik sowieso al twee plekken waar ik zeker terecht kan. iets minder leuk werk, maar dat geeft niet, werk is werk!)
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
-
fasteddie
- Bezoek Rat

Bericht
door fasteddie » do jun 05, 2008 9:26 pm
criticz schreef:thanx woody!
(gaat wel goed komen.... mocht ik in de komende 4 weken geen leuk werk vinden, dan heb ik sowieso al twee plekken waar ik zeker terecht kan. iets minder leuk werk, maar dat geeft niet, werk is werk!)
succes met werkzoeken!!!!
Groeten Eline-fasteddie.
-
fasteddie
- Bezoek Rat

Bericht
door fasteddie » do jun 05, 2008 9:30 pm
Vandaag om half 6 (!) opgestaan om mijn zus naar schiphol te brengen...
Bijna 2 uur over gedaan, jezus, overal zijn ze met de weg bezig, en dan moet je weer remmen, optrekken, remmen, optrekken, remmen....... (ja een tank benzine is dan zo half leeg

, maar ja je moet er wat voor over hebben, met de trein doe je er ook zo lang over).
Om kwart over 12 waren we weer terug.
Toen nog even een half dagje gewerkt, vanavond rustig bankgehangd.
Groeten Eline-fasteddie.
-
der obergefreiter
- Bezoek Rat

Bericht
door der obergefreiter » do jun 05, 2008 10:10 pm
vandaag vriendinnetje even de oren van het hoofd gezeurt of ze rataplan even flyer wilde toesturen van hun treffen , de welsh coast. is wel leuk clubje .
camperproleet
-
Woody
- Bestuur Rat

Bericht
door Woody » vr jun 06, 2008 8:13 am
Gisteren een motor-onderhoudsdagje: nieuwe voor- en achterband voor Kutkawa, achterveren van Xjeetje vervangen, nieuwe snelheidsmeterkabel gemonteerd.
En Xjeetje met koffer uitgeleend, ze gaat alweer naar de Ardennen/Eiffel toe. Zij wel....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
Dyrck
- Rataplan Rat

Bericht
door Dyrck » za jun 07, 2008 4:19 pm
Gisteravond een heel leuke lamp op de kop getikt.
Weliswaar was de lamp met bijbehorende elektronica naar de knoppen, maar de standaard was prima.
Vanmorgen een nieuwe lamp gekocht en het geheel op Eef geknutseld.
De standaard met lamp toch ook maar voorzien van een camo-afdekhoesje, want het geheel is 'waarschijnlijk' niet geheel legaal
(maar wel leuk

)
Olive is the New Black
-
de vlieger
- Bezoek Rat

-
Contacteer:
Bericht
door de vlieger » za jun 07, 2008 7:28 pm

Een hoop Amigo's!!!