Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
euh, nee. Na eventuele koop van het huis is er geen geld voor heftafel, werkbank, benzine, brood, gas, water, electra en nog een paar ondergeschikte zaken...........Woody schreef:Gatsie, een GARAGE....ga je zeker ook nog een HEFTAFEL kopen een WERKBANK maken en hele avonden aan de hobby...mis je al je favourite tv-programma's...
We zijn benieuwd!
Stop making sense
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Oh nou dan je kinderen maar verkopen, vrouw verhuren, jezelf nog een baan erbij en dan maar hopen dat eens, op een dag, je weer naar een treffen mag....voodoo schreef:euh, nee. Na eventuele koop van het huis is er geen geld voor heftafel, werkbank, benzine, brood, gas, water, electra en nog een paar ondergeschikte zaken...........Woody schreef:Gatsie, een GARAGE....ga je zeker ook nog een HEFTAFEL kopen een WERKBANK maken en hele avonden aan de hobby...mis je al je favourite tv-programma's...
We zijn benieuwd!

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
jajajaja ik neem wel een paar goedkope duitse blikkies bier mee naar ons volgend feessievoodoo schreef:euh, nee. Na eventuele koop van het huis is er geen geld voor heftafel, werkbank, benzine, brood, gas, water, electra en nog een paar ondergeschikte zaken...........Woody schreef:Gatsie, een GARAGE....ga je zeker ook nog een HEFTAFEL kopen een WERKBANK maken en hele avonden aan de hobby...mis je al je favourite tv-programma's...
We zijn benieuwd!

gespannfahrer
Je bent te goed voor deze samenlevingRedpigeon schreef:jajajaja ik neem wel een paar goedkope duitse blikkies bier mee naar ons volgend feessievoodoo schreef:euh, nee. Na eventuele koop van het huis is er geen geld voor heftafel, werkbank, benzine, brood, gas, water, electra en nog een paar ondergeschikte zaken...........Woody schreef:Gatsie, een GARAGE....ga je zeker ook nog een HEFTAFEL kopen een WERKBANK maken en hele avonden aan de hobby...mis je al je favourite tv-programma's...
We zijn benieuwd!en een pak koekies

Stop making sense
-
- Bezoek Rat
Ach ja waar er 2 kunnen eten/zuupen/etc kunnen er misschien dat ook wel 3voodoo schreef:Je bent te goed voor deze samenlevingRedpigeon schreef:jajajaja ik neem wel een paar goedkope duitse blikkies bier mee naar ons volgend feessievoodoo schreef: euh, nee. Na eventuele koop van het huis is er geen geld voor heftafel, werkbank, benzine, brood, gas, water, electra en nog een paar ondergeschikte zaken...........en een pak koekies
gespannfahrer
ik heb ook altijd dorst en geld tekortRedpigeon schreef:Ach ja waar er 2 kunnen eten/zuupen/etc kunnen er misschien dat ook wel 3voodoo schreef:Je bent te goed voor deze samenlevingRedpigeon schreef: jajajaja ik neem wel een paar goedkope duitse blikkies bier mee naar ons volgend feessieen een pak koekies

- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer: